ik zat in klasse 4 maar account is verwijderd, nu zit ik terug in 6
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 competitie
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyVorige race 3e geworden! Ben ik heel tevreden mee!Vandaag gok ik op een nieuwe strategie. Krijd met zachte banden en kstart immens zwaar zodat ik slechts 1 pitstop hoef te maken! Op hoop van zege...
De race is net gedaan nu, 9de vertrokken en 3de geïndigd. Kben tevreden met het resultaat.
Comment
-
M'n strategie was dus niet echt om over naar huis te schrijven...11e gestart, 10 gefinished! Nu maar weer m'n oude 2stop strategie! Sta voorlopig nog op polo
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoKansloos laatstes weeral.
Banksaldo -600.000€
Dringend eens 1 van mijn 2 pitmanagers dumpen denk ik...
Wat doen die mannen eigenlijk? zijn die nodig?
Kzou zowiezo 1 pitmanager proberen verkopen voor een deftige prijs! En als je meerdere coureurs hebt ook tot je er nog 1 hebt! Zo ben ik uit geldnood geraakt...
Comment
-
Mijn banksaldo staat biven het miljoen, het laagste dat ik tot nu toe ben geweest is rond de 400.000 EUR. Dat was toen ik mijn nieuwe coureur heb gekocht.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Filleyes, ben 11de gestart en ik heb de race gewonne in klasse 5
zalig, dit had ik niet verwacht met een coureur van maar 51
Ik ben weer (zoals bijna alle wedstrijden dit seizoen) vanop pole vertrokken en als eerste gefinisht.
Voor de punten doe ik het eigenlijk niet, ik heb toch al genoeg om te promoveren. Maar het geld kan ik wel goed gebruiken voor de updates, en om wat te sparen voor in klasse 4.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ben vandaag 13de gestart en 9de gefinished goed resultaat als je bedenkt dat ik dit seizoen eigenlijk nog niet zoveel plaatsen gewonnen heb tijdens alle races samen. (denk ik, ik ben niet zeker maar het zal wel niet veel meer of minder zijn)BMW = Freude Am Fahren
Comment
-
Ik lees dit net:
Ook heel belangrijk: je mag max. 3 wedstrijden achter elkaar rood staan. Bij de 4e achtereenvolgende keer wordt je account en je team verwijderd en moet je je opnieuw aanmelden.
Ik sta momenteel -627k
Comment
Comment