Ik ben goed bezig. Als ik een betere competitiestart had gehad, dan zou ik nu zeker 2e of 3e staan! De laatste 5 wedstrijden al op het podium geeindigd! Momenteel sta ik 4e.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 competitie
Collapse
X
-
Met nog 1 race dit seizoen zit er weer geen promotie in. Maar kben langzaam aan maar zeker m'n financien er bovenop aant helpen. En kheb al 24punten, in tegenstelling tot 12 ofzo vorig seizoen. Dus hopelijk kan ik na volgend seizoen over naar klasse 2!
M'n piloot is trouwens op 1 seizoen van 50 overall naar voorlopig 70overall gestegen! Niet slecht he?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ModenaNet gepromoveerd naar klasse 4, ik hoop hier 2 seizoentjes in te blijven en dan te promoveren naar klasse 3.
Vorig seizoen in klasse 5 derde geïndigd van mijn groep.
Same here
Comment
-
Ik ben ook doorgestoten naar klasse 4 (groep 30)
Afgelopen seizoen is zeer goed verlopen, 11 van de 12 races vanop pole Vertrokken, en 1 keer vanop de 4de plaats.
En 10 van de 12 races gewonnen! Bij die 4de startplaats benik 8ste geworden, en gisteren bij de laatste race blijkbaar 2de.
In totaal dus 109 punten verzameld, en ook de beste van mijn groep! In het totaal zal ik ergens bij de 30 eerste zitten, maar dat heb ik niet meer kunnen zien door de seizoens-update.
Verder: Van zo lang ik bezig ben, ben ik zldn buiten de top 10 gefinisht, ook heb ik elke race uitgereden (dus nooit DNF)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ik zit nog steeds in klasse 4 en ga zo nog een paar seizoenen daarin blijven zitten denk ik...
Ik koop nu steeds 18-jarigen van minder dan 500k, liefst onder of zo dicht mogelijk bij hun reeële waarde en zet die na 2 weken te koop voor 700k, meestal duurt dat niet lang of die zijn verkocht
Ondertussen kan ik mijn wagen upgraden, en dan koop ik binnenkort wel eens een echte goede rijder...
Comment
-
Ik ben nog nooit aan de €600 000 geraakt omdat ik altijd geld in de wagen en de jeugd investeer, daarom zal ik het volgend seizoen ook wel wat beter doen dan vorig seizoen en ook daarom is mijn status 320, ik weet nu wel niet hoelang jij bezig bent (ikzelf ben al bezig van 11 september).BMW = Freude Am Fahren
Comment
-
Ik ben ook pas begonnen met dat spel klasse 6 groep 57.
1ste race 6de geworden en nu 2de race 10de .
Die coureur weet ook niet wat em wil ze, vraagt em wat meer voorvleugel stond teon op 8 zet het op 9, na de testrit ja alles is goed maar je hebt te veel voorvleugel
En die sponser had ik normaal voor 3 races en nu na de 2de race heb ik niets van die sponsers gekregen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JapyIk ben ook pas begonnen met dat spel klasse 6 groep 57.
1ste race 6de geworden en nu 2de race 10de .
Die coureur weet ook niet wat em wil ze, vraagt em wat meer voorvleugel stond teon op 8 zet het op 9, na de testrit ja alles is goed maar je hebt te veel voorvleugel
En die sponser had ik normaal voor 3 races en nu na de 2de race heb ik niets van die sponsers gekregen ?
Comment
-
Soms win je een data-assistent als je omhoog gaat. Als je een data-assistent hebt, kun je verschillende dingen meer (niet prestatie-gericht). Zo kun je dus oa de wagen kleur aanpassen en kun je meer stats bekijken. Meer ist eigenlijk niet.
Normaal moet je daarvoor betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoJep, zeker en vast.
Heb het al opgegeven met te proberen inloggen...
Bwa, dan zal het voor morgen zijn. Ik wet toch al dat 6de geworden ben vandaag (dat is al een stuk beter dan mijn 11de plaats afgelopen donderdag)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment