Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 competitie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nico1
    in mijn groep(klasse 5 groep 55) heeft er iemand een coureur van 85 overall
    Koop er ook zo ene he

Comment

• In klasse 5 heb je heus zo geen coureur nodig. Gewoon zorgen dat je wagen ontwikkeld is.

Ik ben ook gepromoveerd en mijn coureur had toen een overall van rond de 65.

Comment

• Mijne heeft nu 79 en is 21. Maar mijn wagen is niet veel waard. Ik zit in klasse 4 en daar kunt ge maximaal ontwikkelen tot 40 en ik zit overal op 23. Ik ontwikkel wel iedere wedstrijdronde, dus we zullen wel zien hoe het op het einde zal gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
          Mijne heeft nu 79 en is 21. Maar mijn wagen is niet veel waard. Ik zit in klasse 4 en daar kunt ge maximaal ontwikkelen tot 40 en ik zit overal op 23. Ik ontwikkel wel iedere wedstrijdronde, dus we zullen wel zien hoe het op het einde zal gaan.
          Zit in het zelfde schuitje, net gepromoveerd naar klasse 4.
          Mijn wagen overal rond 15 a 16. Kan dus voor geen zak mee, iedereen in mijn groep heeft al meer den 25.
          Het zal een seizoentje ontwikkelen worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Modena
            Zit in het zelfde schuitje, net gepromoveerd naar klasse 4.
            Mijn wagen overal rond 15 a 16. Kan dus voor geen zak mee, iedereen in mijn groep heeft al meer den 25.
            Het zal een seizoentje ontwikkelen worden...
            Heb dat seizoen deropzitten, maar ik reken op nog 2 seizoenen meer, nu rustig blijven verder ontwikkelen en proberen munt te slaan uit de mensenhandel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
              Heb dat seizoen deropzitten, maar ik reken op nog 2 seizoenen meer, nu rustig blijven verder ontwikkelen en proberen munt te slaan uit de mensenhandel...
              Ik hoop toch niet dit seizoen maar volgend seizoen mee te doen voor promotie.
              Aan mijn coureur mag het niet liggen als hij nog een seizoen kan verder ontwikkelen.

Hier zijn stats:
              ID nr Naam Overall Snelheid Durf Tactiek Moraal Ervaring Leeftijd Wins Races
              183226 Moritz Hupkens 81 73 78 83 99 74 22 1 33

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Modena
                Ik hoop toch niet dit seizoen maar volgend seizoen mee te doen voor promotie.
                Aan mijn coureur mag het niet liggen als hij nog een seizoen kan verder ontwikkelen.

Hier zijn stats:
                ID nr Naam Overall Snelheid Durf Tactiek Moraal Ervaring Leeftijd Wins Races
                183226 Moritz Hupkens 81 73 78 83 99 74 22 1 33
                Bwa ja, ik ben nu aan het ontwikkelen, en telkens een coureur te kopen van 500k, en als ie op de lijst kan zet ik hem erop voor 700k, als ie weg is koop ik een nieuwe..
                Net hetzelfde met pitmanagers...

Als mijn wagen 40 is over de gehele lijn, zal ik wel eens een jonge kerel met veel talent kopen...

Comment

• Ow crap heb net slecht gekwalificeerd, sta momenteel 9 van de 11 die al gekwalificeerd zijn.

Mja ik had een beetje een gok gewaagd en het is me slecht bekomen, in de training reed ik rapper

Heb nu de bandjes extra zacht gezet en wat minder achtervleugel voor wat meer topsnelheid, ik hoop genoeg voorpsprong uit te bouwen voor de bandjes het begeven.

Sta momenteel 10de in mijn groep met 3 puntjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                    Koop er ook zo ene he

ik heb er nu een van 73 overall gekocht

Comment

ik heb er nu een van 73 overall gekocht

Ik heb just de mijne van 79 verkocht

Comment

• ben net gestart met het spel. Heeft er iemand tips ivm met de afstellingen. Vooral voor de rijhoogte. Ik snap dat de voorvleugel voor onderstuur is en de achtervleugel voor overstuur maar wanneer moet er een hogere of minder hoge rijhoogte ingesteld worden? 1 is dan waarschijnlijk heel laag en 9 heel hoog...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuscan
                          ben net gestart met het spel. Heeft er iemand tips ivm met de afstellingen. Vooral voor de rijhoogte. Ik snap dat de voorvleugel voor onderstuur is en de achtervleugel voor overstuur maar wanneer moet er een hogere of minder hoge rijhoogte ingesteld worden? 1 is dan waarschijnlijk heel laag en 9 heel hoog...
                          je moet trainen en dan kijken naar de commentaar van je coureur, die zegt: zet de auto een iets lager ofzo

Comment

• Gisteren m'n eerste race gewonnen in klasse 3. Sta ook aan de leiding in m'n groep met 3 punten voorsprong

Comment

je moet trainen en dan kijken naar de commentaar van je coureur, die zegt: zet de auto een iets lager ofzo
                              Men coureur geeft enkel commentaar over de voorvleugel en achtervleugel. Dus niet over rijhoogte of banden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuscan
                                Men coureur geeft enkel commentaar over de voorvleugel en achtervleugel. Dus niet over rijhoogte of banden

Wrs omdat het niet zo'n goede is, wat is z'n overall?

Als ie beetje ervaring opdoet en in waarde stijgt komt dat wel goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
                                  Wrs omdat het niet zo'n goede is, wat is z'n overall?

Als ie beetje ervaring opdoet en in waarde stijgt komt dat wel goed
                                  ja hij heeft maar een overall van 31 maar ja hij is nog maar 17 en was goedkoop € 63000

Comment

• Hij zal nog wel groeien, als hij zegt dat de wagen over het circuit glijdt zou ik de wagen iets hoger zetten
                                    BMW = Freude Am Fahren

Comment

• ik heb dat vorig jaar ook gespeeld, en had niet veel tijd meer om er regelmatig naar te kijken, heb men team dan opgeheven, en vandaag heb ik mij terug ingeschreven.
                                      Kzit in klasse 6 groep 51 --> DeSchoenmaeker F1
                                      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Ik heb vandaag 2 puntjes verdiend door een 7de plaats. Woensdag ben ik 8ste geëindigd. Ik begin dus stilaan punten te pakken. Vandaag zijn er wel maar 7 aangekomen, waarvan ik dus laatste was

Edit: Nu heb ik een mooi talentje binnen gekregen: 44 overal en 17 jaar. Ik ga na deze wedstrijd mijn 1ste piloot verkopen (82 overall en 21 jaar). Iemand interesse?
                                        Last edited by ; 30/01/2006, 13:28.

Comment

• Pff, zo een flauwe zaak bij mij. Sta 15de van onze groep en nog geen enkel punt gereden, zal content zijn als dit seizoen ten einde is.

Comment

Working...
                                          X