Oorspronkelijk geplaatst door nico1
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 competitie
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beMijne heeft nu 79 en is 21. Maar mijn wagen is niet veel waard. Ik zit in klasse 4 en daar kunt ge maximaal ontwikkelen tot 40 en ik zit overal op 23. Ik ontwikkel wel iedere wedstrijdronde, dus we zullen wel zien hoe het op het einde zal gaan.
Mijn wagen overal rond 15 a 16. Kan dus voor geen zak mee, iedereen in mijn groep heeft al meer den 25.
Het zal een seizoentje ontwikkelen worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ModenaZit in het zelfde schuitje, net gepromoveerd naar klasse 4.
Mijn wagen overal rond 15 a 16. Kan dus voor geen zak mee, iedereen in mijn groep heeft al meer den 25.
Het zal een seizoentje ontwikkelen worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoHeb dat seizoen deropzitten, maar ik reken op nog 2 seizoenen meer, nu rustig blijven verder ontwikkelen en proberen munt te slaan uit de mensenhandel...
Aan mijn coureur mag het niet liggen als hij nog een seizoen kan verder ontwikkelen.
Hier zijn stats:
ID nr Naam Overall Snelheid Durf Tactiek Moraal Ervaring Leeftijd Wins Races
183226 Moritz Hupkens 81 73 78 83 99 74 22 1 33
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ModenaIk hoop toch niet dit seizoen maar volgend seizoen mee te doen voor promotie.
Aan mijn coureur mag het niet liggen als hij nog een seizoen kan verder ontwikkelen.
Hier zijn stats:
ID nr Naam Overall Snelheid Durf Tactiek Moraal Ervaring Leeftijd Wins Races
183226 Moritz Hupkens 81 73 78 83 99 74 22 1 33
Net hetzelfde met pitmanagers...
Als mijn wagen 40 is over de gehele lijn, zal ik wel eens een jonge kerel met veel talent kopen...
Comment
-
Ow crap heb net slecht gekwalificeerd, sta momenteel 9 van de 11 die al gekwalificeerd zijn.
Mja ik had een beetje een gok gewaagd en het is me slecht bekomen, in de training reed ik rapper
Heb nu de bandjes extra zacht gezet en wat minder achtervleugel voor wat meer topsnelheid, ik hoop genoeg voorpsprong uit te bouwen voor de bandjes het begeven.
Sta momenteel 10de in mijn groep met 3 puntjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico1ik heb er nu een van 73 overall gekocht
Ik heb just de mijne van 79 verkocht
Comment
-
ben net gestart met het spel. Heeft er iemand tips ivm met de afstellingen. Vooral voor de rijhoogte. Ik snap dat de voorvleugel voor onderstuur is en de achtervleugel voor overstuur maar wanneer moet er een hogere of minder hoge rijhoogte ingesteld worden? 1 is dan waarschijnlijk heel laag en 9 heel hoog...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuscanben net gestart met het spel. Heeft er iemand tips ivm met de afstellingen. Vooral voor de rijhoogte. Ik snap dat de voorvleugel voor onderstuur is en de achtervleugel voor overstuur maar wanneer moet er een hogere of minder hoge rijhoogte ingesteld worden? 1 is dan waarschijnlijk heel laag en 9 heel hoog...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TuscanMen coureur geeft enkel commentaar over de voorvleugel en achtervleugel. Dus niet over rijhoogte of banden
Wrs omdat het niet zo'n goede is, wat is z'n overall?
Als ie beetje ervaring opdoet en in waarde stijgt komt dat wel goed
Comment
-
Ik heb vandaag 2 puntjes verdiend door een 7de plaats. Woensdag ben ik 8ste geëindigd. Ik begin dus stilaan punten te pakken. Vandaag zijn er wel maar 7 aangekomen, waarvan ik dus laatste was
Edit: Nu heb ik een mooi talentje binnen gekregen: 44 overal en 17 jaar. Ik ga na deze wedstrijd mijn 1ste piloot verkopen (82 overall en 21 jaar). Iemand interesse?
Comment
Comment