Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 competitie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik bak er ook nog niets van, maar moet eerst nog mijn wagen op niveau 40 krijgen, en dan zal ik wel eens een goede rijder aantrekken of opleiden om verder te gaan. nu zit ik op niveau 30, met een rijder van niveau 51.

Comment

• Klasse 4 is voor mij gewoon een ramp
      mijn auto is niet genoeg ontwikkeld
      altijd al 11 geeindigd en tot nu toe dus nog geen enkel punt
      kben nu maar aant investeren in de voiture he
      ik heb een coureur van 86 en 21 jaar, binnekort eens verkopen zie

Comment

• Bij heeft de wagen nog maar een niveau van 20. Kheb wel een rijder van 83 en 22j. Dusja upgraden tot 40 en dan kan je pas meedoen in klasse 4.

Comment

• De meesten zitten blijkbaar in klasse 4. Ik heb nu de laatste 2 races punten gepakt (8ste en 7de). Mijn auto is heeft nu overal 28 en ik heb een coureur van 21 jaar 82 overall en 17 jaar 44 overall. Die van 21 gaat dus weg na deze ronde omdat ik anders te krap bij geld ga zitten en dus mijn auto-ontwikkeling in gevaar gaat komen.

Volgend seizoen zou ik dan moeten kunnen meedraaien in de top 6.

Comment

• www.toprally.net

Kheb mij daarnet aangemeld maar moet nog m'n wachtwoord krijgen. Kdenk dat het een spelletje is zoals F1competitie, maar dan met rallywagens. Moesten er veel zijn hier die eraan meedoen zal ik er een apart topicje over openen.

Comment

• Heb me ook net aangemeld
              BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Idem,even goed als LFS?

Comment

• Welk land hebben jullie gekozen bij toprally? België en Nederland zitten d'r precies niet tussen. En is er een mogelijkheid om als taal Nederlands te kiezen!
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ik ook
                    kheb nog geen enkel punt kunnen nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
                      Welk land hebben jullie gekozen bij toprally? België en Nederland zitten d'r precies niet tussen. En is er een mogelijkheid om als taal Nederlands te kiezen!
                      Er stond bij dat indien u land (Belgie dus voor ons) er niet bijstond, je een mailtje moest sturen naar hun. Ik heb me dus vanmiddag geregistreerd, maar tot nog toe nog geen mail gekregen met m'n wachtwoord enzo. Hebben jullie al iets ontvangen?

Het schijnt beter te zijn als F1competitie.

Vanals ik binnen kan en m'n team opgericht heb zal ik er een topicje over maken. Of moest er al iemand binnen kunnen dan mag die dat gerust doen hoor

edit: moest het effectief beter zijn, of leuker zijn als f1competitie zou ik toch wel eens durven overwegen om F1C te laten vallen. Kbegin het zo een beetje beu te worden, tis zo wat altijd hetzelfde...

Comment

• Ik heb engeland genomen.
                        Ik heb ook nog niets gekregen.
                        BMW = Freude Am Fahren

Comment

• ben weeral uitgevallen in F1competitie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille
                            ben weeral uitgevallen in F1competitie
                            Gisteren nog eens wat puntjes (2) en geld kunnen verzamelen
                            Ik ben nog geen enkele keer uitgevallen van als ik bezig ben!
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik ben 4de gefinished. Ik sta momenteel 5de in de groep (82) en 484ste in klasse 5.
                              BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Ik heb dus m'n wachtwoord voor diene toprally. Maar tziet er op het eerste zicht nogal ingewikkeld uit. Kdenk ook dat je er veeeeeel meer tijd zal moeten insteken als in F1competitie. Kweet dus nog niet of ik het spel ga spelen.

Comment

• ik heb me ook bij Toprally geregistreerd maar het ziet er wel serieus moeilijk uit. ga het niet spele ze...

Comment

• Net mijn rijder voor 700.000 verkocht en een nieuwe gekocht van 290000.
                                    Zolang mijn wagen niet top is, heb ik toch niets aan een goede rijder. 1-2 punten heb je er toch niets aan.

Heb zo in het totaal al meer dan 400k winst gemaakt door zo met mijn rijders om te springen, en als het nodig is geef ik dan wel geld uit aan een goede youngster.
                                    Mijn vorige had trouwens sietske als voornaam, niet mooi

Comment

• Ik heb me een paar dagen geleden ook geregistreerd op TopRally, en het is inderdaad moeilijker dan f1competitie. Vandaag heb ik mijn eerste Rally van mijn Liga gereden en allerlaatste geëindigd met 18 minuten achterstand op de eerste algemeen en bijna 10 minuten op de winnaar van mijn klasse.

Nu weer auto ontwikkelen. Wat wel fun is: je kunt uw auto noemen gelijk ge wilt. Ik heb nu een Ford Fiesta N1 (N1 is de laagste klasse van wagens).

Volgende rally is er eentje op sneeuw. Ik heb me dan ook als gast ingeschreven bij een andere sneeuwrally om te zien hoe dat gaat.

Comment

• Volgend jaar ga ik voor het kampioenschap gaan.
                                        Mijn wagen is nu level 34 op elk punt, dus over 6 wedstrijden is hij level 40, en dan kan ik beginnen sparen voor een goede coureur, tenzij mijn huidige goed word tegen het einde van het seizoen natuurlijk...
                                        En volgend jaar gaan we resoluut voor het kampioenschap.

Comment

• Idem hier qua auto-ontwikkeling. Als ik niet onmiddellijk naar klasse 3 ga, zal ik volgend seizoen ook wel meedingen voor het kampioenschap.

Comment

Working...
                                          X