Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 competitie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik doe nu zelfs geen moeite om positie te halen.
    Rij enkel kwali omdat dat geld opleverd.

Comment

• Kga denk ik eens opnieuw beginnen met f1competitie

Comment

• Ben dus opnieuw begonnen onder de teamnaam SCRT.
        Heb direct een supertalent kunnen kopen voor 500 000€, een jongeman van 17 met een overal score van bijna 50!

Comment

• vandaag grote verrassing !!
          ik ben laatst gestart en 3rde geëindigd.
          en toch was er niemand uitgevallen

Hopelijk kunnen we dees nog eens doen

Comment

• ik doe ook mee :p
            team:Jags
            groep 22 klasse 6

Comment

• Tis echt om te huilen hoor nu ik in klasse 5 zit.

Heb 2 puntjes uit 8 wedstrijden, meer dan de helft gewoon uitgevallen

En net nu ik de laatse 4 wedstrijden ik me steeds in de top 5 kwalificeer.

Comment

• Eindelijk begint klasse 4 mijn maat te worden

Ik rij toch al terug in de punten...
                Volgend seizoen ga ik resoluut voor de titel...
                Heb nu een wagen die 40 is op elk onderdeel, en een rijder van maar 50 overall, en rij toch 9e tijd in kwali, en sta 10e in competitie
                Volgend seizoen komt er een rijder van 60 ofzo...(of hopen dat deze wat verder evolueert)
                Hopelijk stabiliseert het banksaldo wat, want de laatste tijd maak ik constant meer dan 200.000€ verlies per wedstrijdronde (buiten de keren dat ik sponsorcontracten teken)

Comment

• Jup heb ik ook, maar nu ben je wel van de ontwikkelingskosten af.

Mijn piloot niet hebben? 22 jaar met 86 overall. Ik wil een nieuw talentje opleiden

Comment

• Hulp gevraagd!!

Ik heb me daar geregistreerd, maar vind er totaal mijn weg niet

Iemand??
                    1982 BMW E28 528i
                    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
                      Hulp gevraagd!!

Ik heb me daar geregistreerd, maar vind er totaal mijn weg niet

Iemand??
                      Wat wil je weten?

Kantoor: Sponsor strikken, financien bekijken, merchandising kopen
                      Coureur info: rijder aantrekken (zoekcriteria ingeven)
                      Training, Kwalificatie (zegt het zelf)

Comment

• En voor die races, moet je dan iets doen, of wordt dit gedaan?
                        1982 BMW E28 528i
                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
                          En voor die races, moet je dan iets doen, of wordt dit gedaan?
                          Races gaan automatisch.

Comment

• Ik heb voor de eerste keer een race kunnen winnen

Nu eens wat alternatieve tactieken uitproberen

Minder nieuws is dat ik ferm veel belastingen moet betalen
                            Ik zit nu al aan 438777€ belastingen op het einde van het seizoen. Ik heb nu een teamwaarde van 13.596.943€ terwijl het belastingvrije bedrag 12.000.000€ is. Hopelijk loopt dat niet teveel meer op.

Comment

• Kheb ook bijna 2 seizoentjes in klasse 4 achter de rug. Volgend seizoen ga ik zeker voor promotie naar klasse 3.

Het moet zeker lukken nu, mijn wagen heeft overal 37 nu en ik heb een echt toprijder, stats:
                              ID nr Naam Overall Snelheid Durf Tactiek Moraal Ervaring Leeftijd Wins Races
                              183226 Moritz Hupkens 87 81 80 87 99 90 23 1 53

Gisteren nog een superpitmanager gekocht voor volgend seizoen goed te starten:
                              ID nr Naam Overall Snelheid Organisatie Tactiek Moraal Ervaring Leeftijd
                              8762 Jorit Delbol 96 97 97 98 99 93 34

Met deze verbeteringen moet het zeker lukken nu.

Comment

• Ik zit nu in klasse 5 en sta 5de in het klassement.
                                Heb wel nog geen races kunnen winnen.
                                Als jullie kwalificeren, met hoeveel benzine start je dan gemiddeld? Ik ga meestal voor een 2 stops strategie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matso
                                  Ik zit nu in klasse 5 en sta 5de in het klassement.
                                  Als jullie kwalificeren, met hoeveel benzine start je dan gemiddeld? Ik ga meestal voor een 2 stops strategie...
                                  Hangt bij mij vooral af van de duur van de pitstop. Maar krij meestal ook op een 2stop.
                                  Komende race echter een 1 stop. Kheb me dan ook gekwalificieerd met 100l.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Modena
                                    Kheb ook bijna 2 seizoentjes in klasse 4 achter de rug. Volgend seizoen ga ik zeker voor promotie naar klasse 3.

Het moet zeker lukken nu, mijn wagen heeft overal 37 nu en ik heb een echt toprijder, stats:
                                    ID nr Naam Overall Snelheid Durf Tactiek Moraal Ervaring Leeftijd Wins Races
                                    183226 Moritz Hupkens 87 81 80 87 99 90 23 1 53

Gisteren nog een superpitmanager gekocht voor volgend seizoen goed te starten:
                                    ID nr Naam Overall Snelheid Organisatie Tactiek Moraal Ervaring Leeftijd
                                    8762 Jorit Delbol 96 97 97 98 99 93 34

Met deze verbeteringen moet het zeker lukken nu.
                                    Hoeveel heb jij wel niet betaald voor die pitmanager? Overall score van 96

Ik ga zo goed als zeker naar klasse 5 promoveren. M'n piloot van 17jaar heeft nu al een overall score van 61!

btw m'n nieuwe teamnaam is SCRT

Comment

Ik zit nu in klasse 5 en sta 5de in het klassement.
                                      Ik ga ook meestal voor een 2 stopper. Ik kwalificeer me quasi altijd met 70à80l.(was in klasse 3)

Nu in klasse 6 is het echt wel chill als je klasse 3 gewoon bent, geen pitstops, geen bandenslijtage, geen pitmanager, maar 3 dingen af te stellen, geen speelgoedjes die je op de race kan verkopen, etc...

Comment

• Dat merchandising gedoe loopt echt heel vlot nu. Ik heb een pitbabe met status 90 aangekocht en ze verkoopt elke race gemiddeld 3500 stuks van elk aritikel. Ik verkoop die artikkelen voor iets meer dan het dubbele van de aankoopprijs

Comment

Dat merchandising gedoe loopt echt heel vlot nu. Ik heb een pitbabe met status 90 aangekocht en ze verkoopt elke race gemiddeld 3500 stuks van elk aritikel. Ik verkoop die artikkelen voor iets meer dan het dubbele van de aankoopprijs

Doe wat van je verkoopprijs af en je zal zien, de mijne verkoopt tss de 5000 & 6000 stuks van elk artikel

Comment

Working...
                                          X