Mja, hangt er ook vanaf hoeveel winst ge maakt he. Ik verkoop iedere race tussen 3000 en 3500 stuks van ieder goed.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 competitie
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt.Doe wat van je verkoopprijs af en je zal zien, de mijne verkoopt tss de 5000 & 6000 stuks van elk artikel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyOf doe zoals m'n nonkel, die verkoopt al sinds klasse 6 elke race kweetniethoeveel merchandising tegen woekerprijzen! Ik verkoop nu tegen 19 ofzo gemm, hij verkoopt gemm tegen 25-30...en verkoopt al sinds het begin meer als ik en heeft toch mindere resultaten
Hoe doe je dat dan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StevyHoeveel heb jij wel niet betaald voor die pitmanager? Overall score van 96
Ik ga zo goed als zeker naar klasse 5 promoveren. M'n piloot van 17jaar heeft nu al een overall score van 61!
btw m'n nieuwe teamnaam is SCRT
Comment
-
Ze hebben mij weeral gepromoveerd se Nu zit ik al in klasse 4 en heb amper 20 races gereden, en nog geen enkele gewonnen. En in klasse 4 wordt het waarschijnlijk nog moeilijker om te winnen...
Hoe zit dat eigenlijk met die vakantie-instelling? Ik ben morgen voor 3 weken weg. Heeft dit enig nadelig effect voor het verdere seizoensverloop?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_beIk zit nu in klasse 3 (groep 50). Wat is me dat wel niet: kantoor kopen, trucks kopen, extra kraampjes tijdens een race...
Een veel grotere stap dan de stappen van 6 naar 5 en 5 naar 4.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-riderIk ben ook overgegaan naar klasse 3, zit in groep 52, mijnen auto is net volledig 40 (max van klasse 4) en ik denk dat het geene vette gaat worden dit seizoen, het zal zwaar gaan worden met al die extra's d'r nog bij.
Comment
-
heb ik even geluk, het seizoen is nog maar aan wedstrijd 2 dus ik heb kans om nog sterk te presteren dit seizoen
steun mij, registreer hier http://www.f1competitie.nl/id.php?team=NineEleven
thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineElevenNaam Overall Snelheid Durf Tactiek Moraal Ervaring Leeftijd Wins Races
Jony Liplijn_50_42____53__39_____65____52_____23_____12 ___28
prijs was 420.000€, gelijk aan de waarde. geen slechte koop al zeg ik het zelf
Anders ga je niet ver geraken met overall 50....
En 23 is ook al oud natuurlijk.
Comment
Comment