Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ja check mijn andere posts
23 is helemaal niet oud hoor, ik heb eens een coureur gehad die 29 was toen ik hem verkocht. kheb is in mijn groep gekeken, ik maak veel kans om hier goed te rijden. de meeste spelen het amper 2/3 weken en ik ken het helegebeuren al heerlijk
Ik ben al goed begonnen, beter dan ik had verwacht.
Van op de 13de plaats vertrokken en uiteindelijk nog 6de geworden, dus in de punten gevallen, en dat terwijl ik zowel met mijn auto als met mijn coureur bij de minder goeden van mijn groep behoor.
Maar of dat zo gaat blijven betwijfel, ik, want ga mijn auto de eerste volgende races niet kunnen updaten wegen geldgebrek, eerste terug wat geld sparen.
Voor de kenners, wat is het beste?? vrachtwagen en kantoor huren of kopen? (als je het geld hebt natuurlijk)
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Lol idem hier. Ik ga serieus mogen sparen. Kantoor of trucks kopen kan ik nog niet wegens geldgebrek, en de auto-onderdelen kan ik alleen maar vernieuwen, niet upgraden.
hebben jullie dan zou weinig geld? toen ik in klasse 4 zal had ik een ruim vermogen van 10.000.000 € en dat bestond uit zeker 4.000.000€ cashgeld
je moet elke ronde een jeugdtalent binnehalen (alle opties aanklikken) dat kost 250.000€ en meestal verkoop je die coureur voor 500.000€ minstens
Ik kwalificeer altijd vol risico en en rij met beetje risico.
@ NineEleven: Ik heb een vermogen van bijna 15.000.000 EUR, maar daarvan had ik niet zoveel cash zunne. Ma bij mij is den auto wel volledig 40 over de hele lijn he.
Voor de laatste race vorig seizoen had ik nog bijna 3.000.000 EUR cash, voor de eerste race van het huidige seizoen had ik nog maar zo'n 200.000 EUR daarvan over door allerlei investeringen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Pfff heb me net zo *** gekwalificeerd, had in de plaats van de achtervleugel de rijhoogte veranderd tot 2x toe en nu sta ik momenteel als laatste gekwalificeerd 4 seconden achter de 1ste. Nu maar een beetje gegokt voor de wedstrijdafstelling en hopen op het beste, zeker nu ik momenteel 1ste sta in de tussenstand.
Soms zegt die piloot echt onzinnige dingens.
Trouwens als hij zegt dat hij onderstuur heeft moet je dan meer of minder voorvleugel, idem voor de achtervleugel en overstuur ?
mijn eerste race in het nieuwe seizoen is me al goed bekomen
1ste gekwalificeerd en 1ste geeindigd
Ik heb nu natuurlijk wel voordeel dat ik in klasse 4 terug opnieuw ben en zo kan ik spare voor klasse 3 he
Pfff heb me net zo *** gekwalificeerd, had in de plaats van de achtervleugel de rijhoogte veranderd tot 2x toe en nu sta ik momenteel als laatste gekwalificeerd 4 seconden achter de 1ste. Nu maar een beetje gegokt voor de wedstrijdafstelling en hopen op het beste, zeker nu ik momenteel 1ste sta in de tussenstand.
Soms zegt die piloot echt onzinnige dingens.
Trouwens als hij zegt dat hij onderstuur heeft moet je dan meer of minder voorvleugel, idem voor de achtervleugel en overstuur ?
meer downforce dus een cijfer of 2 hoger.
ik heb ook slecht ge kwalificeerd. kga nu nog eens trainen kijken of ik er nog een secondje afkrijg
hoe moet de coureur rijden, iemand antwoorde relax maar dat is onzin dan verlies je toch. beetje of vol risico?
Ik kwalificeer altijd met vol risico en rij de race met beetje risico, is me tot nu toe altijd goed bevallen, sinds ik bezig ben nog maar 1 keer uitgevallen tijdens de race (DNF) en zelfs bijna altijd in de top 10 gefinisht.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik kan nu kwalificeren met "ogen dicht en gaan". Mijn piloot is daar nu goed genoeg voor om zo geen fouten te maken. Tijdens de race gebruik ik meestal beetje risico.
Ik heb nu trouwens gekwalificeerd met een zware auto en heb een 1 stop strategie. Eens zien waar me dat gaat brengen, als ik niet weer uitval.
Comment