Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als promotie onhaalbaar is: Pitpoes wegdoen, geen training, enkel kwalificatie...
En dan win je veel geld
dan heb je wel weinig merchandising verkoop. dus je status blijft laag, ook de coureur verliest in moraal denk ik omdat hij niet goed rijd. maar het zal natuurlijk wel enkele € schelen.
dan heb je wel weinig merchandising verkoop. dus je status blijft laag, ook de coureur verliest in moraal denk ik omdat hij niet goed rijd. maar het zal natuurlijk wel enkele € schelen.
Dat verschil in verkoop merk ik niet hoor
Het geld dat je spaart is in ieder geval groter dan het geld dat je minder binnenkrijgt.
Coureur van mij is goed genoeg en zie ik niet zakken.
Status, voorwat heb je dat nodig? mijn huidige is 481
Zit nu mijn tweede seizoen in klasse 3 en het gaat echt slecht.
Vorig seizoen (eerste maal klasse 3) ging het stukken beter dan nu, alhoewel het toen ook niet geod genoeg was voor promotie, maar nu is het nog veel erger.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Hier is het al beter dan vorig seizoen in klasse 3. Ik heb nu 10 punten (vorige keer 3) en maak over het algemeen wel winst. Iedere ronde uw auto upgraden zit er wel niet meer in.
Hier is het al beter dan vorig seizoen in klasse 3. Ik heb nu 10 punten (vorige keer 3) en maak over het algemeen wel winst. Iedere ronde uw auto upgraden zit er wel niet meer in.
Dat niet nee, vorig seizoen heb ik den auto 3 keren kunnen opgraden, en dit seizoen gaat het ook bij 3 keer blijven denk ik.
De andere keren heb ik hem wel steeds kunnen vernieuwen zodat ik elke race kon starten met een auto die volledig in orde was.
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Dat niet nee, vorig seizoen heb ik den auto 3 keren kunnen opgraden, en dit seizoen gaat het ook bij 3 keer blijven denk ik.
De andere keren heb ik hem wel steeds kunnen vernieuwen zodat ik elke race kon starten met een auto die volledig in orde was.
Ik heb hem dit seizoen al 3 keer kunnen upgraden, en zit nog maar aan race 9.
Verwacht tegen het einde van het seizoen nog 1 of 2 keer te kunnen upgraden.
Ik heb hem dit seizoen al 3 keer kunnen upgraden, en zit nog maar aan race 9.
Verwacht tegen het einde van het seizoen nog 1 of 2 keer te kunnen upgraden.
hoeveel kosten die upgrades dan in klasse 3? in 4 was het niet duur dat weet ik nog.
en het status heeft invloed op de sponsor, ze gaan je meer geld geven. en het toen ook wat je waard bent natuurlijk
over de race van vandaag nu:
gestart als laatste die gekwalificeerd is, na mij waren er nog 4. ik reed op normale banden want de slijtage lag hoog en ik hou me aan mijn 1 pitstop strategie. en blijkbaar een goede keuze, 2/36 van de race lag ik op plek 9 en mijn ronden tijden waren sneller dan die voormij ondanks de slechtste banden. uiteindelijk nog 7de geworden en zo mijn 1ste punten voor dit seizoen gescoord.
hoeveel kosten die upgrades dan in klasse 3? in 4 was het niet duur dat weet ik nog.
en het status heeft invloed op de sponsor, ze gaan je meer geld geven. en het toen ook wat je waard bent natuurlijk
gestart als laatste die gekwalificeerd is, na mij waren er nog 4. ik reed op normale banden want de slijtage lag hoog en ik hou me aan mijn 1 pitstop strategie. en blijkbaar een goede keuze, 2/36 van de race lag ik op plek 9 en mijn ronden tijden waren sneller dan die voormij ondanks de slechtste banden. uiteindelijk nog 7de geworden en zo mijn 1ste punten voor dit seizoen gescoord.
Kan ik eens zien als de gegevens terug vrijgegeven werden. Dacht iets van een 100.000 voor een motorupgrade
het wordt elke keer meer naarmate je upgrade.
In het begin is het ist van eene 100.000, nu is het bij mij al 120.000
vandaag in de laatste 2 ronden van 9 naar 14 gegaan. daar heeft het spel toch een foutje gemaakt.
*edit*
ik zie juist dat ik de voorlaatste ronde de pit in ben gegaan. Dat gebeurt me normaal nooit. ik reken altijd perfect uit hoeveel benzine ik nodig heb
Ik heb ook al een slechte race achter den rug, ben niet gefinisht, dus weer geen punten
Och ja, volgend seizoen beter he.
En dan nog eens problemen bij het trainen voor de race van gisteren.
Hoogte stond op 2, boodschap dat ik te laag stond!
Zet hoogte op 3, boodschap dat ik te hoog stond??
Terug naar 2 en dan is het ineens goed
En aan zo een dingen verspilt men dan zijn trainingen
Yehaa ik net mijn eerste race in klasse 3 gewonnen gisteren.
Begin opeens wat mee te kunnen, ksta nu 7de met 24ptn, wel te weinig voor nog in aanmerking te komen voor promotie naar klasse 2.
dat komt door de waarschijnlijk lage ervaring van de coureur. je moet eens de juiste afstelling zoeken met ervaring 20.
No can do
De ervaring van de coureur is 99, dus dat kan al niet he
Mijn coureur is:
overall 90
Snelheid 86
Durf 78
Taktiek 89
Moraal 99
Ervaring 99
leeftijd 24
Wins 10
Races 74
Comment