Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 competitie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zit in 3, maak vette winsten elke keer, update regelmatig, heb al gebouw en 2 trucks aan kunnen kopen.

Maar punten zijn voor ander seizoen

Comment

• Zit nu in klasse 4, update elke race want ik kan totaal niet mee met de rest.

Sta momenteel laatste met 0 punten, al een keer of 3 uitgevallen.

Comment

• kheb ook 0punten, ik hoop wel en dat is zeker mogelijk nog 1 of 2 puntjes te halen voor einde van het seizoen.

Comment

• Als promotie onhaalbaar is: Pitpoes wegdoen, geen training, enkel kwalificatie...

En dan win je veel geld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
            Als promotie onhaalbaar is: Pitpoes wegdoen, geen training, enkel kwalificatie...

En dan win je veel geld
            dan heb je wel weinig merchandising verkoop. dus je status blijft laag, ook de coureur verliest in moraal denk ik omdat hij niet goed rijd. maar het zal natuurlijk wel enkele € schelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
              dan heb je wel weinig merchandising verkoop. dus je status blijft laag, ook de coureur verliest in moraal denk ik omdat hij niet goed rijd. maar het zal natuurlijk wel enkele € schelen.
              Dat verschil in verkoop merk ik niet hoor
              Het geld dat je spaart is in ieder geval groter dan het geld dat je minder binnenkrijgt.
              Coureur van mij is goed genoeg en zie ik niet zakken.
              Status, voorwat heb je dat nodig? mijn huidige is 481

Comment

• Zit nu mijn tweede seizoen in klasse 3 en het gaat echt slecht.
                Vorig seizoen (eerste maal klasse 3) ging het stukken beter dan nu, alhoewel het toen ook niet geod genoeg was voor promotie, maar nu is het nog veel erger.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Hier is het al beter dan vorig seizoen in klasse 3. Ik heb nu 10 punten (vorige keer 3) en maak over het algemeen wel winst. Iedere ronde uw auto upgraden zit er wel niet meer in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
                    Hier is het al beter dan vorig seizoen in klasse 3. Ik heb nu 10 punten (vorige keer 3) en maak over het algemeen wel winst. Iedere ronde uw auto upgraden zit er wel niet meer in.
                    Dat niet nee, vorig seizoen heb ik den auto 3 keren kunnen opgraden, en dit seizoen gaat het ook bij 3 keer blijven denk ik.
                    De andere keren heb ik hem wel steeds kunnen vernieuwen zodat ik elke race kon starten met een auto die volledig in orde was.
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
                      Dat niet nee, vorig seizoen heb ik den auto 3 keren kunnen opgraden, en dit seizoen gaat het ook bij 3 keer blijven denk ik.
                      De andere keren heb ik hem wel steeds kunnen vernieuwen zodat ik elke race kon starten met een auto die volledig in orde was.
                      Ik heb hem dit seizoen al 3 keer kunnen upgraden, en zit nog maar aan race 9.
                      Verwacht tegen het einde van het seizoen nog 1 of 2 keer te kunnen upgraden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                        Ik heb hem dit seizoen al 3 keer kunnen upgraden, en zit nog maar aan race 9.
                        Verwacht tegen het einde van het seizoen nog 1 of 2 keer te kunnen upgraden.
                        hoeveel kosten die upgrades dan in klasse 3? in 4 was het niet duur dat weet ik nog.
                        en het status heeft invloed op de sponsor, ze gaan je meer geld geven. en het toen ook wat je waard bent natuurlijk

over de race van vandaag nu:
                        gestart als laatste die gekwalificeerd is, na mij waren er nog 4. ik reed op normale banden want de slijtage lag hoog en ik hou me aan mijn 1 pitstop strategie. en blijkbaar een goede keuze, 2/36 van de race lag ik op plek 9 en mijn ronden tijden waren sneller dan die voormij ondanks de slechtste banden. uiteindelijk nog 7de geworden en zo mijn 1ste punten voor dit seizoen gescoord.

Comment

hoeveel kosten die upgrades dan in klasse 3? in 4 was het niet duur dat weet ik nog.
                          en het status heeft invloed op de sponsor, ze gaan je meer geld geven. en het toen ook wat je waard bent natuurlijk

gestart als laatste die gekwalificeerd is, na mij waren er nog 4. ik reed op normale banden want de slijtage lag hoog en ik hou me aan mijn 1 pitstop strategie. en blijkbaar een goede keuze, 2/36 van de race lag ik op plek 9 en mijn ronden tijden waren sneller dan die voormij ondanks de slechtste banden. uiteindelijk nog 7de geworden en zo mijn 1ste punten voor dit seizoen gescoord.
                          Kan ik eens zien als de gegevens terug vrijgegeven werden. Dacht iets van een 100.000 voor een motorupgrade

Comment

• Kzit ook mijn eerste seizoen in Klasse 3
                            Kheb al 4 keer kunnen upgraden.
                            Kverwacht nog wel een paar keer een upgrade....

Comment

het wordt elke keer meer naarmate je upgrade.
                              In het begin is het ist van eene 100.000, nu is het bij mij al 120.000

Comment

• Het verschil tussen moeite doen en geen moeite doen voor training:

2 plaatsen hoger bij start, utivallen tijdens race

Ik doe dus geen moeite meer

Comment

• vandaag in de laatste 2 ronden van 9 naar 14 gegaan. daar heeft het spel toch een foutje gemaakt.
                                  *edit*
                                  ik zie juist dat ik de voorlaatste ronde de pit in ben gegaan. Dat gebeurt me normaal nooit. ik reken altijd perfect uit hoeveel benzine ik nodig heb

Comment

• Ik heb ook al een slechte race achter den rug, ben niet gefinisht, dus weer geen punten
                                    Och ja, volgend seizoen beter he.

En dan nog eens problemen bij het trainen voor de race van gisteren.
                                    Hoogte stond op 2, boodschap dat ik te laag stond!
                                    Zet hoogte op 3, boodschap dat ik te hoog stond??
                                    Terug naar 2 en dan is het ineens goed

En aan zo een dingen verspilt men dan zijn trainingen

Comment

• dat komt door de waarschijnlijk lage ervaring van de coureur. je moet eens de juiste afstelling zoeken met ervaring 20.
                                      No can do

Comment

• Yehaa ik net mijn eerste race in klasse 3 gewonnen gisteren.
                                        Begin opeens wat mee te kunnen, ksta nu 7de met 24ptn, wel te weinig voor nog in aanmerking te komen voor promotie naar klasse 2.

Comment

dat komt door de waarschijnlijk lage ervaring van de coureur. je moet eens de juiste afstelling zoeken met ervaring 20.
                                          No can do
                                          De ervaring van de coureur is 99, dus dat kan al niet he
                                          Mijn coureur is:
                                          overall 90
                                          Snelheid 86
                                          Durf 78
                                          Taktiek 89
                                          Moraal 99
                                          Ervaring 99
                                          leeftijd 24
                                          Wins 10
                                          Races 74

Comment

Working...
                                          X