Ik denk 8 of 10.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaarwel-race Gran Turismo 4 : round 1
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenYep de totaaltjd van de 3 ronden op Opera.
Met die getunde 190 kom je normaalgezien vlot voorbij de tegenstanders ,part of the game.
Op hoeveel pk komen jullie .Bij mij 415.
mag ik wat oefentijden weten ?
dat ik me hier niet te belachelijk maak
onder de 4.15 zoiets ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titanium X Bekijk Berichtenheb ook 415pk na een oliewissel (was 395)
mag ik wat oefentijden weten ?
dat ik me hier niet te belachelijk maak
onder de 4.15 zoiets ?
Comment
-
Wacko !
Ik zit achter 2 pogingen aan 4.28
Nog de moeite dat ik verder deelneem ?
Comment
-
Olympische gedachte houden hé.Trouwens een volgende proef kan jou beter liggen.
Mijn ervaring met dit soort wedstrijden is dat je eigen grenzen serieus verlegd kunnen worden.
Ik moet zeggen dat mercedesman een heel scherpe tijd heeft neergezet.De proef is dan ook met een Mercedes hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten4.12 gereden daarstraks maar ik zie niet in hoe ik daar nog 5 sec ga afkrijgen
het maakt ook een enorm verschil tegen welke tegenstanders je rijdt blijkbaar
Comment
-
hm, ik heb nog niet meteen de mogelijkheden om met deze auto & circuit mee te doen, aangezien ik pas gisteren met GT4 gestart ben..
ach ja, ik heb toch tenminste al m'n IB rijbewijs, 4 auto's met als paradepaardje een 215pk civic
binnen een paar weken zal ik wsl wel meekunnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten4.12 gereden daarstraks maar ik zie niet in hoe ik daar nog 5 sec ga afkrijgen
het maakt ook een enorm verschil tegen welke tegenstanders je rijdt blijkbaar
De tegenstandes zijn meestal dezelfde,de startvolgorde is soms wel anders.Ik heb liefst dat de SLR net voor mij start.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenDe tegenstandes zijn meestal dezelfde,de startvolgorde is soms wel anders.Ik heb liefst dat de SLR net voor mij start.
maakt da werkelijk zoveel uit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenmaakt da werkelijk zoveel uit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten't is dus in 'gran turismo' mode te doen he ? wel spijtig van de tuningregel, tegen dat alles getuned is ...
ik zal eens een poging ondernemen
Comment
Comment