Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaarwel-race Gran Turismo 4 : round 1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ik heb ne foto van op het einde, met de tijd en de wagen, maar circuitnaam staat er wel ni bij, heb wel de replay opgeslagen... is da voldoende??
    Last edited by ; 05/06/2007, 21:52.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
      er staan nog ni veel afbeeldingen van tijden, iedereen nog zwaar aant game zeker??

ik heb ne foto van op het einde, met de tijd en de wagen, maar circuitnaam staat er wel ni bij, heb wel de replay opgeslagen... is da voldoende??
      Zal wel voldoende zijn, maar ik heb alleen een foto van de rangschikking op het einde waar mijn tijd staat, is dat voldoende? (die bedoel jij misschien)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
        Zal wel voldoende zijn, maar ik heb alleen een foto van de rangschikking op het einde waar mijn tijd staat, is dat voldoende? (die bedoel jij misschien)
        ja idd, maar dan wel ook nog de replay opgeslagen, en als ge dan gaat kijken bij replay-theatre, daar staat dan wel circuit en tijd erbij e, ... ze zullen maar moeten geloven dat het zonder NOS was, want als iedereen hier zijn replay moet posten...?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
          ja idd, maar dan wel ook nog de replay opgeslagen, en als ge dan gaat kijken bij replay-theatre, daar staat dan wel circuit en tijd erbij e, ... ze zullen maar moeten geloven dat het zonder NOS was, want als iedereen hier zijn replay moet posten...?
          inderdaad, ik denk wel dat iedereen hier het eerlijk zal spelen, dus jah, geen probleem dan

Comment

mijn beste tijd is momenteel 4.13 maar kan er nog wel paar seconden afpitse

Comment

circuit is niet echt men favoriet
              dus ik zal 1st men tijd posten :
              415pk , geen rijhulp , logitech driving force feedback stuur :
              4.13.287
              foto's :

Comment

als ge nos gebruikt ziet ge dat dan ook aan de icoontjes in de replay?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
                  als ge nos gebruikt ziet ge dat dan ook aan de icoontjes in de replay?
                  jups
                  denk dat boven de benzinevoorraad een rood balkje is dan

Comment

De organisator is er ook aan begonnen. Ik heb weer iets in mijn hoofd gehaald deze race organiseren.
                    Ik heb het just in vanalles superdruk. We vinden hier en daar toch wel een gaatje om mee te doen.
                    Het doet mij goed dat jullie er zo voor gaan.

Eerst ben ik constant rond de 4.11 blijven hangen.Nu een goede gedraaid 4.08.168

De beste manier om de bewijzen te posten.

Comment

4.08 komt dicht in de buurt bij mijn 4.07, misschien kan ik er nog hoogstens een seconde afdoen, dan zit ik echt wel op m'n limiet

Comment

Ik heb gisteren eerst een ganse tijd aan 4'20 zitten rijden, tot ik wat extra tuning heb toegevoegd, die me op 4'08 heeft gebracht. De wagen is zodanig ingesteld dat ik 4 punten kan verdienen als ik de race win...

Van mijn tijd moet ik zeker nog zo'n 3 seconden afkrijgen.

En nog eens 2 seconden moest ik m'n stuurtje aansluiten, want mijn setup stuurt wel heel erg gevoelig en met die PS2-controller is die moeilijk onder controle te houden op de bumpy bochten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
                          Ik heb gisteren eerst een ganse tijd aan 4'20 zitten rijden, tot ik wat extra tuning heb toegevoegd, die me op 4'08 heeft gebracht. De wagen is zodanig ingesteld dat ik 4 punten kan verdienen als ik de race win...

Van mijn tijd moet ik zeker nog zo'n 3 seconden afkrijgen.

En nog eens 2 seconden moest ik m'n stuurtje aansluiten, want mijn setup stuurt wel heel erg gevoelig en met die PS2-controller is die moeilijk onder controle te houden op de bumpy bochten.
                          hebt ge misschien tips voor de afstelling voor mij?

Comment

eerste poging gedaan daarjuist..

maar ja, rekening houdende met het feit dat ik pas vrijdag GT4 heb aangeschaft vind ik dit nog wel een goeie prestatie..
                            nu moet ik wel eens uitdokteren hoe ik er 15 sec. moet afrijden, de setup is nog standaard, en qua foutjes kan het ook nog een paar seconden beter..

Comment

ik ga int weekend ook is een rondje rijden, nu geen tijd...

Comment

ah de afsluiting is zaterdag pas , dacht gisteren
                                dan ga ik nog wat oefenen deze week

Comment

mja, morgen nog ff zoeken naar een optimalere afstelling..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                                    hebt ge misschien tips voor de afstelling voor mij?
                                    Nee, want ge zijt voorlopig toch sneller dan mij .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                      De organisator is er ook aan begonnen. Ik heb weer iets in mijn hoofd gehaald deze race organiseren.
                                      Ik heb het just in vanalles superdruk. We vinden hier en daar toch wel een gaatje om mee te doen.
                                      Het doet mij goed dat jullie er zo voor gaan.

Eerst ben ik constant rond de 4.11 blijven hangen.Nu een goede gedraaid 4.08.168

De beste manier om de bewijzen te posten.

Uw achterbanden zien precies serieus af

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
                                        Uw achterbanden zien precies serieus af
                                        mja, maar hij rijd met soft banden voor en qualify banden achteraan, na 3 ronden zijn die qualify banden volledig op!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                                          mja, maar hij rijd met soft banden voor en qualify banden achteraan, na 3 ronden zijn die qualify banden volledig op!
                                          Ha, dat kan kloppen. Ik had er geen rekening mee gehouden dat je die banden vooraan en achteraan verschillend kunt zetten. Heb ik nog nooit gedaan .

Comment

Working...
                                          X