ik heb ne foto van op het einde, met de tijd en de wagen, maar circuitnaam staat er wel ni bij, heb wel de replay opgeslagen... is da voldoende??
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaarwel-race Gran Turismo 4 : round 1
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichtener staan nog ni veel afbeeldingen van tijden, iedereen nog zwaar aant game zeker??
ik heb ne foto van op het einde, met de tijd en de wagen, maar circuitnaam staat er wel ni bij, heb wel de replay opgeslagen... is da voldoende??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk BerichtenZal wel voldoende zijn, maar ik heb alleen een foto van de rangschikking op het einde waar mijn tijd staat, is dat voldoende? (die bedoel jij misschien)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichtenja idd, maar dan wel ook nog de replay opgeslagen, en als ge dan gaat kijken bij replay-theatre, daar staat dan wel circuit en tijd erbij e, ... ze zullen maar moeten geloven dat het zonder NOS was, want als iedereen hier zijn replay moet posten...?
Comment
-
circuit is niet echt men favoriet
dus ik zal 1st men tijd posten :
415pk , geen rijhulp , logitech driving force feedback stuur :
4.13.287
foto's :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichtenals ge nos gebruikt ziet ge dat dan ook aan de icoontjes in de replay?
denk dat boven de benzinevoorraad een rood balkje is dan
Comment
-
De organisator is er ook aan begonnen. Ik heb weer iets in mijn hoofd gehaald deze race organiseren.
Ik heb het just in vanalles superdruk. We vinden hier en daar toch wel een gaatje om mee te doen.
Het doet mij goed dat jullie er zo voor gaan.
Eerst ben ik constant rond de 4.11 blijven hangen.Nu een goede gedraaid 4.08.168
De beste manier om de bewijzen te posten.
Comment
-
Ik heb gisteren eerst een ganse tijd aan 4'20 zitten rijden, tot ik wat extra tuning heb toegevoegd, die me op 4'08 heeft gebracht. De wagen is zodanig ingesteld dat ik 4 punten kan verdienen als ik de race win...
Van mijn tijd moet ik zeker nog zo'n 3 seconden afkrijgen.
En nog eens 2 seconden moest ik m'n stuurtje aansluiten, want mijn setup stuurt wel heel erg gevoelig en met die PS2-controller is die moeilijk onder controle te houden op de bumpy bochten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk BerichtenIk heb gisteren eerst een ganse tijd aan 4'20 zitten rijden, tot ik wat extra tuning heb toegevoegd, die me op 4'08 heeft gebracht. De wagen is zodanig ingesteld dat ik 4 punten kan verdienen als ik de race win...
Van mijn tijd moet ik zeker nog zo'n 3 seconden afkrijgen.
En nog eens 2 seconden moest ik m'n stuurtje aansluiten, want mijn setup stuurt wel heel erg gevoelig en met die PS2-controller is die moeilijk onder controle te houden op de bumpy bochten.
Comment
-
eerste poging gedaan daarjuist..
maar ja, rekening houdende met het feit dat ik pas vrijdag GT4 heb aangeschaft vind ik dit nog wel een goeie prestatie..
nu moet ik wel eens uitdokteren hoe ik er 15 sec. moet afrijden, de setup is nog standaard, en qua foutjes kan het ook nog een paar seconden beter..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichtenhebt ge misschien tips voor de afstelling voor mij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenDe organisator is er ook aan begonnen. Ik heb weer iets in mijn hoofd gehaald deze race organiseren.
Ik heb het just in vanalles superdruk. We vinden hier en daar toch wel een gaatje om mee te doen.
Het doet mij goed dat jullie er zo voor gaan.
Eerst ben ik constant rond de 4.11 blijven hangen.Nu een goede gedraaid 4.08.168
De beste manier om de bewijzen te posten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk BerichtenUw achterbanden zien precies serieus af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenmja, maar hij rijd met soft banden voor en qualify banden achteraan, na 3 ronden zijn die qualify banden volledig op!
Comment
Comment