Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaarwel-race Gran Turismo 4 : round 1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ahzo, ik rij met soft banden voor en achter, maar ik moet al ferm moeite doen om zo zowel voor als in achter in't geel te krijgen

morgen toch eens qualify bandjes aanschaffen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
      mja, maar hij rijd met soft banden voor en qualify banden achteraan, na 3 ronden zijn die qualify banden volledig op!

Inderdaad ge hebt gelijk,wanneer ik rondom qualify´s leg,schuift hij in de laatste ronde over de voorwielen elke bocht uit.
      Achteraan houden ze het net vol,mede doordat ik alle hulpmiddelen uitzet.Alleen TC op 1

Comment

't zal me niet meer lukken om deel te nemen denk ik ... tenzij misschien morgennamiddag, we'll see
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten

Inderdaad ge hebt gelijk,wanneer ik rondom qualify´s leg,schuift hij in de laatste ronde over de voorwielen elke bocht uit.
          Achteraan houden ze het net vol,mede doordat ik alle hulpmiddelen uitzet.Alleen TC op 1

Dan doe je toch iets verkeerd hoor
          ik rijd ook met qualify banden , vooraan - achteraan

Op het einde zijn ze net wat oranje, dus zeker geen rood!

Rem je volledig of gedeeltelijk? Dit maakt al veel uit in de banden!

sebiet nog es wa oefenen...

Comment

als ik qualify banden opleg, enkel achteraan, dan geraak ik er in de laatste ronde de laatste 2 bochten niet mee door.. dan zijn ze volledig opgereden
            en toch geraak ik niet onder de 4'14

gebruiken jullie speciale setups of zo, of dingen waar ik niets van weet?

Comment

Kheb nog niet eens de tijd gehad om nen deftige tijd neer te zetten
              maar ik wil en zal hier nen tijd rijden! al was het maar om den hoop hier te vullen

Wel het meest hatelijke circuit uitgekozen.. hou liever van open circuits

Comment

Laat ons stellen dat ik er een nogal spectaculaire rijstijl op na hou,ik zet de wagen graag in de bocht.
                Waarschijnlijk ook wat te veel rem achter.

Comment

Ik rij niet met die qualify banden. In de 3e ronde is't precies alsof ik op ijs aan het rijden ben. Heeft dus wellicht ook te maken met mijn te brute rijstijl. Gedoseerd gas geven of remmen zit er bij mij niet in .

In ieder geval, gisteren ben ik erin geslaagd om een 4'07:27x neer te zetten . Vanavond kijk ik om de bewijzen up te loaden.

*clickable* (voor de karteltjes minder te zien)

Last edited by ; 08/06/2007, 09:39.

Comment

Allé, ben toch ook al aan een 4.14.5 geraakt...

Veel beter dan dat zal wrs niet lukken, maar t'is al veel voor mezelf vind ik

Straks tussen het blokken door nog eens proberen

Deze tijd moet de 6e poging geweest zijn ofzo.

Comment

Ik heb heel de week op kot gezeten om te blokken, maar morgen ga ik er eens werk van maken ...

Comment

hmm 1uur wagen afgesteld (ben nogal technisch op dat gebied ) juist ff 3x geprobeerd, tijd van 4.08.731..

Moet wel nog wat aan afkunnen aangezien ik e paar keer tegen de muur ben geknald .. helaas geen tijd meer nu, zal snachts moeten gebeuren

Comment

pff, daar ben ik dus niet goed in in afstellen.. en jammer dat dat dan 6 sec. scheelt ivgl met de besten hier..
                          ik heb nochtans helemaal foutloos gereden..
                          Last edited by ; 08/06/2007, 19:27.

Comment

4.12.638 Met Racing Soft Banden en TC op 1, moet zeker nog wat afkunnen.
                            Ik hoop toch op 4.10 te stranden en niet teveel tijd te verliezen op de eerste(n)

Comment

Hoewel ik geen racer ben die vollenbak de bocht induikt zonder remmen om dan via de muur mijn weg verder te zetten, dien ik wel te vermelden dat ik af en toe een tegenstander een duwtje heb gegeven (in 't begin van de race) en af en toe met de zijkant (licht) de kant raakte.

Voor de rest is dit een eerlijke tijd. Geen NOS, geen rijhulpmiddelen.

Comment

Heb nog maar is wat zitten sleutelen aan mn Mercedes Evo en zonder botsen of muurrijden een tijd van 4.06 (en nog wat) neergezet.. bewijs is er, alleen nog uploaden.

Kan mn zien aan de foto's van 'save replay' of er met nos gereden is?
                                Kheb de replay ook gesaved maar kweet niet hoe ik die op mn pc moet krijgen.. foto zoals billie heb ik wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Droes Bekijk Berichten
                                  Heb nog maar is wat zitten sleutelen aan mn Mercedes Evo en zonder botsen of muurrijden een tijd van 4.06 (en nog wat) neergezet.. bewijs is er, alleen nog uploaden.

Kan mn zien aan de foto's van 'save replay' of er met nos gereden is?
                                  Kheb de replay ook gesaved maar kweet niet hoe ik die op mn pc moet krijgen.. foto zoals billie heb ik wel
                                  Wel, ik heb me daar ook vragen bij gesteld. Op die foto's kan je dat idd niet zien, vandaar dat de replay moet gesaved worden. Alleen, hoe krijg je die replay dan hier geüpload... Foto's trekken kan ik, filmen niet

Comment

4.05.145

Edit: Heb replay gesaved, foto's volgen wel.
                                    Ben morgen de hele dag aan het detailen en moet s'avonds naar een trouw en feestje, dus het zal voor zondag zijn
                                    Last edited by ; 09/06/2007, 00:14.

Comment

How the hell doede da ???

Enfin, since it won't get any better then this...

Hopelijk niet te ver in de staart van het klassement

4.11.098 dus
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                                        How the hell doede da ??
                                        Goeie vraag

ik vraag mij dat al ook een hele week af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                                          How the hell doede da ???
                                          Mr. Loeb kwam net op bezoek gisterenavond

Comment

Working...
                                          X