Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PSP racegames, welke?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• PSP racegames, welke?

Vraagje: heb een PSP gewonnen via een wedstrijd. Nu, ik ben een complete leek wat die spullen betreft mijn kennis reikt tot GT 1 en 2 op de eerste playstation. Sindsdien geen spel meer aangeraakt . Nu is m'n vraag, zijn er racegames die wat de moeite zijn voor de PSP zoals gran turismo? En welke? Of is er niks aan op zo'n PSP? Ben wat aan 't twijfelen, of ik hou 'm of 'k gooi 'm op eBay. Zou misschien een leuke afwisseling zijn op de pendelritten van en naar Brussel vandaar. Het is een zgn. "Base pack", zou niet weten wat dat inhoudt alle tips zijn meer dan welkom.
    Thanks dudes

DTM is zaaalig! En naart schijnt is er niets zo realistisch op de psp als DTM, heb ik wel maar van horen zeggen. Ik heb het enkele uren gespeeld en tis echt wel de max!

Comment

kheb need for speed rivals en burnout 3 take down.

Comment

je kan gran turismo 1 ook op psp spelen he,je hebt wel een aangepaste firmware nodig
        ik vind wel dat de besturing slecht is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
          kheb need for speed rivals en burnout 3 take down.
          Burnout 3 op PSP? Kan niet. Zal wel Burnout Legends zijn. Ofwel op een ander platform.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik heb volgende racegames voor PSP:
            - Colin McRae Rally 2005
            - Need For Speed Most Wanted 5-1-0
            - Outrun 2006
            - Ridge Racer
            - DTM Race Driver 2
            - Burnout Legend
            - Need For Speed Carbon

DTM is wel de meest realistische.
            Ik zou de PSP houden, maar wat moet ik anders zeggen? Ik speel regelmatig ene kwartiertje en ik heb redelijk wat spelletjes, dus het zou maar belachelijk zijn moest ik u aanraden hem te verkopen.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
              Burnout 3 op PSP? Kan niet. Zal wel Burnout Legends zijn. Ofwel op een ander platform.
              of ja is idd legends, miszien. maar kspeelt nie graag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                of ja is idd legends, miszien. maar kspeelt nie graag
                Bwah, ik wel eigenlijk. Je hoeft niet zo te letten op het het sturen zelf. Te realistisch moet niet altijd. Als ik in mijn wagen stap, is het al realistisch genoeg.
                Heb trouwens de opvolger via Ebay van iemand gekocht. Ben in verwachting van een pakje.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

PSP gisterenavond aangekregen. 't is ne witte en zaten 2 spelletjes bij, Need for speed carbon en most wanted 5-1-0 en nog een adapter voor in de auto. Heb 't ding 'ns geprobeerd en was echt verschoten van de beeldkwaliteit! Echt mooi, toch voor zo'n draagbaar ding. Wel gezien bij een eerste keer spelen dat er daar blijkbaar ook nog een geheugenkaart in moet. Die zat er niet bij, ne mens wint dan al 'ns iets jagen ze je nog op kosten . enfin voorlopig hou ik 'm, ziet er nog dolle pret uit. Al zal ik wel 'ns DTM of zo aanschaffen, heb liever realistische racers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                    Bwah, ik wel eigenlijk. Je hoeft niet zo te letten op het het sturen zelf. Te realistisch moet niet altijd. Als ik in mijn wagen stap, is het al realistisch genoeg.
                    Heb trouwens de opvolger via Ebay van iemand gekocht. Ben in verwachting van een pakje.
                    héhé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tyrant Bekijk Berichten
                      PSP gisterenavond aangekregen. 't is ne witte en zaten 2 spelletjes bij, Need for speed carbon en most wanted 5-1-0 en nog een adapter voor in de auto. Heb 't ding 'ns geprobeerd en was echt verschoten van de beeldkwaliteit! Echt mooi, toch voor zo'n draagbaar ding. Wel gezien bij een eerste keer spelen dat er daar blijkbaar ook nog een geheugenkaart in moet. Die zat er niet bij, ne mens wint dan al 'ns iets jagen ze je nog op kosten . enfin voorlopig hou ik 'm, ziet er nog dolle pret uit. Al zal ik wel 'ns DTM of zo aanschaffen, heb liever realistische racers

Als je andere spelletjes wil tegen een gunstige prijs, check Ebay.
                      Qua geheugenkaartje: 32 MB kan volstaan, maar dan kan je enkel gamen. Geen video's, trailers, foto's, muziek e.d.m. dus. Ik zou een 1 GB-kaartje in huis halen. De prijs daarvan, valt de laatste tijd nog mee.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door plastic_bottle Bekijk Berichten
                        je kan gran turismo 1 ook op psp spelen he,je hebt wel een aangepaste firmware nodig
                        ik vind wel dat de besturing slecht is
                        hoe gaat dat dan precies in z'n werk? Is dat ergens te downloaden?

Comment

Ik denk zo:
                          GT1 cd rippen en op een umd branden en dan via internet die firmware downloaden en op psp zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tyrant Bekijk Berichten
                            hoe gaat dat dan precies in z'n werk? Is dat ergens te downloaden?
                            zoals nineeleven zegt, zorgen dat je een oe firmware hebt, gt1 cd rippen en op memory stick zetten, is ongeveer 700mb groot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                              Ik denk zo:
                              GT1 cd rippen en op een umd branden en dan via internet die firmware downloaden en op psp zetten.
                              UMD-branders bestaan volgens mij niet. Het zal wel op MS zijn.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                              X