Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
verdomme, écht een goei spel!
helemaal anders als de vorige NFS-versies maar wél heel leuk.
Als ik een tip mag geven, schakel bij de opties de ABS & stabiliteitscontrole uit, kan je véél sneller de hoek om vliegen en je kan de wagens beter in de bocht zetten.
Besturing is deze keer véél precieser als de oudere versies, tenminste, toch met een stuurtje.
Lijkt wel alsof ze deze keer het spel hebben opgebouwd met op de eerste plaats een stuur te gebruiken, en dan pas het keyboard.
Heb alles op High staan in de instelling, echt machtig
Heb het even gespeeld bij een maat van me, en het leek me inderdaad niet meer zo slecht te zijn als underground en de rest. Alleen nog altijd te veel tjoening poes pas en gedoe met nos en zo.
'k Ga het toch eens lenen van hem denk ik.
Gewoon het zaligste spel ooit. Flikken eraf rijden, en in carriere mode een race winnen = direct de tegenstander zijn wagen erbij (of je eigen wagen verliezen). Dat was stressen
Heb het even gespeeld bij een maat van me, en het leek me inderdaad niet meer zo slecht te zijn als underground en de rest. Alleen nog altijd te veel tjoening poes pas en gedoe met nos en zo.
'k Ga het toch eens lenen van hem denk ik.
Ik denk dat ze die Tuning nog gelaten hebben voor de echte fans, volgens mij zullen ze de volgende games wel een andere kant uitgaan. Nog niet gespeeld, maar zeker benieuwd naar het resultaat!
Gewoon het zaligste spel ooit. Flikken eraf rijden, en in carriere mode een race winnen = direct de tegenstander zijn wagen erbij (of je eigen wagen verliezen). Dat was stressen
Super, echt superspel
DAT was NFS
nu zooo bagger als je het speelt, maar toen was dat echt bangelijk goed!
Zeker 2 keer uitgespeeld, en ik had een zalige collectie P's
Goed dat ik dat topic hier zie, ik was al vergeten dat ik dat nog had liggen . Vanavond eens instaleren
Hoe lang is ProStreet dan al uit?
Ik haal het wel eens in huis als ik er goedkoper aan geraak, want in de winkel 60 - 70 € betalen voor een spel dat je net zo goed voor de helft kan krijgen, is toch een beetje zonde.
Hoe lang is ProStreet dan al uit?
Ik haal het wel eens in huis als ik er goedkoper aan geraak, want in de winkel 60 - 70 € betalen voor een spel dat je net zo goed voor de helft kan krijgen, is toch een beetje zonde.
ik heb het net aangeschaft op Xbox360
eerste indruk: Baggergame, onrealistische besturing, domme muziek in game, geen in car vieuw, dikke prestatiefouten bij de auto's, en nog andere kinderziektes.
na een uurtje spelen: zelfde mening
na 1dag spelen: niet voltooid ( ben gestopt na 3uurkes twas TE dom)
dus bij deze: AFRADER (tenzij ge graag met ne nissan 240sx ne pagani zonda naar huis trekt in ne sprint en van die toestanden)
eerste indruk: Baggergame, onrealistische besturing, domme muziek in game, geen in car vieuw, dikke prestatiefouten bij de auto's, en nog andere kinderziektes.
dus bij deze: AFRADER (tenzij ge graag met ne nissan 240sx ne pagani zonda naar huis trekt in ne sprint en van die toestanden)
Ik heb het vorige week ook aangeschaft voor de 360.
Heb nog maar een uurtje of 2 gespeeld en deel je mening.
Ik hoop dat verder progress het spel iets of wat aantrekkelijk maakt ... maar tot nu toe is 't een tegenvaller.
jullie spelen met tobo??
snap het niet goed, met het stuurtje is de besturing juist wél veel beter als de vorige games! Keyboard is niet doenbaar, dat had ik meteen ondervonden
Bon, ik zal het van u overkopen voor 25 €. Als het mij niet aanstaat, verkoop ik het terug voor 30 €.
Comment