Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need for Speed ProStreet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

nieve trailer van ProStreet

Grafisch toch wel erg knap!!!

Comment

verdomme, écht een goei spel!
      helemaal anders als de vorige NFS-versies maar wél heel leuk.

Als ik een tip mag geven, schakel bij de opties de ABS & stabiliteitscontrole uit, kan je véél sneller de hoek om vliegen en je kan de wagens beter in de bocht zetten.

Besturing is deze keer véél precieser als de oudere versies, tenminste, toch met een stuurtje.
      Lijkt wel alsof ze deze keer het spel hebben opgebouwd met op de eerste plaats een stuur te gebruiken, en dan pas het keyboard.

Heb alles op High staan in de instelling, echt machtig

Comment

Heb het even gespeeld bij een maat van me, en het leek me inderdaad niet meer zo slecht te zijn als underground en de rest. Alleen nog altijd te veel tjoening poes pas en gedoe met nos en zo.
        'k Ga het toch eens lenen van hem denk ik.

Comment

Waar is de tijd van dit:

Gewoon het zaligste spel ooit. Flikken eraf rijden, en in carriere mode een race winnen = direct de tegenstander zijn wagen erbij (of je eigen wagen verliezen). Dat was stressen

Super, echt superspel

Comment

Porsche Unleashed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
              Heb het even gespeeld bij een maat van me, en het leek me inderdaad niet meer zo slecht te zijn als underground en de rest. Alleen nog altijd te veel tjoening poes pas en gedoe met nos en zo.
              'k Ga het toch eens lenen van hem denk ik.
              Ik denk dat ze die Tuning nog gelaten hebben voor de echte fans, volgens mij zullen ze de volgende games wel een andere kant uitgaan. Nog niet gespeeld, maar zeker benieuwd naar het resultaat!

Comment

Als ze terug de normale kant uitgaan dan moeten ze maar een poging wagen om Test Drive Unlimited te overtreffen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                  Waar is de tijd van dit:

Gewoon het zaligste spel ooit. Flikken eraf rijden, en in carriere mode een race winnen = direct de tegenstander zijn wagen erbij (of je eigen wagen verliezen). Dat was stressen

Super, echt superspel
                  DAT was NFS

nu zooo bagger als je het speelt, maar toen was dat echt bangelijk goed!

Zeker 2 keer uitgespeeld, en ik had een zalige collectie P's

Comment

Goed dat ik dat topic hier zie, ik was al vergeten dat ik dat nog had liggen . Vanavond eens instaleren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                      Goed dat ik dat topic hier zie, ik was al vergeten dat ik dat nog had liggen . Vanavond eens instaleren
                      Hoe lang is ProStreet dan al uit?
                      Ik haal het wel eens in huis als ik er goedkoper aan geraak, want in de winkel 60 - 70 € betalen voor een spel dat je net zo goed voor de helft kan krijgen, is toch een beetje zonde.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                        Hoe lang is ProStreet dan al uit?
                        Ik haal het wel eens in huis als ik er goedkoper aan geraak, want in de winkel 60 - 70 € betalen voor een spel dat je net zo goed voor de helft kan krijgen, is toch een beetje zonde.
                        midden november was hij op amazon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                          midden november was hij op amazon
                          Aha. Carbon was begin november 2006 op de markt. Most Wanted ook rond die periode in 2005. Ze doen er goed aan voort.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

dat driften is echt wel de max met pedalen en een stuurtje

NFS is de goeie kant aan't opgaan!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                              DAT was NFS

nu zooo bagger als je het speelt, maar toen was dat echt bangelijk goed!

Zeker 2 keer uitgespeeld, en ik had een zalige collectie P's
                              Echt he

Beste NFS, nét voor de NFS II

k Krijg zin om dat terug te spelen

2.7 RS
                              930 turbo
                              550 Spyder

En mijn 993 Carrera S was ráp man.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Daarnet zitten spelen. Ik vind het maar een baggere besturing

Comment

ik heb het net aangeschaft op Xbox360
                                  eerste indruk: Baggergame, onrealistische besturing, domme muziek in game, geen in car vieuw, dikke prestatiefouten bij de auto's, en nog andere kinderziektes.

na een uurtje spelen: zelfde mening

na 1dag spelen: niet voltooid ( ben gestopt na 3uurkes twas TE dom)

dus bij deze: AFRADER (tenzij ge graag met ne nissan 240sx ne pagani zonda naar huis trekt in ne sprint en van die toestanden)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                                    eerste indruk: Baggergame, onrealistische besturing, domme muziek in game, geen in car vieuw, dikke prestatiefouten bij de auto's, en nog andere kinderziektes.

dus bij deze: AFRADER (tenzij ge graag met ne nissan 240sx ne pagani zonda naar huis trekt in ne sprint en van die toestanden)
                                    Ik heb het vorige week ook aangeschaft voor de 360.

Heb nog maar een uurtje of 2 gespeeld en deel je mening.
                                    Ik hoop dat verder progress het spel iets of wat aantrekkelijk maakt ... maar tot nu toe is 't een tegenvaller.

Comment

jullie spelen met tobo??
                                      snap het niet goed, met het stuurtje is de besturing juist wél veel beter als de vorige games! Keyboard is niet doenbaar, dat had ik meteen ondervonden

Comment

Is het met stuur beter dan TDU? (welke niet al te best is op dat gebied)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten

Bon, ik zal het van u overkopen voor 25 €. Als het mij niet aanstaat, verkoop ik het terug voor 30 €.

120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X