Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need for Speed ProStreet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
    Is het met stuur beter dan TDU? (welke niet al te best is op dat gebied)
    ik vind van wel.
    Ik ben gestopt met TDU te spelen omdat de auto eigenlijk bijna niet te controleren was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
      ik vind van wel.
      Ik ben gestopt met TDU te spelen omdat de auto eigenlijk bijna niet te controleren was.
      Mss best vermelden welk stuurtje je gebruikt.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

jullie spelen met tobo??
        snap het niet goed, met het stuurtje is de besturing juist wél veel beter als de vorige games! Keyboard is niet doenbaar, dat had ik meteen ondervonden
        ik heb geen stuurtje

Comment

ik vind van wel.
          Same here, zowel met toetsenbord, gamepad als stuurtje was het onmogelijk om een realistische besturing te krijgen, bochten nemen was echt een ramp. Ik speel het nu af en toe op PSP, daar valt de besturing wel dik mee.
          Heb ook een stuurtje, als ik ProStreet heb zallek ook effe proberen dan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
            Mss best vermelden welk stuurtje je gebruikt.
            iets van 50euro van Logitech.
            Formula Force EX, da's zo'n ding met force feedback en pedalen

Comment

Heb hem ook juist gekocht voor XBOX en het valt zwaar tegen
              Geen mogelijkheid meer om door een stad of op openbare wegen te rijden, domme races.
              De graphics en besturing zijn er wel sterk op vooruit gegaan.
              Had ik maar PGR gekocht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Heb hem ook juist gekocht voor XBOX en het valt zwaar tegen
                Geen mogelijkheid meer om door een stad of op openbare wegen te rijden, domme races.
                De graphics en besturing zijn er wel sterk op vooruit gegaan.
                Had ik maar PGR gekocht
                Als je hem weg doet tegen verlaagde prijs, laat maar weten.
                PGR4 komt er sowieso ook bij. Hopelijk is de Nordschleiffe in dat spel een beetje realistisch.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

vind het eigenlijk ook niet zo geweldig...ben nu niet echt een gamer...maar had er veel meer van verwacht....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                    vind het eigenlijk ook niet zo geweldig...ben nu niet echt een gamer...maar had er veel meer van verwacht....
                    Ik moet zeggen dat ik al een half jaar bijna niets anders meer speel dan Halo (op PC en XBOX 360). En vroeger speelde ik niet anders dan racespelletjes.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

NFS is leuk, heel leuk zelfs. Maar voor mij persoonlijk blijft de al-time favourite toch PGR vooral de 2 en de 4!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                        NFS is leuk, heel leuk zelfs. Maar voor mij persoonlijk blijft de al-time favourite toch PGR vooral de 2 en de 4!
                        Wat is er mis met de 3?
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                          Wat is er mis met de 3?
                          die is ook tof, maar mist "iets", hij brengt niet weer die nostalgische sfeer van in de 2. De 4 combineert dat dan weer wel, maar in een nieuw jasje.
                          De twee, dat was pas eentje. Daar moest je knokken en zwoegen voor alles op platina gedaan te krijgen! En werd je ook echt beloond met die TVR Cerbera SPeed 12, en was je dus online the man!

In de drie ging het allemaal nogal vlot en snel. De 4 is dan weer wel subliem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                            die is ook tof, maar mist "iets", hij brengt niet weer die nostalgische sfeer van in de 2. De 4 combineert dat dan weer wel, maar in een nieuw jasje.
                            De twee, dat was pas eentje. Daar moest je knokken en zwoegen voor alles op platina gedaan te krijgen! En werd je ook echt beloond met die TVR Cerbera SPeed 12, en was je dus online the man!

In de drie ging het allemaal nogal vlot en snel. De 4 is dan weer wel subliem.
                            Ah. Ik heb enkel PGR 2 al een paar keer gespeeld op een oude XBOX, bij een maat. De andere PGR's heb ik nog niet gespeeld.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

denk dat ik ook een nieuwe Xbox ga kopen..heb nog een hele hoop oude spellen , en daar zitten wel toffe bij.

Comment

Ben ik nu de enigste die last heeft van die besturing? Kan er dus totaal niet mee overweg
                                Dat reageert toch veel te traag?
                                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                  Ben ik nu de enigste die last heeft van die besturing? Kan er dus totaal niet mee overweg
                                  Dat reageert toch veel te traag?
                                  nee je bent niet de enige .
                                  ook op het grafische vlak vind ik het geen hoogvlieger .(ps3)
                                  valt mij dik tegen

wat ik wel verbeterd vind is de AI .
                                  zoals wagens die uit de weg gaan voor jou als je sneller bent en tegenstrevers die ook uit de bocht kunnen gaan .

ook de schade die je kan oplopen en dan zelf moet betalen voor te herstellen vind ik een pluspunt .
                                  het maant je aan om niet als een gek te gaan rijden ,en iedereen zomaar voorbij te steken .
                                  gewoon rustig je moment afwachten om voorbij te gaan zoals in een echte race

Comment

ik heb er nog maar een 3 kwartier op gespeeld , en ben echt niet onder de indruk... gaat nog fel moeten beteren of ik verlap het hier terug...

Comment

denk dat ik ook een nieuwe Xbox ga kopen..heb nog een hele hoop oude spellen , en daar zitten wel toffe bij.
                                      Let wel: niet alle oude Xbox-spellen kan je spelen op de 360.
                                      Op de site van Xbox zou daar meer info over staan (welke wel te spelen zijn), maar ik heb er zelf nog niet naar gekeken.
                                      Heb wel al een aantal oude spellen van een maat van me proberen spelen. De helft ging niet.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

je kan die console toch downgraden of niet?

Comment

je kan die console toch downgraden of niet?
                                          Op termijn zouden alle games moeten compatibel worden met de 360 (dat moest ik er nog bij gezegd hebben), en ik zie niet in hoe ze dat anders zouden doen dan met updates van de software, maar feit is dat er nog steeds oudere games zijn die niet te spelen vallen op een 360.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X