Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need for Speed ProStreet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Tijd om mijn mening te herzien!
    Patch is uit, geïnstalleerd en nu ziet het er mooi uit én speelt 'ie goed!
    Met stuurtje is het best wel realistisch en fun te noemen eigenlijk, alleen vrees ik er een beetje voor dat het snel gaat vervelen omdat het veel van hetzelfde is

Er zou ook ergens een Bugatti Veyron in zitten nu, maar die heb ik nog ni gezien

Comment

Bestaat het ook voor PS2 ? Zoja is het de moeite wsl niet he..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
        die is ook tof, maar mist "iets", hij brengt niet weer die nostalgische sfeer van in de 2. De 4 combineert dat dan weer wel, maar in een nieuw jasje.
        De twee, dat was pas eentje. Daar moest je knokken en zwoegen voor alles op platina gedaan te krijgen! En werd je ook echt beloond met die TVR Cerbera SPeed 12, en was je dus online the man!

In de drie ging het allemaal nogal vlot en snel. De 4 is dan weer wel subliem.
        PGR 4 Is al uit

Dus met de nieuwe 599 GTB etc.

Comment

da spel is echt klote...die dingen sturen niet...misschien als ik het wat langer zou spelen , maar mestal stop ik na een kwartier ..van grote misserie... iemand kopen ??? 45€ meeneemprijs!! spiksplinternieuw!!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
            da spel is echt klote...die dingen sturen niet...misschien als ik het wat langer zou spelen , maar mestal stop ik na een kwartier ..van grote misserie... iemand kopen ??? 45€ meeneemprijs!! spiksplinternieuw!!!!!
            Voor PS3?

Comment

ja sorry , voor ps3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                ja sorry , voor ps3
                Ah, maar ik ga het toch niet kopen hoor. Ik vond de vorige ook zo slecht op PS2... Sorry.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                  Tijd om mijn mening te herzien!
                  Patch is uit, geïnstalleerd en nu ziet het er mooi uit én speelt 'ie goed!
                  Met stuurtje is het best wel realistisch en fun te noemen eigenlijk, alleen vrees ik er een beetje voor dat het snel gaat vervelen omdat het veel van hetzelfde is

Er zou ook ergens een Bugatti Veyron in zitten nu, maar die heb ik nog ni gezien
                  op de moment dat ik het saai begon te vinden had ik een showdown gedaan, plots kreeg ik nieuwe tracks.
                  Tracks met hogesnelheidswagens enz.
                  Héél scherpe besturing, minste stuurfout en je gaat overkop
                  heb zo net een Viper SRT10 in frut gereden

Comment

Working...
                  X