Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need for Speed ProStreet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Need for Speed ProStreet

Ik weet al niet meer aan het hoeveelste deel men intussen zit en ik ga het ook niet opzoeken want dat zou me te veel tijd kosten en ik wil zo meteen weer aan het studeren gaan. Het komt erop neer dat Electronic Arts net een nieuw deel in de Need for Speed-reeks heeft aangekondigd. Het nieuwe deel luistert naar de naam ProStreet en belooft, zoals meestal, een andere richting in de slaan. In een rechtstreekse confrontatie zal je het tegen de beste straatracers moeten opnemen in verschillende racing showdowns.

“Need for Speed ProStreet accelerates street racing culture by providing the ultimate stage for the pursuit of street racing supremacy,” said Executive Producer, Larry LaPierre. “This is a game about building the ultimate performance-tuned battle machine, taking it to multi-disciplinary showdowns all over the world and pitting your skills and reputation against the very best street racers.”

Electronic Arts belooft indrukwekkende precisie en fotorealistische graphics. Je zal je wagen opnieuw naar eigen smaak kunnen tunen, maar er ook zodaning aan kunnen sleutelen dat de prestaties verbeteren. Adrenaline zal voldoende aanwezig zijn en zonder gevolgen zijn de races allerminst. Met andere woorden: schrammen, deuken etc. aan je wagen zullen geen uitzondering zijn. De nieuwe AI zou voor een hele uitdaging zorgen en ook de 'revolutionaire' online-mode moet brokken maken. Sociale competitie zal nooit meer hetzelfde zijn, aldus EA.

Need for Speed ProStreet wordt ontwikkeld door EA Black Box, Vancouver. De game zou deze herfst moeten verschijnen en dat op Xbox 360, PS3, Wii, PS2, DS, PSP en pc. O ja, ook mobieltjes zullen met het spel aan de slag kunnen. Niet veel mensen die worden overgeslagen lijkt me.

Bron : Games.Telenet.be

Comment

Comment

Comment

1ste trailer van Need for Speed ProStreet

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Hola, ze doen er wel mee voort bij EA precies.
            Dus dit wordt een mengeling tss de vorige NFS's en iets à la DTM? Nice. Moet ik zeker hebben.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

met een schademodel deze keer dat we dat nog eens mogen meemaken

Comment

vet
                chance dat ik een dikke videokaart heb besteld

Comment

De graphics zien er wel serieus goed uit

Comment

Whaa zalig, eindelijk schade aan de wagen! Niks zo onrealistisch dan tegen 200 km/h ergens tegenknallen en geen schade aan de wagen hebben .
                    Ziet er grafisch ook heel goed uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk Berichten
                      Whaa zalig, eindelijk schade aan de wagen! Niks zo onrealistisch dan tegen 200 km/h ergens tegenknallen en geen schade aan de wagen hebben .
                      Ziet er grafisch ook heel goed uit.
                      ik denk dat er veel gaan vloeken

Comment

Ik snap nie waarom dat getune echt zo blijft aanslaan
                        Als ge denkt van waar de need for speeds komen ....

Zoals den eerste. Uitgebreide filmpkes over elke auto ... niets zo zalig dan die bergpaskes te doen met ne Lambo Diablo. En dan den 3 ... en de 5 de Porsche Unleashed. Zucht ... memories
                        Porsche 997 S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                          Ik snap nie waarom dat getune echt zo blijft aanslaan
                          Als ge denkt van waar de need for speeds komen ....

Zoals den eerste. Uitgebreide filmpkes over elke auto ... niets zo zalig dan die bergpaskes te doen met ne Lambo Diablo. En dan den 3 ... en de 5 de Porsche Unleashed. Zucht ... memories
                          zoveel getune is het niet meer.
                          het begint meer racy te worden

Comment

Wat ik nadelig vond aan de Most Wanted-versie: als in volle snelheid een bocht afsneed, dan kwam er soms op dat moment net een tegenligger aan. Je knalde daar dan vol op, maakte een paar tuimelingen en verloor daardoor nogal veel tijd. Bij NFS Carbon maakt het amper uit of je tegen een andere weggebruiker rijdt. Het vertraagt alleen een beetje. Dat vind ik beter omdat je op die manier beter je eigen kunsten kan tonen. NFS MW is teveel een gelukkspel op dat vlak.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik was vroeger de NFS-fan bij uitstek, maar sinds de Carbon heb ik afgehaakt.Het werd me te erg, en ik heb in Test Drive teruggevonden wat ik al een tijdje miste in NFS.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                                Ik was vroeger de NFS-fan bij uitstek, maar sinds de Carbon heb ik afgehaakt.Het werd me te erg, en ik heb in Test Drive teruggevonden wat ik al een tijdje miste in NFS.
                                Tiens, ik vind Carbon beter dan Most Wanted. Test Drive, eens zoeken of dat ook voor PSP bestaat.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                                  Hetzelfde bij mij . Bij Test Drive Unlimited kan je rijden op de manier die je zelf wilt, als je rustig wil rondrijden & de verkeers regels respecteren (niet dat dit zoveel gebeurt ), kan dit dan ook. NFS was soms téveel op echte tuning-races, en was de fun (bij mij toch) er al snel af.
                                  Last edited by ; 02/06/2007, 15:25.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                    Laat ze maar vloeken, nu wordt het pas echt realistisch, dus meer fun .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                      Jep, zoals ik

Comment

Elk jaar pakt Electronic Arts uit met een nieuw deel in de Need for Speed-reeks. Need for Speed Carbon viel een pak minder in de smaak dan zijn voorganger Most Wanted. Dit jaar zal EA opnieuw een nieuwe weg inslaan om de reeks wat verfrissing te geven na al het tuning geweld. Vandaag gaf EA info vrij over de next-gen versie's van hun spel. Gameinformer kreeg de eerste info te horen in een interview met John Doyle.

- Races vinden enkel overdag plaats
                                        - Geen politie meer
                                        - Minstens zoveel auto's als in Carbon
                                        - Het spel is al 15 maanden in ontwikkeling bij EA Black Box
                                        - Enkele modes zijn Grip (Circuit), Speed Challenge, Drag en Drift
                                        - Bewegingsensoren in SIXAXIS worden benut
                                        - Agressievere A.I.

Bron : Games.Telenet.be

Comment

Working...
                                        X