Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need for Speed ProStreet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Agressievere A.I.? Wordt er dan toch nog veel gebotst met tegenstanders? Dat vind ik in feite nog net het leuke aan dergelijke spelletjes.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
      Ik was vroeger de NFS-fan bij uitstek, maar sinds de Carbon heb ik afgehaakt.Het werd me te erg, en ik heb in Test Drive teruggevonden wat ik al een tijdje miste in NFS.
      Paar dagen geleden eens reviews opgezocht over Test Drive. Lijkt me idd een zeer interessant spel. Ik heb vorige week een nieuw spel gekocht via het net, maar het eerstvolgende daarna, wordt TD.
      Thx for the tip.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

Need For Speed is doodgegaan na Hot Pursuit 2, RIP...

Al een geluk dat Test Drive is gekomen om de spartelende fans in de sjonnie en marina wereld op te vangen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
          Need For Speed is doodgegaan na Hot Pursuit 2, RIP...

Al een geluk dat Test Drive is gekomen om de spartelende fans in de sjonnie en marina wereld op te vangen
          Ik blijf erbij dat dat sjonnie-gedoe nog meevalt. Je maakt van je wagen wat je er zelf van wil maken. Ik ben nu wel allesbehalve een tjoening-lover, maar dat beïnvloedt mijn mening over dat spel niet.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Porsche 2000 en Most Wanted zijn nog altijd veruit de beste NFS games. Carbon was een serieuze stap terug in vergelijking met Most Wanted.

En wat ik hier lees ivm features die gewijzigd zijn of ontbreken belooft dit niet veel goeds. Dit ruikt, zoals heel vaak bij EA, sterk naar uitmelkerij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk Berichten
              Porsche 2000 en Most Wanted zijn nog altijd veruit de beste NFS games. Carbon was een serieuze stap terug in vergelijking met Most Wanted.

En wat ik hier lees ivm features die gewijzigd zijn of ontbreken belooft dit niet veel goeds. Dit ruikt, zoals heel vaak bij EA, sterk naar uitmelkerij.
              Ik kan me niet uitspreken over andere platforms, maar op PSP vind ik Carbon beter dan Most Wanted.
              Wat vind jij dan zoveel beter aan MW?
              120d Hatch Edition Sport

Comment

- Je kon de besturing van je wagen veel beter naar je hand zetten in MW.

- Moeilijk te omschrijven, maar de wegligging van de wagens was "anders" in MW, ik vond het leuker zo maar smaken verschillen.

- MW was niet op een avondje of twee uitgespeeld.

- Overdag racen vind ik leuker.

- De stad in MW is aanzienlijk beter ingedeeld en minder opeengepakt als in Carbon, je had er meer speelruimte vond ik. Je kon er tenminste eens deftig gasgeven.

- De politie was netjes in de gameplay geïntegreerd en zorgde vaak voor de leukste momenten uit het hele spel in MW, als je ze 5 keer kortstondig tegenkomt in Carbon is het veel en ze zijn een pak minder aggressief.

- Er waren meer bruikbare wagens in Career mode in MW. Het merendeel van de leukste wagens zijn bonuswagens in Carbon waar je in standaardvorm eens een quickrace mee kunt doen en dan heb je het gehad.
                - Josie Maran

- Er zijn er nog maar het is weeral even geleden dat ik MW nog gespeeld heb, Carbon heb ik vandaag nog gespeeld.

Vele kleine dingen misschien, maar het levert wel een totaal andere speelervaring op als je alles samen bekijkt. Canyon races en driften is wel leuk in Carbon en dat heb je in MW dan weer niet.

Comment

Mag ik vragen op welk platform je speelt? Destijds heb ik gelezen dat MW moeilijker is op PSP dan bv. op PS2, en dat zou wel kunnen kloppen. Vooral tegenliggers die ineens van achter een bocht opduiken zijn hoogst irritant, want zo verlies je veel tijd, en op die manier moet je teveel beroep kunnen doen op geluk om niet te botsen in een race. Dan vind ik Carbon beter aangepast aan PSP. Qua besturing merk ik niet echt verschil.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Hot Persuit 2 was subliem ( toen toch )

Met de CLK GTR AMG, met de Mclarens, Ferarris F40, ...

De eerste NFS Underground vond ik SUPER, de 2de vond ik slecht

Most wanted was wel leuk ( weer wat dikke bakken en flikken die achter u gat rijden ), Carbon heb ik nooit gespeeld.

Alles op PC gespeeld ( natuurlijk )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                      Mag ik vragen op welk platform je speelt? Destijds heb ik gelezen dat MW moeilijker is op PSP dan bv. op PS2, en dat zou wel kunnen kloppen. Vooral tegenliggers die ineens van achter een bocht opduiken zijn hoogst irritant, want zo verlies je veel tijd, en op die manier moet je teveel beroep kunnen doen op geluk om niet te botsen in een race. Dan vind ik Carbon beter aangepast aan PSP. Qua besturing merk ik niet echt verschil.
                      Ik heb beide versies op PC. MW was ook op PC moeilijker dan Carbon, niet dat het echt veel scheelt. Het is en blijft een NFS game en op een paar challenges na zijn die nooit echt moeilijk. Maar als je moet gaan rekenen op geluk zoals je zegt is de lol er natuurlijk snel af.

Het grootste verschil in besturing is dat de wagens in MW meer power hadden (of alleszins leken te hebben). Niet dat ze sneller waren maar je moet meer moeite doen om je wagen te controleren, vooral bij het vertrekken en op hele hoge snelheden. Dit komt realistischer over vind ik, ook al is het nog steeds een arcadegame.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten

Most wanted was wel leuk ( weer wat dikke bakken en flikken die achter u gat rijden ), Carbon heb ik nooit gespeeld.

Hot Pursuit 2 was ook best wel leuk, alleen jammer dat je toen nog geen hele stad had om in rond te crossen.

De eerste underground heb ik ook veel gespeeld, hopen foute bakken mee gemaakt.

De 2e UG was inderdaad bijlange niet zo goed en is een van de zwakste NFS games.

Comment

In HP2 zat geen F40
                          Wel een F50 geloof ik

Comment

de leukste NFS was die met de E39 M5 en waar je je pinkers kon aanzetten !
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                              de leukste NFS was die met de E39 M5 en waar je je pinkers kon aanzetten !
                              NFS4: High Stakes / Road Challenge

Ook mijn favoriet, samen met NFS Porsche uiteraard.

En ik snap écht niet wat iedereen zo goed vond aan NFS HP2, zo'n slechte gameplay, boeide voor geen meter ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                                NFS4: High Stakes / Road Challenge

Ook mijn favoriet, samen met NFS Porsche uiteraard.

En ik snap écht niet wat iedereen zo goed vond aan NFS HP2, zo'n slechte gameplay, boeide voor geen meter ook.
                                No offence

Maar Hot Pursuit 2 was een van de eerste racegames die ik heb gespeeld en dat is van 98. Ik zie dat jij 15 jaar bent, wanneer heb jij die oudere games gespeeld ? ( die zijn 7 a 8 jaar oud, dus jij was toen 8 jaar oud = ik denk dat je op die leeftijd die games nog niet speelt )

Tenzij je die games maar 'recent' hebt gekocht natuurlijk

Comment

Ik heb ze ALLEMAAL gespeeld! *trots*
                                  De eerste met de real life video's over de auto's

Ik zeg nergens dat HP2 trouwens de beste is, enkel de laatste goede zonder die tjoeningbrol en met échte auto's.

Comment

No offence

Maar Hot Pursuit 2 was een van de eerste racegames die ik heb gespeeld en dat is van 98. Ik zie dat jij 15 jaar bent, wanneer heb jij die oudere games gespeeld ? ( die zijn 7 a 8 jaar oud, dus jij was toen 8 jaar oud = ik denk dat je op die leeftijd die games nog niet speelt )

Tenzij je die games maar 'recent' hebt gekocht natuurlijk
                                    Hot Pursuit 2 is van 2002 als ik mij niet vergis. Scheelt toch al weer 4 jaartjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                      Ik heb ze ALLEMAAL gespeeld! *trots*
                                      De eerste met de real life video's over de auto's
                                      Den eerste was gewoon de beste! Het eerste racespel waar je zelfs de wegborden kon lezen

De road & track video's maakten het geheel echt wel af.

Ik heb ze ook allemaal gespeeld ... allez NFS Carbon heb ik enkel den demo gespeeld en ik zag dat het *niet* goed was
                                      Porsche 997 S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McFarnsworth Bekijk Berichten
                                        Hot Pursuit 2 is van 2002 als ik mij niet vergis. Scheelt toch al weer 4 jaartjes
                                        Je hebt gelijk

Ik had het eens opgezocht en ik dacht dat er 98 stond, kzal nie goe gekeken hebben

SORRY

Comment

Need for Speed ProStreet kent zijn eerste wagens

Dit nieuw deel in de Need for Speed reeks krijgt deze keer als ondertitel: Pro Street mee. EA was zo vriendelijk om al een tipje van de sluier op te lichten over welke wagens je in het spel zal kunnen terugvinden.

Zo zal je ondermeer aan de slag kunnen met:
                                          • Nissan GT-R PROTO
                                          • 1970 Plymouth Hemi Cuda
                                          • 1995 Mazda RX-7
                                          • 1999 Mitsubishi Eclipse
                                          • 2006 Audi S4
                                          • 1986 Toyota Corolla GTS AE86
                                          • 2006 Mitsubishi Lancer EVOLUTION IX MR-edition
                                          • 2006 Volkswagen Golf GTI
                                          • 2008 BMW M3
                                          Het is de bedoeling van het spel om je wagen te tunen, niet zozeer langs buiten (hoewel nog steeds mogelijk) maar wel wat zich onder de motorkap bevindt. Je stevig racemachine heb je nodig om het tegen de beste streetracers op te durven en kunnen nemen. Een tegenstander die deze keer een bekwaam en agressieve AI meekrijgt. Als je jouw droom niet letterlijk aan diggelen wilt rijden, behoed je je best tegen pech op de weg. Het spel zal namelijk een gedetailleerd schademodel kennen.
                                          Daarnaast kan je je verwachten aan next-gen graphics en uiteraard kan je ook weer online tegen elkaar opnemen. Of ieder platform die knappe graphics en online-mogelijkheden zal bevatten is twijfelachtig, maar het spel komt alvast op elk hedendaags platform.

Bron: www.9lives.be

Comment

Working...
                                          X