Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PS3 Racegames

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
    Colin McRae dirt komt de zesde juli uit op PS3
    Ik wil GTA 4, maar das off topic

Comment

Nog een off-topic: Forza 2 is echt zalig

Comment

Net een 11e tijd (1.14.9xx) gereden met de getunede Infiniti (GT HD). Ik zit op 0,1sec van een top tien tijd

Comment

Colin McRae dirt komt de zesde juli uit op PS3
          Colin McRae dirt voor ps3 komt uit op 15/09/2007 en niet op 06/07/2007.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Proof Bekijk Berichten
            Net een 11e tijd (1.14.9xx) gereden met de getunede Infiniti (GT HD). Ik zit op 0,1sec van een top tien tijd
            straks eens proberen, ik heb tot nu toe in feite vooral met die celica en ferrari gereden. Met die getunede ferrari is m'n beste tijd, zonder hulpmiddelen en manueel verleggen, 1.12.246 En ben gisteren nog met de getunede celica in de 1.10 geraakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door skoda wrc Bekijk Berichten

Jammer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                straks eens proberen, ik heb tot nu toe in feite vooral met die celica en ferrari gereden.
                Niet sneller dan mij rijden he

Ik zowat met alles. De elise is wel fun, vergt even oefening maar dan ga je steeds sneller en sneller. Ik rij wel enkel met de getunede wagens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door skoda wrc Bekijk Berichten
                  Bronnen?

Voor mijn verlof was het nog altijd 6 juli volgens het systeem op't werk.

Comment

Niet sneller dan mij rijden he

Ik zowat met alles. De elise is wel fun, vergt even oefening maar dan ga je steeds sneller en sneller. Ik rij wel enkel met de getunede wagens.
                    Kga eens gaan proberen sie

Comment

En hoe staat het bij het driften?
                      Allee ga dat ook eens proberen onder de 1.10 , voor de lol he.
                      PS: iemand al de update naar versie 1.82 gedaan? zie weinig verschil met 1.81
                      Last edited by jurbe; 01/07/2007, 04:20.
                      Nissan QQ driver.

Comment

Gisteren enkele rondes met die infiniti gereden en aan 1.15.2 geraakt, met alle hulpmiddelen uit en manueel verleggen.

Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                        En hoe staat het bij het driften?
                        Allee ga dat ook eens proberen onder de 1.10 , voor de lol he.
                        PS: iemand al de update naar versie 1.82 gedaan? zie weinig verschil met 1.81

Driften heb ik nog niet zoveel gedaan, vind ik niet zo vre wijs in feite.

Geen idee wat betreft die update, toen ik hem gekocht had heb ik hem eens aan het internet gehangen en die update gedaan die beschikbaar was maar kweet niet welke het was
                        Dat was een tweetal weken geleden.

Comment

Bronnen?

Voor mijn verlof was het nog altijd 6 juli volgens het systeem op't werk.
                          Gamemania

Comment

Ik kom met het driften niet in de verste verte van de records Af en toe lukt het wel goed maar nog veel oefenen. Is wel fun

Ondertussen is er al een 1.82 update he. Het enige verschil dat ik gemerkt heb zijn toegevoegde visualisaties. Er zullen wel nog kleinere verschillen zijn. Ik volg blog.us.playstation.com een beetje, daar vindt je wel info.

Ik heb gisteren eens met die getunede Celica gereden, fok dat ding is snel Weet niet meer of ik een deftige tijd gezet heb, wrs niet
                            Last edited by ; 01/07/2007, 13:43.

Comment

iK ben nieuw hier en ik zag dat het hier in dees topic over gt hd ging daarom denk dat deze vraag hier het beste past maar weet er iemand hoe je gran turismo hd eigenlijk moet downloaden voor de ps3

en hoe schrijf ik mijn gegevens van gt4 over naar de ps3.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door realtim Bekijk Berichten
                                iK ben nieuw hier en ik zag dat het hier in dees topic over gt hd ging daarom denk dat deze vraag hier het beste past maar weet er iemand hoe je gran turismo hd eigenlijk moet downloaden voor de ps3

Je kan zo'n memorycard adaptertje kopen voor de PS3. Dat kost meestal iets van een 13 Euro.

Comment

Je hangt je PS3 online, dan ga je naar de playstation store. Daar klik je demo's aan en in die "folder" staat GT HD. Misschien moet je een beetje scrollen.

Hf

Gegevens van GT4 overschrijven gaat niet denk ik.

Comment

voorlopig heb ik de ps3 geinsteleerd ma we hebbe wa probleme me de verbinding dus denk ik dat het wel nog een tijdje duurt vo da ik gt 5 hd heb gedowload ma waneer komt de definitieve versie eigenlijk uit

Comment

voorlopig heb ik de ps3 geinsteleerd ma we hebbe wa probleme me de verbinding dus denk ik dat het wel nog een tijdje duurt vo da ik gt 5 hd heb gedowload ma waneer komt de definitieve versie eigenlijk uit
                                      Het downloaden zelf heeft ook wel wat tijd in beslag genomen bij mij, zelf met adsl verbinding.

Vanmorgen 1.10.420 gereden met die getunede celica, tractiecontrole stond wel op 2. En bij het driften heb ik een paar rondjes gereden en een score van 6040 gehaald, is dat goed? Want kheb er totaal geen idee van wat daarbij een goede score zou kunnen zijn?

Comment

Neej 6040 is niet goed 13000 ofzo halen de betere Ik moet zeggen, ik haal ook niet meer dan 6000 lol.

Je weet toch dat je bij rankings replays en uiteraard scores kan bekijken. Dan zie je het verschil goed

Bij mij ging dat dwnl redelijk snel hoor... (ook adsl)

Comment

Neej 6040 is niet goed 13000 ofzo halen de betere Ik moet zeggen, ik haal ook niet meer dan 6000 lol.

Je weet toch dat je bij rankings replays en uiteraard scores kan bekijken. Dan zie je het verschil goed

Bij mij ging dat dwnl redelijk snel hoor... (ook adsl)
                                          Whoops idd niet zo goed
                                          Dernet m'n record nog wat scherper gesteld met die celica... 1.10.04, de rondes erna was ik tot na die haarspeldbochten telkens 0,4 tot 0,6 sec sneller maar verloor ik die voorsprong weer in het laatste gedeelte vant circuit!

edit: 1.09.740, zelfde verhaal. Getunede celica met tractiecontrole op 3. Erna was ik aan en nog snellere ronde bezig (-0.7sec aan de tunnel) maar helaas een foutje gemaakt!
                                          Last edited by Stevy; 04/07/2007, 12:52.

Comment

Working...
                                          X