Oorspronkelijk geplaatst door Stevy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PS3 Racegames
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenBen momenteel de demo van Colin Mcrea Rally Dirt aant downloaden, ben eens benieuwd..!Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenTegenvaller op de XBox
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenTegenvaller op de XBoxOorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenOp PC vond ik het spel ook niet zo goed.
Tot nu toe vind ik die superspecial twijste, bij de gewone kp heb je maar bitterweinig 'voeling' met de auto imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenTegenvaller op de XBox
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenJa, in de winkel
Ik heb er mij vandaag eentje besteld met Halo 3 erbij. Nog een paar weekjes wachten dus. Laat gerust weten welke racegames nog leuk kunnen zijn. Volgens Top Gear is Forza Motorsport 2 erg goed, doch het feit dat je erg veel kunt afstellen schrikt me wel wat af. Ik wil rijden, geen half uur aan een wagen prutsen.
Maar euh ... Ik open even een nieuw topic.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk BerichtenSega Rally schijnt wel heel goed te zijn. Ik kijk vooral uit naar GT5 ... en nu de prijsdaling er zit aan te komen ...
Comment
-
Kbegin meer en meer fan te worden van Colin Mcrae Dirt. Het is qua gameplay geen wrc4 maar hoe meer ik het speel hoe meer ik het begin te apprecieren.
Ben bezig aan de career mode, momenteel rijd ik op Pro Am (2e hoogste niveau) en win ik nog alles
Kzit nu op het 3e of 4e niveau van die piramide, nog een hele weg te gaan dus.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk BerichtenIk heb GT5 prologue-demo al binnen!!
Lekker vet
Of is het GT HD?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk BerichtenIs die nu al te downloadden?
Of is het GT HD?
Amerikaanse of Europese PS store? en idd is het niet HD?
Eens ff gaan checken...
Comment
Comment