Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PS3 Racegames

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Net gekeken, noch op de Amerikaanse noch op de Europese staat er een downloadbare versie van GT Prologue demo. Ook de Playstation blog vermeld er niets van.
    De downloadbare versie van GT HD is echter wel verdwenen...

Comment

• Je moet wel ff een japanse account aanmaken

Comment

• Zo dus: http://www.japanesepsn.com/

Comment

• Zal het straks ook eens proberen...
          Last edited by ; 21/10/2007, 16:32.

Comment

• Dacht het al dat het de Japanese zou zijn, die account had ik nog niet
            Thnx for the tip... Is het een beetje goed?

Grtz

Comment

• Mijn Japans is toch niet zo goed
              Download bijna binnen Can't wait...

Comment

• Is de demo de moeite?

Komt de demo ook binnenkort voor de Europese accounts? Zoja, wanneer?

Comment

• Je hebt Suzuka als circuit en een 6 tal wagens. Waaronder Nissan GTR, BMW 135i, Lancer Evo X, iets van daihatsu en nog wat. Er zit er ook één onder een cover die je moet unlocken, maar met dat Japans is het gissen hoe. De laaste screens die gepost zijn zijn van deze demo.

Ik vind de demo niet slecht, heb er wel nog maar 10mins op gespeeld. De cockpit view is wel knap. Zeker eens testen zou ik zeggen.

Geen idee wanneer de demo op de Europese PSS komt. Maar zal wel komen zeker...

Comment

• Ahzo, de Demo is in het Japans.
                    Algoed dat ik ik hem niet heb gedownload.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten
                      Ahzo, de Demo is in het Japans.
                      Algoed dat ik ik hem niet heb gedownload.
                      Racen is racen he
                      Ik wissel wel van versie als de demo op de EU of US store staat.

Heb het nu wat meer gespeeld en ik vind het wel geslaagd. Die 135i is fun...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
                        Ik heb GT5 prologue-demo al binnen!!

Lekker vet
                        Heb jij nu alle wagens beschikbaar? Ik heb die Subaru nog steeds niet
                        (Ik veronderstel toch dat er een WRX onder dat doek zit )

Comment

• Top Gear op PS3 via Gran Turismo TV

Sony en Polyphony Digital kondigden vandaag een samenwerking aan met BBC Worldwide. Top Gear, het programma waar autoliefhebbers regelmatig een afspraak mee hebben, zal kunnen gedownload worden via Gran Turismo TV, een nieuw kanaal op het PlayStation Network.

Gran Turismo TV, een online channel met het laatste nieuws en content uit de 'wereld van motoren', zal wereldwijd lanceren op het PlayStation Network in 2008. BBC Worldwide zal 40 afleveringen van Top Gear, de prijswinnende BBC-serie over wagens en motoren, beschikbaar stellen voor download.

Ook zal de Top Gear Test Track, de track waarop presentator Jeremy Clarkson en het Top Gear-team elke week wagens testen, aanwezig zijn in Gran Turismo 5 voor PS3. Voor het eerst in een race game zullen spelers zelf rubber kunnen verbranden en ervaren hoe het is te racen op de Top Gear Test Track.

“We at Polyphony are great fans of the world’s best motoring programme, Top Gear, so we’re delighted to be collaborating with BBC Worldwide to deliver Top Gear content via Gran Turismo,” said Kazunori Yamauchi, President, Polyphony Digital, “We’re sure that players will be as thrilled as we are when they get the chance to put their own driving skills to the test on the Top Gear Test Track in GT5, as well as enjoying classic episodes of Top Gear via GT TV.”

Simon Danker, Director, Digital Media, BBC Worldwide commented, “BBC Top Gear is the world’s number one motoring media brand and we’re thrilled to make it accessible to Gran Turismo gamers. We continue to explore different avenues to share our content with an expanding audience, and are delighted to participate with Polyphony Digital in the launch of this exciting new opportunity.”

Bron: 9lives.be
                          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Jah, ik had het daarnet ook gelezen... Sounds like fun

Comment

• Wie heeft er hier eigenlijk een PS3? Indien ja, aanrader of niet?
                              Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Voor racegames toch wel de 360 hoor, exclusives als Forza 2 en PGR4 mogen niet gemist worden door de racegamefan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
                                  Wie heeft er hier eigenlijk een PS3? Indien ja, aanrader of niet?
                                  Ik heb ze allebei X box 360 en de ps3. En zijn beide zeer goed,

Maar de ps 3 krijgt bij mij toch de voorkeur,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
                                    Wie heeft er hier eigenlijk een PS3? Indien ja, aanrader of niet?
                                    Ik heb er één. Aanrader of niet hangt van persoon tot persoon af.
                                    Speel je veel, heb je het geld ervoor over. Ik vind het iig meer dan de moeite. Games zijn van een ander niveau.
                                    Als het enkel voor racegames is ben je nog niet zoveel met een PS3 imo. Maar de games beginnen nu eindelijk wel te komen.
                                    Bijv. Assasins creed en COD zijn superb, maar daar kan je niet met een auto rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      Oh ik moet GT5 hebben
                                      Maar dan moet ik ook nog een PS3 gaan kopen en ik heb mijn geld in een XBOX360 gestoken
                                      Ik heb ook net een PS3 gekocht speciaal om met de 135i te racen in GT5

Comment

• Aan de PS3 doe ik niet mee... vermits mijn game honger wat is afgenomen !!

Maar wat is het beste van het beste racegame voor PS2??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk Berichten
                                          Aan de PS3 doe ik niet mee... vermits mijn game honger wat is afgenomen !!

Maar wat is het beste van het beste racegame voor PS2??
                                          Gran turismo 4
                                          DTM racedriver 3
                                          colin mcrea 05

Comment

Working...
                                          X