Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PS3 Racegames

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Het is me dan gelukt om gt hd te downloaden ik heb alle auto's vrijgespeeld en voorlopig is mijn beste tijd 1.20.282 (ik heb vandemorge maar een uur gespeeld dus ik verwachtt niet direct om een toptijd neertzette)
    ik vind zowa de leukste wagen om mee te rijde de eerste lancer die ge krijgt en de ferrari en de lotus zijn zowa de schoonste ik hoop wel dat er in het definitieve spel nog heel wat ferraris bijzitte (ik denk da de f430 er inzit )ma ook de 355 ofzo en een paar ouwe landrovers zoude er ook moge inzitte ma zijn er nog uitbreidings pakette om te downloade(die de moeite waart zijn)ni gewoon betere graphiqs ofzo ma me andere auto's en banen(hoppelijk de nurburgrin is)
    voorderest voel ik me nu de grootste verwendste snotneus omda ik de enige ben same me mijn broer die al ne ps3 hebbe in mijn buurt

Comment

Het is niet enkel een gevoel, daar mag je zeker van zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door realtim Bekijk Berichten
        ik hoop wel dat er in het definitieve spel nog heel wat ferraris bijzitte (ik denk da de f430 er inzit )ma ook de 355 ofzo en een paar ouwe landrovers zoude er ook moge inzitte ma zijn er nog uitbreidings pakette om te downloade(die de moeite waart zijn)ni gewoon betere graphiqs ofzo ma me andere auto's en banen(hoppelijk de nurburgrin is)
        Nürburgring zat toch in GT4 Dus die zal zeker in GT5 zitten.

Misschien eens een leestekentje gebruiken af en toe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
          edit: 1.09.740, zelfde verhaal. Getunede celica met tractiecontrole op 3. Erna was ik aan en nog snellere ronde bezig (-0.7sec aan de tunnel) maar helaas een foutje gemaakt!
          Beginnen toch scherpe tijden te worden Hoeveelste sta je daarmee online?
          Ik probeer altijd zonder tractiecontrole te rijden, omdat je dan (indien je goed rijdt) altijd sneller bent. Ik moet zeggen, die Celica zonder tractie is wel een hel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Proof Bekijk Berichten
            Beginnen toch scherpe tijden te worden Hoeveelste sta je daarmee online?
            Ik probeer altijd zonder tractiecontrole te rijden, omdat je dan (indien je goed rijdt) altijd sneller bent. Ik moet zeggen, die Celica zonder tractie is wel een hel
            Tnx, kheb er deze middag nog ietsje afgepietst... 1.09.4
            Ja me tdie andere auto's rijd ik ook zonder TC maar met die celica raak ik dan no way onder de 1.10 momenteel
            Geen idee hoeveelste ik online sta, m'n internetkabel zit in feite constant in m'n laptop en tis enkel als ik eens iets wil downloaden van demo's of updates dat ik m'n ps3 op internet aansluit. Kzal vant weekend eens kijken hoeveelste ik sta.

Comment

Ondertusse ben ik van 1.20.242 tot 1.16.545 geraakt me de ferrari ma hoe gelle da doe om aan tijde van 1.09 te gerake amai

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door realtim Bekijk Berichten
                Ondertusse ben ik van 1.20.242 tot 1.16.545 geraakt me de ferrari ma hoe gelle da doe om aan tijde van 1.09 te gerake amai
                1.09 is met die getunede celica. Met die getunede ferrari raak ik aan 1.12.
                Gisteren zonder enige hulpmiddelen 1.09.935 gehaald met de celica, twas quasi een perfect rondje voor mij

Vanmiddag komt mama thuis met een nieuw spelleke, motorstorm! Kga het eens gaan uittesten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                  1.09 is met die getunede celica. Met die getunede ferrari raak ik aan 1.12.
                  Gisteren zonder enige hulpmiddelen 1.09.935 gehaald met de celica, twas quasi een perfect rondje voor mij

Vanmiddag komt mama thuis met een nieuw spelleke, motorstorm! Kga het eens gaan uittesten!
                  Ik had motorstorm gekocht bij de launch. Na 3 dagen heb ik het op ebay gezet ^^
                  Niks voor mij...

Heb daarnet even gereden met die Celica, die 1.10 heb ik toch redelijk makkelijk gehaald. Binnenkort eens zien wat ik haal als ik em push Ben namelijk volop Rainbow Six aant spelen :p
                  Met de getunede Ferrari haal ik 1.10.500 +- Ik snap niet echt hoe die gasten aan 1.07 geraken :s

Comment

Staat binnen enkele dagen aan de tv!

Ik heb Motorstorm al wel eens gespeeld, niet men ding, maar ja...
                    Last edited by ; 23/07/2007, 21:52.

Comment

Hoe kan ik eigelijk GT HD downloadden, als de pc met internetverbinding op een totaal andere plaats staat dan de TV & playstation 3 ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Sels Bekijk Berichten

Staat binnen enkele dagen aan de tv!

Ik heb Motorstorm al wel eens gespeeld, niet men ding, maar ja...
                        Ik heb er vandaag ook zo'n 3 verkocht.

600 Euro is echt geen geld.

Comment

Ik heb Gran Turismo HD (spijtig dat deze zo beperkt is), MotorStorm en F1. Vooral de F1 is super vet, met de PSP eraan en dan op dat schermpje je achteruitkijkspiegel

Antwerpen is't Stad
                          en al de rest is parking!!

Comment

Gisteren 'es MotorStorm gespeeld. Da's toch geen race-spel, komaan zeg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Gisteren 'es MotorStorm gespeeld. Da's toch geen race-spel, komaan zeg.
                              Wat is het dan wel?
                              Niet alles hoeft even realistisch te zijn, right.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                                Ik heb Gran Turismo HD (spijtig dat deze zo beperkt is), MotorStorm en F1. Vooral de F1 is super vet, met de PSP eraan en dan op dat schermpje je achteruitkijkspiegel
                                Bestaat er in feite al een mogelijkheid om een PSP op een TV aan te sluiten, en zo te PSP-en? Antwoord mag gerust via PM.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

Hoe kan ik eigelijk GT HD downloadden, als de pc met internetverbinding op een totaal andere plaats staat dan de TV & playstation 3 ?
                                  Is het echt héél ver van mekaar? Ja, zeker? Ik heb gewoon een kabel van de PS3 nr de PC maar als ik niet online moet met de PS3 ruim ik die kabel gewoon op zodat 'ie niet in de weg ligt. Maar ja, dat van die kabel zal jezelf ook wel weten zeker?

On-topic : F1 Championship Edition is wel vetjes, ja!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk Berichten
                                    Is het echt héél ver van mekaar? Ja, zeker?
                                    Ja.

Hopelijk komt GT5 snel uit...
                                    Last edited by ; 25/07/2007, 12:11.

Comment

Ik heb hem hier nu, maar bij dat extra kastje zit geen extra kabeltje om het op te laden, of is dit niet nodig?

Comment

Ik heb hem hier nu, maar bij dat extra kastje zit geen extra kabeltje om het op te laden, of is dit niet nodig?
                                        Nee, tuurlijk niet

Ik neem aan dat je ze graag gelijktijdig had willen opladen maar je zal het zo moeten doen

Comment

Ik heb mij deze week ook dat pakket gekocht !

Comment

Working...
                                          X