Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaarwel-race Gran Turismo 4 : round 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vaarwel-race Gran Turismo 4 : round 2

Momenteel is in Duitsland de 24u v/d Nürburgring aan de gang,dus dacht ik .........nee,nee,ik ga het jullie niet aandoen .Wij gaan het volgende doen.

• CIRCUIT:Nürburgring
    • WAGEN :Amuse S2000 GT1

• BANDEN:vrij
    • TUNING:alles (enkel NOS is verboden)
    • SLUITINGSTIJD:zaterdag 16 juni 23u59
    • DEADLINE BEWIJS:dinsdag 19 juni 23u59

Mogelijks gaan velen dit geen goede keuze vinden,maar dit is net het leuke vind ik.
    Niet voor de hand liggende combinaties maken en daar met z´n allen een leuke race van maken.
    Zo starten we ook allemaal op gelijke voet.

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
    Momenteel is in Duitsland de 24u v/d Nürburgring aan de gang,dus dacht ik .........nee,nee,ik ga het jullie niet aandoen .Wij gaan het volgende doen.

• CIRCUIT:Nürburgring
    • WAGEN :Amuse S2000 GT1

• BANDEN:vrij
    • TUNING:alles (enkel NOS is verboden)
    • SLUITINGSTIJD:zaterdag 16 juni 23u59
    • DEADLINE BEWIJS:dinsdag 19 juni 23u59

Mogelijks gaan velen dit geen goede keuze vinden,maar dit is net het leuke vind ik.
    Niet voor de hand liggende combinaties maken en daar met z´n allen een leuke race van maken.
    Zo starten we ook allemaal op gelijke voet.
    nu is er een fatsoenlijk circuit , wanneer volgt een fatsoenlijke auto
    dit is in free run dan ?
    Last edited by ; 10/06/2007, 10:28.

Comment

Merci é ijsboerke... mag ik nu speciaal nen bak van 250.000 cr. gaan kopen

Zonet even getest, heb een 6.34.xxx neergezet, wel enkele keren serieus in de decor belandt, maar de wagen bevalt me wel, hier moeten nog een paar tiental seconden vanaf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
        Merci é ijsboerke... mag ik nu speciaal nen bak van 250.000 cr. gaan kopen

Zonet even getest, heb een 6.34.xxx neergezet, wel enkele keren serieus in de decor belandt, maar de wagen bevalt me wel, hier moeten nog een paar tiental seconden vanaf
        soft banden , stuur , geen rijhulp
        2e rondje 6.26.300

Comment

Heerlijk circuit, heerlijke wagen. Ik ga m'n stuurtje installeren en voor een top-3 plaats gaan .

Ook langs mijn kant nog even de vraag: betreft het een "free run" of ...

Comment

ohow.. dit wordt geen 2e plaats meer voor mij denk ik
            is niet echt mn favo circuit.. bijna nog nooit op gereden.. maar we gaan het zeker eens proberen.

En tis een dure bak ja! ff credits verzamelen dus

Comment

Sorry gasten,het is inderdaad een dure wagen,maar de tuningkosten vallen wel mee.Ik heb zelf in mijn garage meer dan 600 wagens staan,waarvan zo´n 30% reeds volledig getuned is.
              Het is inderdaad een free run,de ganse Ring voor jullie alleen
              Veel succes allemaal.Het ergste hier is natuurlijk als je er op het einde v/d ronde ereens goed afgaat. Frustratie gegarandeerd .

Comment

Sorry gasten,het is inderdaad een dure wagen,maar de tuningkosten vallen wel mee.Ik heb zelf in mijn garage meer dan 600 wagens staan,waarvan zo´n 30% reeds volledig getuned is.
                Het is inderdaad een free run,de ganse Ring voor jullie alleen
                Veel succes allemaal.Het ergste hier is natuurlijk als je er op het einde v/d ronde ereens goed afgaat. Frustratie gegarandeerd .
                nog al eens gevraagd :
                wie kiest de wagens/circuit ?

een paar favoriete wagens :
                -AMG mercedes 190E evoII touring car
                -FPV F6 typhoon
                -Saleen S7
                -Ford GT LM race car specII
                -Aston martin DB9 coupe
                -BMW M3 GTR
                -Gillet Vertigo race car
                -Audi RS4
                -Lotus Carlton
                -BMW M5
                -RUF CTR "Yellow Bird"
                -Cizeta V16T
                -Lotus Esprit V8
                etc
                Last edited by ; 10/06/2007, 13:02.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Titanium X Bekijk Berichten
                  nog al eens gevraagd :
                  wie kiest de wagens/circuit ?

een paar favoriete wagens :
                  -AMG mercedes 190E evoII touring car
                  -FPV F6 typhoon
                  -Saleen S7
                  -Ford GT LM race car specII
                  -Aston martin DB9 coupe
                  -BMW M3 GTR
                  -Gillet Vertigo race car
                  -Audi RS4
                  -Lotus Carlton
                  -BMW M5
                  -RUF CTR "Yellow Bird"
                  -Cizeta V16T
                  -Lotus Esprit V8
                  etc

Ikzelf ,ik probeer zo divers en afwisselend mogelijk te kiezen,zodat er voor elk wat wils is.Ik zal wel in de mate van het mogelijke rekening houden met suggestie´s en favoriete merken v/d deelnemers.
                  190 EVO,zat er al in ,natuurlijk wel de baanversie,maar er staan er nog in jou lijstje die kanshebbers zijn.
                  Maar de "Yellow Bird" op de Ring vond ik wat voor de hand liggend.De echte kenners hebben dat al lang geprobeerd

Comment

Ikzelf ,ik probeer zo divers en afwisselend mogelijk te kiezen,zodat er voor elk wat wils is.Ik zal wel in de mate van het mogelijke rekening houden met suggestie´s en favoriete merken v/d deelnemers.
                    190 EVO,zat er al in ,natuurlijk wel de baanversie,maar er staan er nog in jou lijstje die kanshebbers zijn.
                    Maar de "Yellow Bird" op de Ring vond ik wat voor de hand liggend.De echte kenners hebben dat al lang geprobeerd
                    ok thx voor de info
                    de EVO zat er idd al in , ma dan wel de 'BABY-versie' op een kartcircuit
                    deze amuse rijd wel heel fijn (zuivere wegligging) , maar ik mis een beetje brute power
                    favoriet op de ring is de Ford GT voor mij : 915pk ongetemde power onder controle houden op elk reliefverschil (snelste tijd ermee : 5.53)

Comment

Ik heb zelf in mijn garage meer dan 600 wagens staan,waarvan zo´n 30% reeds volledig getuned is.
                      ik rij persoonlijk véél liever met een ongetunede wagen, spijtig dat dit hier niet mogelijk is

Comment

na 3 rondjes in mijn beste tijd maar een 6.50.614

Comment

Net m'n eerste rondje achter de rug: 6'28:310. Nog zeker 10 seconden af te krijgen als:
                          - ik de qualify banden ga gebruiken
                          - ik het stuurtje ga gebruiken ipv de PS2 controller
                          - ik niet meer van de baan ga

't Is een tricky wagen, op de Ring. In ieder geval frustraties verzekerd .

Comment

net een 6.43.047 gereden, maar veel krijg ik er toch niet meer af hoor

Kan er eigenlijk eens iemand juist zeggen waarop je moet letten bij het afstellen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                              net een 6.43.047 gereden, maar veel krijg ik er toch niet meer af hoor

Kan er eigenlijk eens iemand juist zeggen waarop je moet letten bij het afstellen?
                              Afstelling versnellingsbak: ik speel met die laatste parameter, zodanig dat ik net de topsnelheid haal op 't snelste stuk van 't parcours. 't Heeft weinig zin dat je wagen 300 km/h kan halen, als 't parcours max 220 toelaat.

Afstelling ophanging: te stijf is niet altijd goed, zeker niet op de Ring, want dan gaat je auto veel springen. Zet hem wat zachter, en daarbij pas ik eigenlijk altijd 't principe toe dat vooraan iets zachter komt dan achteraan (met de bedoeling van minder onderstuur te hebben). Ik speel ook met de "camber" waarde een beetje om in bochten mijn banden een optimaal contact te geven met 't wegdek.

Voor de rest pas ik eigenlijk niets aan... Rijhulpmiddelen staan uit, en als ik kan pas ik nog een maximale downforce toe zowel vooraan als achteraan.

Comment

6.38.064

Comment

6'17 gerealiseerd, kan nog altijd beter

Comment

pff, ik snap niet wat ik verkeerd doe.. ik rij een practisch foutloos rondje, topsnelheid van 305km/u op het rechte stuk, mijn tijd; 6.59.496 (poging 6 of 7)
                                    hoe je er 30s nog afkrijgt is me een totaal raadsel.. 10s zou me mss nog lukken, maar meer niet..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                                      pff, ik snap niet wat ik verkeerd doe.. ik rij een practisch foutloos rondje, topsnelheid van 305km/u op het rechte stuk, mijn tijd; 6.59.496 (poging 6 of 7)
                                      hoe je er 30s nog afkrijgt is me een totaal raadsel.. 10s zou me mss nog lukken, maar meer niet..
                                      Redelijk op de limiet rijden en hopen dat ge de bocht haalt . Ik rij hard, erg hard, onrealistisch hard. Ik vlieg over die curbs, wat het soms moeilijk maakt om de wagen onder controle te houden, maar daarmee win je, met wat geluk, heel wat tijd.

T1 = 0'40
                                      T2 = 1'10

Comment

Code:
                                        01. Den Billie        6'17"xxx            Controller
                                        02. Titanium X        6'26"300 +09"xxx    Stuur
                                        03. Fille             6'38"064 +21"xxx
                                        04. Sink              6'46"354 +29"xxx    Controller
                                        daarnet toch weer een heel pak eraf gereden, ik kan wel ongeveer de tijd van Fille rijden, maar da's dan op het maximum van m'n kunnen..
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
                                        Redelijk op de limiet rijden en hopen dat ge de bocht haalt . Ik rij hard, erg hard, onrealistisch hard. Ik vlieg over die curbs, wat het soms moeilijk maakt om de wagen onder controle te houden, maar daarmee win je, met wat geluk, heel wat tijd.

T1 = 0'40
                                        T2 = 1'10
                                        ja blijkbaar.. in de eerste sector sta ik gelijk, maar in de 2de moet ik daar al 2 seconden toegeven, en dan ga ik ook echt wel snoeihard erdoor.. maar dat tempo kan ik echt niet volhouden :s
                                        Last edited by ; 11/06/2007, 18:58.

Comment

Working...
                                        X