Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaarwel-race Gran Turismo 4 : round 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichtenik heb dat nochtans tegen niemand gezegd...
Comment
-
damn, ik wil daar zo hard eens diene replay van zien
ik heb zelf eens een stukje gefilmd, ik was op schema voor een 6'32 te rijden, maar het mocht niet zijn.. T1 was 39 sec en T2 1.10 -> http://rapidshare.com/files/37523623...614_01_GT4.avi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtendamn, ik wil daar zo hard eens diene replay van zien
ik heb zelf eens een stukje gefilmd, ik was op schema voor een 6'32 te rijden, maar het mocht niet zijn.. T1 was 39 sec en T2 1.10 -> http://rapidshare.com/files/37523623...614_01_GT4.avi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenDe eerste 2x da ge voor nen bocht, voor die bochten rem ik niet, de eerste keer gewoon vollen bak en 2x soms vollenbak en soms wa gas lossen, gewoon zien da ge de bochten goed aansnijdt...
Geef eens je tijd door .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenWanneer is de deadline voor ronde 2? Misschien probeer ik straks nog ne keer
Comment
-
Khad vandaag ff 15 minuutjes de tijd, twas da of niets
Gevolg.. amper 2 ronden gereden en een shittietijd
6.39.081
Dit is een tijd waar ik 2x serieus van de baan ben gevlogen
Nouja, het circuit ligt mij zoiezo niet, wist al op voorhand dat deze ronde niet goed zou zijn
bewijsje
edit: rij met n controller
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk BerichtenPffft, 6'12, nog altijd maar genoeg voor een 3e plekje als ik 't hier zo bekijk.
Echt wel stresserend zenne .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichtenvandaag nog tot middernacht de tijd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHey CH, als jij hem post post ik hem ook
klein momentje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHey CH, als jij hem post post ik hem ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichtenwaar blijft de waxer? snel nog wa gaan race?
Ik wist dat ik nog beter moest doen, kan er zeker nog 2 a 3 sec afkrijgen als ik probeer, maar t'heeft geen zin nu, heb hele dag staan waxen en voel men armen niet meer
You beat me (again )
Comment
Comment