Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaarwel-race Gran Turismo 4 : round 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik denk dat ik het met deze tijd voor gezien hou,6.21.867 .Veel verder kom ik toch niet meer.
    Jammer dat ik de laatste en de kommende weken wat tijdsgebrek heb.
    Mijn eerste zorg is om voor jullie elke zaterdag een nieuwe opdracht verzinnen.
    Ik ga nu race 3 voorbereiden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
      Ik denk dat ik het met deze tijd voor gezien hou,6.21.867 .Veel verder kom ik toch niet meer.
      Jammer dat ik de laatste en de kommende weken wat tijdsgebrek heb.
      Mijn eerste zorg is om voor jullie elke zaterdag een nieuwe opdracht verzinnen.
      Ik ga nu race 3 voorbereiden.
      Geen Le Mans aub

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
        Geen Le Mans aub
        Strijk !

Comment

Rijd er iemand van de Nurburgring top-rijders met een automatische bak? Ik rij namelijk altijd automaat en vroeg me af of daar zoveel tijd mee te winnen valt...

Comment

Geen Le Mans aub

Comment

Rijd er iemand van de Nurburgring top-rijders met een automatische bak? Ik rij namelijk altijd automaat en vroeg me af of daar zoveel tijd mee te winnen valt...
              Ik rij manueel. Ik denk wel dat je tijd kan winnen door manueel te rijden, het voelt gewoon beter aan.

Of je daarn u ineens 20 secs sneller mee bent ... dat denk ik niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                Ik rij manueel. Ik denk wel dat je tijd kan winnen door manueel te rijden, het voelt gewoon beter aan.

Oough, die komt hard aan

Ik ben echt géén regelmatige rijder op de ring, ik kan precies in elke bocht mijn ghost verbeteren, maar om dat een gans rondje vol te houden, 'k rij precies constant andere lijnen...

ps: wil je je setup eens posten na 12uur, dan kan ik evt proberen mijn tijd te verbeteren.... ('k ben geen setup wonder en mijn kar huppelt van de ene kant naar de andere kant van 't circuit )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

Normaal rij ik altijd manueel,voor de Ring heb ik meestal met automaat gereden,maar toch mijn snelste tijd manueel gereden.
                  Ik vind dat je nu eenmaal meer controle over je wagen hebt.Je kan hem al eens een versnelling hoger laten staan dan wat de computer zou doen.

Comment

Bewijsje toch even posten

Comment

Miljaarde, ik dacht dat ik morgen (zondag) ook nog ging kunnen racen. Dedzu, ik heb enkel bewijs van mijn 6'15: xxx tijd . De 6'10 zat er zeker in...

Ik rij altijd manueel, en altijd zonder rijhulpmiddeltjes. Dan doet de wagen wat ík wil .

Ik kan maar hopen dat El Capitan er eens tussenzit. Da's mijn favoriete circuit en no one will beat me there . Liefst met een FWD, een Honda Accord Type R ofzo *hint hint*

Comment

Dan vind ik dat ik het niet slecht heb gedaan, als pseudo-regelmatige GT4'er, met controller, automaat, zonder setupwijzigingen en qualify tires

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                          Dan vind ik dat ik het niet slecht heb gedaan, als pseudo-regelmatige GT4'er, met controller, automaat, zonder setupwijzigingen en qualify tires
                          tja, op dat vlak ben ik zowat gelijk.. controller, automaat, zo goed als niks setup wijzigen en qualify banden.. hét verschil is wel dat ik pas 2 weken geleden een PS2 heb aangeschaft

Comment

ik rijd altijd manueel, en ik heb gemerkt dat met de tractiecontrole af, ik toch wel 2 sec van mijn tijd heb kunnen halen...

qua afstelling, TC op 0, onder-en bovenstuur op 0, en dan bij de versnellingen de gear ratio op 10 of 11, dat is zo wat zoeken...

Comment

Voorlopige stand in race 2
                              1. CH. 6.10.292 bewijs O.K.
                              2. Wax-it.be 6.11.980 bewijs O.K.
                              3. Den Billie 6.15.691 bewijs O.K.
                              4. Titanium X 6.19.500
                              5. ICEFARMER 6.21.867
                              6. bt. 6.23.758 bewijs O.K.
                              7. Mercedesman 6.25.411 bewijs O.K.
                              8. Malaise 6.34.728 bewijs O.K.
                              9. sink 6.36.045 bewijs O.K.
                              10. Fille 6.38.064
                              11. Droes 6.39.081 bewijs O.K.

Tot dinsdag kunnen de bewijzen dus nog gepost worden.
                              Last edited by ; 19/06/2007, 00:46.

Comment

Enige tijd waarvan ik 't bewijs heb:

Maar 't verandert niets in de rangschikking .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
                                  Enige tijd waarvan ik 't bewijs heb:

Maar 't verandert niets in de rangschikking .
                                  Ge hebt sjans hé,maar eigenlijk moet er een wagen of een dashbord zichtbaar zijn hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                    Ge hebt sjans hé,maar eigenlijk moet er een wagen of een dashbord zichtbaar zijn hé
                                    Ik heb wel een replay . Ik zal de laatste 10 seconden trachten te filmen.

Comment

Ik wil zo eens een replay zien, da moe veel te gek zijn zo opde limiet rijden.
                                      op youtube staan veel dergelijke GT4-filmpjes hoor

bvb

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

gewoon z.o.t.
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                        op youtube staan veel dergelijke GT4-filmpjes hoor

bvb

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

gewoon z.o.t.
                                        Da's niet op de limiet volgens mij. Als ik zie welke lijnen hij/zij soms rijd, kan het toch een pak sneller hoor. Wat niet wegneemt dat hij/zij inderdaad vrij snel bezig is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
                                          Da's niet op de limiet volgens mij. Als ik zie welke lijnen hij/zij soms rijd, kan het toch een pak sneller hoor. Wat niet wegneemt dat hij/zij inderdaad vrij snel bezig is.
                                          inderdaad, er zitten nog een aantal foutjes in ... maar over de hele lijn genomen vind ik dit toch een knappe ronde, persoonlijk maak ik ergere fouten (ie in het gras gaan) .. met eventjes verkeerd aan te snijden verlies je ook wat tijd maar minder dan dat je tegen een vangrail knalt
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X