Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NFS Porsche 2000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• NFS Porsche 2000

waarom is er een topic over NFS MW en NFS CARBON en geen over het beste, NFS PORSCHE2000 oftwel porsche onleashed (amerikaanse versie).
    volgens mij heeft deze superNFS meer recht op een topic dan de rest dus daarom geef ik hem hetgeen waar hij recht op heeft.
    Porsche 2000 is een NFS zonder tuning, zonder elkaar rammen, zonder sparen voor tuningonderdelen , en met veel rijvaardigheids vereiste parcours

maar porsche 2000 is al jaren uit dus dit kan niet echt een topic worden waar je kan zeggen of je het al gekocht hebt ofzo, je kan hier ook niet je getunede auto laten zien.
    maar kan je met porsche 2000 online spelen, lijkt me leuk om met enkele mensen (van dit forum) om ter snelste over de alpen te gaan ofzo, eventueel kan je hier ook je rondetijden aangeven of iets over je evolution ervaring zeggen .
    heeft iemand factory driver eigenlijk al helemaal uitgespeeld of heeft iemand al de carrera RS (met stickers) gewonnen met factory driver, je mag ook nog meer foto's posten , ik ben bezig
    Last edited by ; 15/06/2007, 15:42.

Echt de beste NFS ooit

Alhoewel den II ook niet mis was.

Rammen kan je wél he, en onderdelen kopen.

En ja, heb het helemaal uitgereden, een paar keer al.

Favoriete auto's om mee te rijden:

2.7 RS
    944 turbo S (die bochtensnelheden! )
    993 Carrera S in volledig 'getunede' en afgestelde versie
    935 Moby Dick

GT1 als 'ie goed afgesteld is.
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

qua concept vond ik dit een leuk spel, maar als totaalpakket toch echt een heel zwak spel. Indertijd vond ik Driver (2) veel beter dan dit
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
        qua concept vond ik dit een leuk spel, maar als totaalpakket toch echt een heel zwak spel. Indertijd vond ik Driver (2) veel beter dan dit
        Te weinig verschillende auto's of wat?

Allez jong, die hun weggedrag was toch zalig echt

Om van de sound te zwijgen.
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
          Echt de beste NFS ooit

Alhoewel den II ook niet mis was.

Rammen kan je wél he, en onderdelen kopen.

En ja, heb het helemaal uitgereden, een paar keer al.

Favoriete auto's om mee te rijden:

2.7 RS
          944 turbo S (die bochtensnelheden! )
          993 Carrera S in volledig 'getunede' en afgestelde versie
          935 Moby Dick

GT1 als 'ie goed afgesteld is.
          je kan inderdaad rammen, maar de andere gaan niet van zichzelf rammen, ik bedoel dat je in dit spel kan winnen zonder te rammen en dat dit bij de huidige NFS'en niet het geval is, en de wagen afstellen beschouw ik niet als tunen maar onderdelen kopen kan dus wel een beetje.
          en de 935 moby dick, 993 GT2 (te downloaden) en die 2.7carrera RS zijn inderdaad erg lekker

Comment

Dat was inderdaad een zalig spel, maar ik ergerde me mateloos aan de onrealistische rij-eigenschappen van de auto's!

Comment

Te weinig verschillende auto's of wat?

Allez jong, die hun weggedrag was toch zalig echt

Om van de sound te zwijgen.
              idd , ik vind dit veel realistischer dan andere NFS'en in deze NFS heb je al een goed afgestelde en snelle porsche nodig om tegen 200KM/h in de bocht te gaan, bij carbon lukt het mij tegen 400+ ook gemakkelijk.
              dit weggedrag is echt wel realistisch hoor.
              enig nadeeltje is wel dat je erg vaardig moet zijn om die rem te bedienen, is dat in het echt ook zo, dat kan toch bijna niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                Dat was inderdaad een zalig spel, maar ik ergerde me mateloos aan de onrealistische rij-eigenschappen van de auto's!
                Dat was juist wél realistisch... in vergelijking met andere arcades.
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Dat was juist wél realistisch... in vergelijking met andere arcades.

Niet de weinige keren dat ik het speelde allesinds

Comment

idd, ik ben altijd al van mening geweest dat NFS MW, U, U2 en Carbon voor de autoonbekende jeugd is die het cool vinden om 400 te rijden terwijl NFS porsche 2000 iets voor autoliefhebbers is.
                    laat maar eens een 993 3.6turbo aan iemand zien die dat niks van auto's kent, hij zal hem lelijk en oud vinden, hij zou zeggen dat hij in NFS carbon met een lambo bolt.

doordat de jeugd die niets van auto's kent in handen komt van racespelletjes waar sportwagens in voorkomen gebeuren er verschrikkelijke dingen, ik was met een vriend aan het fietsen naar school toen er een gallardo SE voorbijkomt, ik zeg , kijk daar een lamborghini(heel opgewonden) , en toen zei hij, is dat geen porsche cayman S, die heb ik in NFS en die lijkt erop , dat vind ik echt triest.
                    ze kunnen gewoon geen sportwagens meer herkennen omdat ze in hun ogen er allemaal hetzelfde uitzien, toen ik nog niet veel van auto's kende zag een murcielago er bij mij hetzelfde uit als een gallardo , nu niet meer.
                    je zou denken dat nfs carbon ervoor zorgt dat ze ermeer van gaan kennen maar het is eerder tegenovergesteld vrees ik
                    Last edited by ; 15/06/2007, 15:28.

Comment

wat vind je er dan onrealistisch aan, volgens mij lijkt de besturing onrealistisch omdat het juist reeël is , in bv. NFS Carbon kan je zoals ik al zei tegen 300+ een scherpe bocht nemen, dat is puur om de jeugd te amuseren.
                      als jij , neem nu 13jaar bent en je kent niks van auto's, porsche 2000 krijgt en je moet zo goed sturen om niet uit de bocht te vliegen en dan ga je nog maar 150 km/h , dan vind je er niets aan, als autoliefhebber wel.
                      NFS carbon en zo zijn echt niet gemaakt voor autoliefhebbers blij te maken, het is puur marketing voor de jeugd te lokken

Comment

't Porsche-karakter zit er echt wel in. En je voelt verschil tussen de rugzakporsches, die met middenmotor en die met motor vooraan.

Dat is al iéts

En lift-off overstuur
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

inderdaad, dat vond ik ook ... rubbish om mee te rijden

gameboy I spellekes waren beter

1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                            wat vind je er dan onrealistisch aan, volgens mij lijkt de besturing onrealistisch omdat het juist reeël is , in bv. NFS Carbon kan je zoals ik al zei tegen 300+ een scherpe bocht nemen, dat is puur om de jeugd te amuseren.
                            als jij , neem nu 13jaar bent en je kent niks van auto's, porsche 2000 krijgt en je moet zo goed sturen om niet uit de bocht te vliegen en dan ga je nog maar 150 km/h , dan vind je er niets aan, als autoliefhebber wel.
                            NFS carbon en zo zijn echt niet gemaakt voor autoliefhebbers blij te maken, het is puur marketing voor de jeugd te lokken
                            Euhm... ik weet heus wel wat realistisch is hoor. Ik nodig je uit om eens GTR te spelen!

Nee ik vond het een goed game, qua graphics en auto's enzo, maar het rijden zelf vond ik maar niks... Maar ik ben altijd al een moeilijke geweest voor race games. Sinds ik GTR ken, ben ik redelijk moeilijk in die dingen... of het moet al een puur entertainment spel zijn.

Comment

Kan het zijn dat degenen die het hier onrealistisch vinden dat die het spel op Playstation of een ander platform dan PC hebben gespeeld ?
                              Want het spel is echt ontwikkeld voor de PC, zéér realistisch en inderdaad veel beter dan de huidige NFS'en, 'k haal het nog regelmatig uit de kast.
                              Het leuke is om de oude Porsche's à la 2.7 RS op de limiet te rijden zonder er controle over te verliezen...
                              Ze zouden een deel twee moeten maken...Of een NFS: Ferrari.

Comment

Jammer dat het er tegenwoordig zo miserabel uitziet

Maar écht wel een goed spel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                                  Het leuke is om de oude Porsche's à la 2.7 RS op de limiet te rijden zonder er controle over te verliezen...

Oreca

Gij weet het
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oreca

Gij weet het
                                    Ik weet nog, de eerste keer toen ik dat spel speelde zat ik te vloeken op die oude dat het een lieve lust was...
                                    Dat ding bleef maar uitbreken vanachter, echt een uitdaging om op te trainen.
                                    En zelfs als je hem de baas bent, blijft het een uitdaging.Geweldig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                                      Ik weet nog, de eerste keer toen ik dat spel speelde zat ik te vloeken op die oude dat het een lieve lust was...
                                      Dat ding bleef maar uitbreken vanachter, echt een uitdaging om op te trainen.
                                      En zelfs als je hem de baas bent, blijft het een uitdaging.Geweldig.

Daar in Portugal of wat is het rijdt 'ie heerlijk listig
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                        X