Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NFS Porsche 2000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Lievelingsparcours: Cote d'azur.

Kan je zalige gevechten hebben. 8 pokkestandaard porsche Boxsters, en cupracen maar

Of 914tjes, erg erg fijne close racing
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

vind ik nog altijd wel eens fijn spel om te spelen
      kheb het vroeger een paar keer uitgespeeld

Comment

beste nfs ever, dit was er een dat ik met plezier gespeeld heb, ik vind dat het tijd wordt voor een nieuw nfs porsche met de gt3 rs,...
        maar ja, wie ben ik om te oordelen en aangezien dat het spel niet goed verkocht heeft wegens de exclusiviteit van porsche zal het wel bij een utopie blijven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
          Daar in Portugal of wat is het rijdt 'ie heerlijk listig
          corsica denk ik dat je bedoelt , dat is inderdaad een mooi parcour met soms scherpe bochten waar je serieus bij met remmen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
            Lievelingsparcours: Cote d'azur.

Kan je zalige gevechten hebben. 8 pokkestandaard porsche Boxsters, en cupracen maar

Of 914tjes, erg erg fijne close racing
            ik heb zitten vloeken op die karre man, GA NU EENS VOORUIT , mijn voorste pijltje van mijn toetsenbord heeft het geweten, het duurde een minuut eer je iemand voorbij was

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
              Euhm... ik weet heus wel wat realistisch is hoor. Ik nodig je uit om eens GTR te spelen!

Nee ik vond het een goed game, qua graphics en auto's enzo, maar het rijden zelf vond ik maar niks... Maar ik ben altijd al een moeilijke geweest voor race games. Sinds ik GTR ken, ben ik redelijk moeilijk in die dingen... of het moet al een puur entertainment spel zijn.
              bedankt voor de uitnodiging , daar wachtte ik op
              en ja, ik ken GTR niet, ik weet ook niet of het voor de pc is, ik speel elk spel op de pc.
              en ja , er zullen altijd wel wat spelletjes beter zijn hè , maar porsche 2000 is al vrij oud hè, volgens mij was het zeker een goed spel in de tijd dat het op de markt kwam, en ik vind het nu nog goed.

Comment

Working...
              X