Ook vandaag (zoals Malaise vreesde)aandacht voor een 24U race die momenteel aan de gang is :de 24u van LeMans
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaarwel-race Gran Turismo 4 : round 3
Collapse
X
-
- CIRCUIT:circuit de la Sarthe II (LeMans dus ,sorry Malaise)
- WAGEN: Jaguar XJR-9 Race Car ´88(de meeste van jullie waren dan waarschijnlijk nog niet geboren. )
- BANDEN: vrij
- TUNING: alles enkel NOS is zoals altijd verboden.
- SLUITINGSTIJD: 23 juni om 23u59
- DEADLINE BEWIJS: 26 Juni om 23u59
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenShit dus toch
Miss kleine opmerking, is dat niet een verkeerde wagen, volgens mij bedoel je deze?
Comment
-
Kééééééééééééérel, ik wil ook eens zo'n race organiseren, steek ik er ook al m'n favo's in
Dit is voor mij écht beginnen van scratch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenMijn eerste probeersel:
'k zou echt een stuurtje moeten hebben, met die controller dat beest onder controle houden is veel te gek, de minste verkeerde beweging en je vliegt in 'den decor'.
tis toch het circuit met de chicanes e...?
En anders, hoe komt ge aan het circuit zonder de chicanes...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichtendas echt wel ne goeien tijd... ik zit op 3'06"xxx
tis toch het circuit met de chicanes e...?
En anders, hoe komt ge aan het circuit zonder de chicanes...?
Nee het is het circuit zonder chicanes,staat er gewoon naast
Neem jij het circuit met de chicanes maar,dan maken de anderen misschien een kans
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenNee het is het circuit zonder chicanes,staat er gewoon naast
Neem jij het circuit met de chicanes maar,dan maken de anderen misschien een kans
mja khad ni goe gekeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenEuhm, hoe geraak je aan deze wagen ?
Hij kost namelijk 3.500.000 credits
Successfully complete 50% of the game to get this car, which you can buy for 3,500,000 credits from Jaguar Classic Cars. You can sell this car for 743,749 credits.
mja, ofwel snel veel geld verdienen: DTM race doen met een getunede A4 dtm, en dan de CLK verkopen, zo een paar keer.
ofwel races winnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenJaguar XJR-9 Race Car '98
Successfully complete 50% of the game to get this car, which you can buy for 3,500,000 credits from Jaguar Classic Cars. You can sell this car for 743,749 credits.
mja, ofwel snel veel geld verdienen: DTM race doen met een getunede A4 dtm, en dan de CLK verkopen, zo een paar keer.
ofwel races winnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenJaguar XJR-9 Race Car '98
ofwel races winnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenZit nu op 41% ? Hoe geraak ik snel op 50% ? :p
maar ik denk dat je beter gewoon voor het geld gaat, da gaat sneller gaan, ik doe da altijd met een A4 dtm getuned, dan de DTM race doen in B-spec, en dan gewoon de CLK verkopen, zo verdien je 850 000 credits op ongeveer 15 min. tijd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichtenmja veel races doen, of die driving missions, maar die zijn ni zo gemakkelijk, denk best van die gemakkelijke races doen...,
maar ik denk dat je beter gewoon voor het geld gaat, da gaat sneller gaan, ik doe da altijd met een A4 dtm getuned, dan de DTM race doen in B-spec, en dan gewoon de CLK verkopen, zo verdien je 850 000 credits op ongeveer 15 min. tijd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenZit nu op 41% ? Hoe geraak ik snel op 50% ? :p
dat komt ervan, ben meer bezig met deze competitie dan met het spel zelf
Comment
-
zou dat kunnen dat Circuit de la Sarthe II nog niet bij World Circuits staat? ik zit nog maar aan dag 205, en op het net staat een lijstje van de circuits, en daar staat dat je 351 dagen moet gespeeld hebben om het circuit te unlocken in arcade mode? maar dus ook in GT mode?
anyway, het spel 50% uitspelen voor die auto te krijgen zal niet lukken vrees is, aangezien ik nog maar aan 7% zit, dus dat wordt sparen, maar dat zal wel lukken denk ik tegen het einde van de week
Comment
Comment