Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaarwel-race Gran Turismo 4 : round 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik snap niet hoe jullie aan die tijden geraken

Mijn beste totnutoe: 3.07.xxx

Kunnen jullie quali banden steken ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten

ja wrm zou da ni gaan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
        ja wrm zou da ni gaan?
        Dunno, k'had ze gekocht, maar in m'n setup kan ik ze niet selecteren...

Nu rij ik dus noodgedwongen op racing softs' rond...

Comment

ik suck nochtans ook hoor

het gaat over het circuit ZONDER de chicanes he ...
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
            ik suck nochtans ook hoor

het gaat over het circuit ZONDER de chicanes he ...
            Jaja, I know

Maar ik ken dat circuit echt nie, en fack, is't een strontcircuit of nie

Nuja, k'zou misschien beter eerst da circuit wat leren kennen met nen trageren wagen...

Comment

Jaja, I know

Maar ik ken dat circuit echt nie, en fack, is't een strontcircuit of nie

Nuja, k'zou misschien beter eerst da circuit wat leren kennen met nen trageren wagen...
              ja tis een rotcircuit en den auto ook, maja nog altijd beter dan rally

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                • CIRCUIT:circuit de la Sarthe II (LeMans dus ,sorry Malaise)
                • WAGEN: Jaguar XJR-9 Race Car ´88(de meeste van jullie waren dan waarschijnlijk nog niet geboren. )

• BANDEN: vrij
                • TUNING: alles enkel NOS is zoals altijd verboden.
                • SLUITINGSTIJD: zondag 24 juni om 23u59
                • DEADLINE BEWIJS: 26 Juni om 23u59

Goed nieuws voor sommigen,zoals je hierboven kan zien word de wedstrijd met 24u verlengd.
                Vrijdagnacht vertrek ik hierheen ,mogelijks ideetjes opdoen voor de volgende races.
                The latest news from the Festival of Speed. Cars, stars and motorsport royalty at the largest event of its kind

Daardoor ben ik pas terug zondagnacht,dus kan ik zaterdag de race niet afsluiten.
                Profiteer ervan.

Comment

mja .. tmaakt toch geen verschil, ik kan mijn tijd niet meer verbeteren, dju toch
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

1. Mercedesman 2.44.xxx
                    2. CH. 2.46.xxx
                    3. Sink 2.51.424
                    4. Malaise 2.52.362
                    5. Alex69alex 2.53.331
                    6. bt. 3.07.xxx

Comment

1. Mercedesman 2.44.xxx
                      2. CH. 2.46.xxx
                      3. Malaise 2.51.338
                      4. Sink 2.51.424
                      5. Alex69alex 2.53.331
                      6. bt. 3.07.xxx

Comment

1. Mercedesman 2.44.xxx
                        2. CH. 2.46.xxx
                        3. Malaise 2.50.415
                        4. Sink 2.51.424
                        5. Alex69alex 2.53.331
                        6. bt. 3.07.xxx

Comment

Ik wou deze middag ook es een poging doen, bleek da m'n memorycard overschreven was door m'n broer (met zijnen GTA) Weg zijn al mijn auto's + miljoenen en heb geen zin om volledig opnieuw te beginnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
                            Ik wou deze middag ook es een poging doen, bleek da m'n memorycard overschreven was door m'n broer (met zijnen GTA) Weg zijn al mijn auto's + miljoenen en heb geen zin om volledig opnieuw te beginnen
                            ooeew heb ik ook al eens meegemaakt, snel van een vriend zijn gt4 overgezet naar mijn memorycard, hij stond ongeveer gelijk met mij

Comment

Holy sh!t, dat rijdt langs geen kanten...

Op het lange rechte stuk is mijn stuurtje zo hard van links naar rechts aan't schudden, gewoon niet tegen te houden!!

Vervelend circuit ook, want hoe rijden jullie de lijnen? Netjes binnen de curbs of wordt er wel al eens iets ruimer afgesneden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten

Op het lange rechte stuk is mijn stuurtje zo hard van links naar rechts aan't schudden, gewoon niet tegen te houden!!

Vervelend circuit ook, want hoe rijden jullie de lijnen? Netjes binnen de curbs of wordt er wel al eens iets ruimer afgesneden?
                                Ik steek het niet onder stoelen of banken ik vlieg over de eerste en laatste zandbak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                                  Ik steek het niet onder stoelen of banken ik vlieg over de eerste en laatste zandbak.
                                  inderdaad, ik ook soms

heb trouwes terjuist 2.41 gehaald

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten

ik vind het nog goed meevallen eigenlijk, in't begin had ik ferm moeite met de remzones na mulsanne en richting (indianapolis)arnage, en het smalle stuk tussen mulsanne & arnage.. als ge daar op topspeed bijna rijd, en dan die flauwe bochtjes is't echt moeilijk om op de baan te blijven (met controller)

maar hoe meer ik oefen, hoe makkelijker ik die onder controle kan houden..
                                    maar ja, ik heb wel iets met zo'n auto's.. in GT2 kon ik ook beestig goed rijden met die suzuki escudo pikes peak..
                                    Last edited by ; 21/06/2007, 20:20.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                                      kunnen die auto's al vliegen ook?
                                      (ahnee.. da was de clk-gtr.. )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                                        ik vind het nog goed meevallen eigenlijk, in't begin had ik ferm moeite met de remzones na mulsanne en richting (indianapolis)arnage, en het smalle stuk tussen mulsanne & arnage.. als ge daar op topspeed bijna rijd, en dan die flauwe bochtjes is't echt moeilijk om op de baan te blijven (met controller)

maar hoe meer ik oefen, hoe makkelijker ik die onder controle kan houden..
                                        maar ja, ik heb wel iets met zo'n auto's.. in GT2 kon ik ook beestig goed rijden met die suzuki escudo pikes peak..
                                        Volgens mij is dit parcours makkelijker met een PS2-controller dan met zo'n Logitech G25 stuurtje dat elke vibratie vrij hard doorgeeft. In de PS2-controller worden die vibraties serieus afgezwakt.

Comment

2.51.874

Vannacht nog wel eens proberen verbeteren

Comment

Working...
                                          X