Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
CIRCUIT:circuit de la Sarthe II (LeMans dus ,sorry Malaise)
WAGEN: Jaguar XJR-9 Race Car ´88(de meeste van jullie waren dan waarschijnlijk nog niet geboren. )
BANDEN: vrij
TUNING: alles enkel NOS is zoals altijd verboden.
SLUITINGSTIJD: zondag 24 juni om 23u59
DEADLINE BEWIJS: 26 Juni om 23u59
Goed nieuws voor sommigen,zoals je hierboven kan zien word de wedstrijd met 24u verlengd.
Vrijdagnacht vertrek ik hierheen ,mogelijks ideetjes opdoen voor de volgende races.
Ik wou deze middag ook es een poging doen, bleek da m'n memorycard overschreven was door m'n broer (met zijnen GTA) Weg zijn al mijn auto's + miljoenen en heb geen zin om volledig opnieuw te beginnen
Ik wou deze middag ook es een poging doen, bleek da m'n memorycard overschreven was door m'n broer (met zijnen GTA) Weg zijn al mijn auto's + miljoenen en heb geen zin om volledig opnieuw te beginnen
ooeew heb ik ook al eens meegemaakt, snel van een vriend zijn gt4 overgezet naar mijn memorycard, hij stond ongeveer gelijk met mij
Op het lange rechte stuk is mijn stuurtje zo hard van links naar rechts aan't schudden, gewoon niet tegen te houden!!
Vervelend circuit ook, want hoe rijden jullie de lijnen? Netjes binnen de curbs of wordt er wel al eens iets ruimer afgesneden?
ik vind het nog goed meevallen eigenlijk, in't begin had ik ferm moeite met de remzones na mulsanne en richting (indianapolis)arnage, en het smalle stuk tussen mulsanne & arnage.. als ge daar op topspeed bijna rijd, en dan die flauwe bochtjes is't echt moeilijk om op de baan te blijven (met controller)
maar hoe meer ik oefen, hoe makkelijker ik die onder controle kan houden..
maar ja, ik heb wel iets met zo'n auto's.. in GT2 kon ik ook beestig goed rijden met die suzuki escudo pikes peak..
ik vind het nog goed meevallen eigenlijk, in't begin had ik ferm moeite met de remzones na mulsanne en richting (indianapolis)arnage, en het smalle stuk tussen mulsanne & arnage.. als ge daar op topspeed bijna rijd, en dan die flauwe bochtjes is't echt moeilijk om op de baan te blijven (met controller)
maar hoe meer ik oefen, hoe makkelijker ik die onder controle kan houden..
maar ja, ik heb wel iets met zo'n auto's.. in GT2 kon ik ook beestig goed rijden met die suzuki escudo pikes peak..
Volgens mij is dit parcours makkelijker met een PS2-controller dan met zo'n Logitech G25 stuurtje dat elke vibratie vrij hard doorgeeft. In de PS2-controller worden die vibraties serieus afgezwakt.
Comment