je krijgt hem automatisch, want je moet er nog een achtervolging meer rijden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Need For Speed - Most Wanted
Collapse
X
-
Zoals beloofd: zaterdag ben ik een PSP weest halen (Gigapack) met twee spelletjes: NFS-MW en Colin McRae 2005. NFS heb ik even gespeeld in de winkel op een demo-PSP, maar nog niet op mijn eigen PSP. Gisteren heb ik mij wat bezig gehouden met Colin McRae. Het beeld (niveau van de PS2) en de gameplay van de PSP zijn erg goed, maar ergonomisch is hij minder dan de PS2 (vorm van de console en plaatsing van de toetsen). Niet erg, want ik speel toch geen uren aan één stuk. Eigen aan alle draagbare consoles: je zit eigenlijk constant naar beneden te kijken.
Andere spelletjes volgen later.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakZoals beloofd: zaterdag ben ik een PSP weest halen (Gigapack) met twee spelletjes: NFS-MW en Colin McRae 2005. NFS heb ik even gespeeld in de winkel op een demo-PSP, maar nog niet op mijn eigen PSP. Gisteren heb ik mij wat bezig gehouden met Colin McRae. Het beeld (niveau van de PS2) en de gameplay van de PSP zijn erg goed, maar ergonomisch is hij minder dan de PS2 (vorm van de console en plaatsing van de toetsen). Niet erg, want ik speel toch geen uren aan één stuk. Eigen aan alle draagbare consoles: je zit eigenlijk constant naar beneden te kijken.
Andere spelletjes volgen later.
Zie game boy e.d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitAnders kijk je toch ook naar beneden??
Zie game boy e.d.
Foei!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aerodat is toch al even verleden tijd blijkt me, toch wel een hele rage geweest eigenlijk
? Heb je het nu over het woordje "foei"?
Comment
-
Wanneer ik nfsmw speel ziet er alles normaal uit, behalve de auto's zelf, die zijn precies fel overbelicht, aan mijn instellingen is niets mis denk ik, want die staan hetzelfde als bij mijn neef, bij wie alles er prima uit ziet. Het spel zelf loopt ook perfect dus geen haperingen van de 3d kaart . Bij de vorige need for speed had ik nergens last van en die speelde wel goed ... Dus misschien iemand die mij kan helpen ?
Comment
-
Ik heb het spel ook op psp, maar het stelt toch wat teleur.
Ten eerste: de graphics hadden veel beter gekund (omgeving is goed, maar de wagens )
Ten tweede: jammer dat het weer zoals in NFSu:1 is: geen omgeving waar je kan rondrijden, gewoon race's
En Ten derde is het veel moeilijker dan op PC/PS2: de politie is veel agressiever, en de race's tegen de klok zijn maar nipt, terwijl ik op pc meestal nog een dozijn seconden over heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineElevendie overdadige reflecties bedoel je, koop een glanslak kleur ipv metallic dat scheelt toch al een beetje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StreetRodJa maar er moet toch ook een manier zijn waardoor dit verdwijnt ? Als 3d kaar het nie zou aankunnen, dan zou de rest ook moeten haperen of er slecht uitzien, maar dit is niet zo. Enkel de auto's zien er zo blinkend uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertdsIk heb het spel ook op psp, maar het stelt toch wat teleur.
Ten eerste: de graphics hadden veel beter gekund (omgeving is goed, maar de wagens )
Ten tweede: jammer dat het weer zoals in NFSu:1 is: geen omgeving waar je kan rondrijden, gewoon race's
En Ten derde is het veel moeilijker dan op PC/PS2: de politie is veel agressiever, en de race's tegen de klok zijn maar nipt, terwijl ik op pc meestal nog een dozijn seconden over heb.
Comment
-
hoi,
hheb dus een nog een elise , cayman , clk en galardo.
hier enkele foto's. Kzit al aan 50%
arnev.
Comment
Comment