Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need For Speed - Most Wanted

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Djeezes, er is een racegame topic eh
    't Is niet omdat NFS nu zo slecht is dat je het topic moet verknallen
    Owja, 't is pUrsuit.

Comment

• Nog eens offtopic,maar ik vrees dat, moest gt4 (samen met enkele andere toppers die enkel op ps2 uitkomen) op pc uitkomen, er niet echt veel redenen meer zouden zijn om nog een ps2 te kopen...
      Tenzij je van een houterige, onprecieze besturing houdt natuurlijk

Tevens wil ik ook zeggen dat ik het wel jammer vind dat zo'n uitgebreid game niet op pc komt...

Dat is toch wat ik denk he...

(bring on the flamez)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
        Nog eens offtopic,maar ik vrees dat, moest gt4 (samen met enkele andere toppers die enkel op ps2 uitkomen) op pc uitkomen, er niet echt veel redenen meer zouden zijn om nog een ps2 te kopen...

Tevens wil ik ook zeggen dat ik het wel jammer vind dat zo'n uitgebreid game niet op pc komt...

(bring on the flamez)

Er werd gevraagd wanneer GT4 uitkomt op PSP, niet op PC.
        Ik heb het trouwens even gecheckt, maar er nog geen officieel nieuws over. We zullen nog wat moeten wachten.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik heb daarstraks NFS Most Wanted gedownload...heeft wel twee uur geduurt maar spel is wel Z-A-L-I-G...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT
            Ik heb daarstraks NFS Most Wanted gedownload...heeft wel twee uur geduurt maar spel is wel Z-A-L-I-G...
            We spreken ons achter een week nog eens

Comment

• De graphics van het spel zijn wel mooi maar tegenover gt legends bvb is de besturing iets te makkelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT
                Ik heb daarstraks NFS Most Wanted gedownload...heeft wel twee uur geduurt maar spel is wel Z-A-L-I-G...
                Speel het 2 dagen na elkaar en we zullen nog 'es spreken..

Typisch EA-product... brol totale!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                  Speel het 2 dagen na elkaar en we zullen nog 'es spreken..

Typisch EA-product... brol totale!
                  Second that, drie extreme game dagen gehad en dat was het!

zo beu als iets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
                    Nog eens offtopic,maar ik vrees dat, moest gt4 (samen met enkele andere toppers die enkel op ps2 uitkomen) op pc uitkomen, er niet echt veel redenen meer zouden zijn om nog een ps2 te kopen...

(bring on the flamez)
                    Idd,maar wij hebben toch Gtr en GTl en daar kan geen enkele race-sim aan tippen , en nu Gtr2 op komst is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                      Second that, drie extreme game dagen gehad en dat was het!

zo beu als iets
                      Dat ligt bij een race-sim volledig anders

Comment

• Ik ben het nog steeds niet beu, alleen mochten de tijdslimieten iets minder streng zijn. Strakke tijdslimieten, vind ik eerder iets voor het einde van het spel.
                        OK, ik speel wel geen drie, vier uur per dag, want ik heb ook nog andere dingen te doen natuurlijk.
                        Anyway, moesten er mensen nog aanbevelingen hebben omtrent bepaalde spelletjes, laat maar komen! Wel best via PM, I guess.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• ik zit nu op 39% met porsche cayman S

weet er iemand hoe je bv : in een mijlpaal-evenement premie's haalt bv: je moet 70.000 aan premie halen maar ik kom wel aan die premie's maar dat is eigelijk perong.

hopelijk kan iemand me helpen
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Gewoon zoveel mogelijk politiewagens rammen, roadblocks ontwijken en dergelijke meer
                            BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
                              Gewoon zoveel mogelijk politiewagens rammen, roadblocks ontwijken en dergelijke meer

ok heb het ondertussen op een site nog andere dingens gevonden

alvast bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lexus is200
                                ok heb het ondertussen op een site nog andere dingens gevonden

alvast bedankt
                                geen cheats hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                                  geen cheats hé
                                  hehe

maar i.v.b met die cheats:
                                  ik heb een cheat ( voor te proberen)
                                  voor een Ford gt .
                                  de code lukt wel maar waar moet ik die ford GT gaan halen ?

Comment

• Dan moet je normaal zoals in San andreas gaan prullen in bestanden en daar ben ik nog niet zo zot van want da zijn allemaal cijferkes...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aero
                                      Dan moet je normaal zoals in San andreas gaan prullen in bestanden en daar ben ik nog niet zo zot van want da zijn allemaal cijferkes...

maar voor ps2 hé

Comment

• Ah,sorry mja daar hou ik mij buiten daar ken ik niks van

Comment

• Kunnen andere mensen me mss helpen?
                                          alle hulp welkom

Comment

Working...
                                          X