Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nog eens offtopic,maar ik vrees dat, moest gt4 (samen met enkele andere toppers die enkel op ps2 uitkomen) op pc uitkomen, er niet echt veel redenen meer zouden zijn om nog een ps2 te kopen...
Tenzij je van een houterige, onprecieze besturing houdt natuurlijk
Tevens wil ik ook zeggen dat ik het wel jammer vind dat zo'n uitgebreid game niet op pc komt...
Nog eens offtopic,maar ik vrees dat, moest gt4 (samen met enkele andere toppers die enkel op ps2 uitkomen) op pc uitkomen, er niet echt veel redenen meer zouden zijn om nog een ps2 te kopen...
Tevens wil ik ook zeggen dat ik het wel jammer vind dat zo'n uitgebreid game niet op pc komt...
Dat is toch wat ik denk he...
(bring on the flamez)
Er werd gevraagd wanneer GT4 uitkomt op PSP, niet op PC.
Ik heb het trouwens even gecheckt, maar er nog geen officieel nieuws over. We zullen nog wat moeten wachten.
Dat is toch wat ik denk he...
(bring on the flamez)
Idd,maar wij hebben toch Gtr en GTl en daar kan geen enkele race-sim aan tippen , en nu Gtr2 op komst is
Ik ben het nog steeds niet beu, alleen mochten de tijdslimieten iets minder streng zijn. Strakke tijdslimieten, vind ik eerder iets voor het einde van het spel.
OK, ik speel wel geen drie, vier uur per dag, want ik heb ook nog andere dingen te doen natuurlijk.
Anyway, moesten er mensen nog aanbevelingen hebben omtrent bepaalde spelletjes, laat maar komen! Wel best via PM, I guess.
weet er iemand hoe je bv : in een mijlpaal-evenement premie's haalt bv: je moet 70.000 aan premie halen maar ik kom wel aan die premie's maar dat is eigelijk perong.
hopelijk kan iemand me helpen
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment