Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Op het vlak van motorgeluiden vind ik het maar matig (waarschijnlijk te lang GT Legends gespeeld ).
Ze klinken allemaal nogal "flets", weinig karaktervol. (zeker na een 20 min. met de Cayman S zonder die commerciële muziek aan gereden te hebben)
Sommige motorgeluiden zijn gewoon uit NFSU2 gekopieerd.
En werkelijk, kunnen die gasten van EA nu niet eens een mooie getunede wagen maken? Net zoals de vorige NFSU's zijn enkel de velgen van een merk. Al de rest is cheap-ass EA-uto5-tuning. Triestig hoor.
Een positief punt is wel het snelheidsgevoel, de vrijheid, de (bruine) omgeving en natuurlijk de sfeer.
snelheidsgevoel is idd formidabel! maar de game stelt me een beetje teleur, ik had er mss te veel van verwacht, maar het valt tegen. m'n volgende game wordt dan ook COD2 ipv NFSMW.
snelheidsgevoel is idd formidabel! maar de game stelt me een beetje teleur, ik had er mss te veel van verwacht, maar het valt tegen. m'n volgende game wordt dan ook COD2 ipv NFSMW.
Slimme keuze, COD2 is een magistraal goed spel. Werkelijk geniaal hoe alles in mekaar zit en die sfeer blijft onovertroffen. (beter dan in BF2 imho)
In de contest die ik met een paar maten had bij NFS U1 en U2 telt dit dus niet, het moet een in-game shot zijn
was wel kicken bij U1, met u volledig getunede skyline tegen 300+ door dat ene steegje bij die brug racen, en dan een screenshot nemen midden de race, zonder te crashen
In de contest die ik met een paar maten had bij NFS U1 en U2 telt dit dus niet, het moet een in-game shot zijn
was wel kicken bij U1, met u volledig getunede skyline tegen 300+ door dat ene steegje bij die brug racen, en dan een screenshot nemen midden de race, zonder te crashen
Hehehe nen slimmen.
Deze is niet gesoept hoor.
353 is echt gemakkelijk te halen, gewoon in de lange sprint alles eruit persen wanneer je in de tunnel rijdt. in 6de met NOS of course.
Comment