Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need For Speed - Most Wanted

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
    welke pc heb je dan wel ?
    Acer Travelmate 242lce als ik me niet vergis

Celeron 2.4
    256MB Ram
    Intel 82852/82855 GM/GME Graphics Controller

Ik weet het, het is bucht, maar khad geen zin om geld te geven aan een pc...
    Hij is nu 3jaar oud en zwaar versleten eerlijk gezegd.

Comment

• je weet niet wat je mist

safe mode

Comment

• FULL Mode

Comment

• Wacht, zal eens een screenshot nemen van mijn safe mode

Over een kwartiertje zal ik het wel hebben opgestart, ff geduld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
            Acer Travelmate 242lce als ik me niet vergis

Celeron 2.4
            256MB Ram
            Intel 82852/82855 GM/GME Graphics Controller

Ik weet het, het is bucht, maar khad geen zin om geld te geven aan een pc...
            Hij is nu 3jaar oud en zwaar versleten eerlijk gezegd.
            mja, geschikt voor wat internet & office-applicaties, maar daar blijft het bij 256MB RAM is eigenlijk juist geschikt voor windows XP te laten draaien, maar voor andere zware applicaties is 512MB zeker nodig (tegenwoordig moet je zelfs al 1Gig hebben )
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
              mja, geschikt voor wat internet & office-applicaties, maar daar blijft het bij 256MB RAM is eigenlijk juist geschikt voor windows XP te laten draaien, maar voor andere zware applicaties is 512MB zeker nodig (tegenwoordig moet je zelfs al 1Gig hebben )
              Ik heb nog wel een 2e 256MB liggen, mss toch eens insteken dat ik 2x256heb... zou dat helpen voor die spellen?

de screenshots:

Menu:

Race:

Het beeld valt nog mee als je het zo ziet, maar het is dat schokken he... zou dat opgelost worden met die 2e 256?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                Ik heb nog wel een 2e 256MB liggen, mss toch eens insteken dat ik 2x256heb... zou dat helpen voor die spellen?

de screenshots:

Menu:

Race:

Het beeld valt nog mee als je het zo ziet, maar het is dat schokken he... zou dat opgelost worden met die 2e 256?
                mss... maar meestal liggen die schokken aan een slechte videokaart, en aangezien jij maar een onboard grafische chip hebt...
                2015 BMW F11 520dA
                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                  mss... maar meestal liggen die schokken aan een slechte videokaart, en aangezien jij maar een onboard grafische chip hebt...
                  Jep, kweetet

DTM Race driver en Need for speed underground 1 gingen hier wel goed op...
                  Achja,tis niet zo een ramp, anders zou ik toch neits anders doen...

Comment

• Bij mijne kozijn op school zijn ze NFSP MW aan het downloaden. Maandag heeft hij het en dan mag ik ff de cd lenen om te installeren
                    1982 BMW E28 528i
                    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
                      Bij mijne kozijn op school zijn ze NFSP MW aan het downloaden. Maandag heeft hij het en dan mag ik ff de cd lenen om te installeren
                      is dat geen deel van een raam?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre
                        is dat geen deel van een raam?
                        da's een neef in't dialect

Comment

• mijn nieuwe kar

zit aan 24%

Comment

• feestkar. Zot lekkere baanligging

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
                              Bij mijne kozijn op school zijn ze NFSP MW aan het downloaden. Maandag heeft hij het en dan mag ik ff de cd lenen om te installeren
                              Tis niet voort een of t ander, maar kzou het hier toch niet zo staan uitsmeren, dat je het niet verkrijgt zoals het moet.

Het gaat hier zwaar de illegale toer op

Comment

• 1982 BMW E28 528i
                                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke
                                  Kan iemand mij zeggen wat de minimale specs zijn om dit spel te kunnen spelen? Ik vind ze niet direct.

Dank bij voorbaat!
                                  Niemand die mij kan helpen?

Comment

Niemand die mij kan helpen?
                                    ten eerste XP of 2000, 512 mb ram minimum, 1.3 Ghz(wrsch minimum), een goede videokaart het minimum ligt bij 64 mb ram(dat eigenlijk geweldig laag is ) en natuurlijk directX 8.1 of 9.0.
                                    Last edited by ; 20/11/2005, 00:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aero
                                      ten eerste XP of 2000, 512 mb ram minimum, 1.3 Ghz(wrsch minimum), een goede videokaart het minimum ligt bij 64 mb ram(dat eigenlijk geweldig laag is ) en natuurlijk directX 8.1 of 9.0.
                                      Zou het niet minimum een 128 mb videokaart moeten zijn (64 mb lijkt mij toch erg weinig, mss voor die safe mode of zo) want het is dat eigenlijk wat ik zou moeten weten. De andere specs zijn geen probleem. Toch bedankt .

Comment

Zou het niet minimum een 128 mb videokaart moeten zijn (64 mb lijkt mij toch erg weinig, mss voor die safe mode of zo) want het is dat eigenlijk wat ik zou moeten weten. De andere specs zijn geen probleem. Toch bedankt .
                                        Ik denk dat het wel te draaien valt hoor op 64 MB, maar dan zwaar op het minimum van details. Hoe dan ook, veel hangt af van de grafische chip zelf.

Ter illustratie:
                                        Ik ervoer al enige "schokken" bij Underground2 met mijn Geforce FX 5200 ( budgetkaartje ) maar toch 128 MB. Dus veel wil dat niet zeggen.

Comment

• ik zal men karreke ook eens posten he Rabbit

Men Golfke GTI, zit 7 % ver
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X