Ik vind dat die auto's veel te veel blinken! Ge ziet bijna de vorm van de auto, danig is de reflectie op de auto!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Need For Speed - Most Wanted
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteIk vind dat die auto's veel te veel blinken! Ge ziet bijna de vorm van de auto, danig is de reflectie op de auto!
Van mij staat da maar op "medium" ofzo peizek, dan valt het nog mee.
Kvond het in de vorige NFS underground 2 pas echt storend. Met die regen had je reflectie, op je wagen idem, en dan waren het nog van die walgelijke neonkleuren.
Uw scherm leek percies ene grote hoerenbar.
Nu ist al iets beter vind ik toch.
Comment
-
nog eens een in-game screenshot
nogal een serieus hoge jumpBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Heb de demo van NFSMW gespeeld en ik vind het zwaar tegenvallen, dit is echt typisch een spel dat je op een console speelt.
Ik ben al niet echt voor arcade racers, en het verschil met een sim voel je enorm hard de besturing van NFSMW is gewoon *** als je vergelijkt met GT Legends en LFS.
Het is een kanshebber voor op de XBOX maar op een PC valt voor mij zoiets niet te spelen.
Comment
-
Ik heb ook niet meer de neiging om uit de NFS-reeks nog te kopen, spijtens de bijzonder knappe wagens!!
Sinds Live for Speed en GTR én m'n Momo Racing stuurwieltje ga ik vollédig aan de sim!
Dat je in NFS geen in-car-view hebt alleen al stoort me; dat moét met een stuur, vind ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzIk heb ook niet meer de neiging om uit de NFS-reeks nog te kopen, spijtens de bijzonder knappe wagens!!
Sinds Live for Speed en GTR én m'n Momo Racing stuurwieltje ga ik vollédig aan de sim!
Dat je in NFS geen in-car-view hebt alleen al stoort me; dat moét met een stuur, vind ik...
Ik weet niet goed wat kopen, die MOMO is tenslotte al bijna 3 jaar oud en kost meer dan het laatste nieuw stuurtje van Logitech.
Het heeft wel meer een wow factor met dat pookje, ik weet echt niet wat kiezen.
Comment
-
Niet twijfelen! Ben er echt zeer zeer zeer tevreden van! (heb hem 2.5 maanden)
Ken die nieuwe Logitech niet, precies, maar de MOMO heeft echt wel een extra dimensie met de pook. Flippers gebruik ik nooit. Stuur is erg solide, ligt zalig in de hand, is solide, de FF is héérlijk in LFS en GTR,...
Als je het koopt, doe dat dan echter niet bij de Gamemania in Turnhout: €150 tegenover 'slechts' 130 bij Van Roey...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzNiet twijfelen! Ben er echt zeer zeer zeer tevreden van! (heb hem 2.5 maanden)
Ken die nieuwe Logitech niet, precies, maar de MOMO heeft echt wel een extra dimensie met de pook. Flippers gebruik ik nooit. Stuur is erg solide, ligt zalig in de hand, is solide, de FF is héérlijk in LFS en GTR,...
Als je het koopt, doe dat dan echter niet bij de Gamemania in Turnhout: €150 tegenover 'slechts' 130 bij Van Roey...
Het zou wel opgelost zijn met wat drivers.
Ben vorige week nog bij Van Roey geweest en ik zag het nieuwe stuurtje maar de MOMO niet meer, kzal morgen nog eens gaan kijken.
Mijnen oude brollen PC staat daar nu binnen omdat hij geen van de 2 HD's meer herkent, ik hoop dat het niet te veel gaat kosten anders koop ik wel een 2dehands als backup want ik kan geen dag zonder PC voor school.
Comment
-
Ik heb dat ook gelezen van de pedalen. Bij mij werken ze echter nog 100%, je mag er gewoon niet te lomp me omspringen (niet té hard op duwen etc...)
Ik rijd nog 1:33.35 op LFS, dat kan ik niet met 90% gas
Bij mij stond dat stuur er ook niet bij van roey, je kan het wel even vragen en dan bestellen ze er eentje, en binnen de 2 dagen heb je het
Comment
-
kheb de demo, ik kan niks zeggen over de grafics, ik speel het met alles op low en alle balkjes links, pc is een pentium 4 2.6ghz 512mb 112gb, maar de grafische kaart is een intel xtreme grafics 2 32mb denk ik
toen we de pc kochten was de actie juist gedaan, anders had ik een gforce gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineElevenkheb de demo, ik kan niks zeggen over de grafics, ik speel het met alles op low en alle balkjes links, pc is een pentium 4 2.6ghz 512mb 112gb, maar de grafische kaart is een intel xtreme grafics 2 32mb denk ik
toen we de pc kochten was de actie juist gedaan, anders had ik een gforce gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitDraai daar rap een kaartje in van 100€ en je zult zoveel mooiere games ervaren. Althans de komende maanden.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment