Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need For Speed - Most Wanted

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind dat die auto's veel te veel blinken! Ge ziet bijna de vorm van de auto, danig is de reflectie op de auto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
      Ik vind dat die auto's veel te veel blinken! Ge ziet bijna de vorm van de auto, danig is de reflectie op de auto!
      Ja, maar dat kunde uitzetten he.

Van mij staat da maar op "medium" ofzo peizek, dan valt het nog mee.

Kvond het in de vorige NFS underground 2 pas echt storend. Met die regen had je reflectie, op je wagen idem, en dan waren het nog van die walgelijke neonkleuren.

Uw scherm leek percies ene grote hoerenbar.

Nu ist al iets beter vind ik toch.

Comment

• nog eens een in-game screenshot
        nogal een serieus hoge jump
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Iemand die de Clio V6 al heeft? Hoe rijdt i?

Comment

• Heb de demo van NFSMW gespeeld en ik vind het zwaar tegenvallen, dit is echt typisch een spel dat je op een console speelt.

Ik ben al niet echt voor arcade racers, en het verschil met een sim voel je enorm hard de besturing van NFSMW is gewoon *** als je vergelijkt met GT Legends en LFS.

Het is een kanshebber voor op de XBOX maar op een PC valt voor mij zoiets niet te spelen.

Comment

• Ik heb ook niet meer de neiging om uit de NFS-reeks nog te kopen, spijtens de bijzonder knappe wagens!!
              Sinds Live for Speed en GTR én m'n Momo Racing stuurwieltje ga ik vollédig aan de sim!
              Dat je in NFS geen in-car-view hebt alleen al stoort me; dat moét met een stuur, vind ik...
              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                Ik heb ook niet meer de neiging om uit de NFS-reeks nog te kopen, spijtens de bijzonder knappe wagens!!
                Sinds Live for Speed en GTR én m'n Momo Racing stuurwieltje ga ik vollédig aan de sim!
                Dat je in NFS geen in-car-view hebt alleen al stoort me; dat moét met een stuur, vind ik...
                Bevalt dat MOMO stuurtje je ???

Ik weet niet goed wat kopen, die MOMO is tenslotte al bijna 3 jaar oud en kost meer dan het laatste nieuw stuurtje van Logitech.

Het heeft wel meer een wow factor met dat pookje, ik weet echt niet wat kiezen.

Comment

• Niet twijfelen! Ben er echt zeer zeer zeer tevreden van! (heb hem 2.5 maanden)
                  Ken die nieuwe Logitech niet, precies, maar de MOMO heeft echt wel een extra dimensie met de pook. Flippers gebruik ik nooit. Stuur is erg solide, ligt zalig in de hand, is solide, de FF is héérlijk in LFS en GTR,...

Als je het koopt, doe dat dan echter niet bij de Gamemania in Turnhout: €150 tegenover 'slechts' 130 bij Van Roey...
                  Bestelt
                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                    Niet twijfelen! Ben er echt zeer zeer zeer tevreden van! (heb hem 2.5 maanden)
                    Ken die nieuwe Logitech niet, precies, maar de MOMO heeft echt wel een extra dimensie met de pook. Flippers gebruik ik nooit. Stuur is erg solide, ligt zalig in de hand, is solide, de FF is héérlijk in LFS en GTR,...

Als je het koopt, doe dat dan echter niet bij de Gamemania in Turnhout: €150 tegenover 'slechts' 130 bij Van Roey...
                    Ik lees op Blackhole Motorsport dat die MOMO problemen zou hebben met de pedalen, ze zouden nooit voor de 100% werken dus pedaal volledig induwen is 60 tot 80% acceleratie in het spel zelf.

Het zou wel opgelost zijn met wat drivers.

Ben vorige week nog bij Van Roey geweest en ik zag het nieuwe stuurtje maar de MOMO niet meer, kzal morgen nog eens gaan kijken.

Mijnen oude brollen PC staat daar nu binnen omdat hij geen van de 2 HD's meer herkent, ik hoop dat het niet te veel gaat kosten anders koop ik wel een 2dehands als backup want ik kan geen dag zonder PC voor school.

Comment

• Ik heb dat ook gelezen van de pedalen. Bij mij werken ze echter nog 100%, je mag er gewoon niet te lomp me omspringen (niet té hard op duwen etc...)
                      Ik rijd nog 1:33.35 op LFS, dat kan ik niet met 90% gas

Bij mij stond dat stuur er ook niet bij van roey, je kan het wel even vragen en dan bestellen ze er eentje, en binnen de 2 dagen heb je het
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• kheb de demo, ik kan niks zeggen over de grafics, ik speel het met alles op low en alle balkjes links, pc is een pentium 4 2.6ghz 512mb 112gb, maar de grafische kaart is een intel xtreme grafics 2 32mb denk ik
                        toen we de pc kochten was de actie juist gedaan, anders had ik een gforce gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                          kheb de demo, ik kan niks zeggen over de grafics, ik speel het met alles op low en alle balkjes links, pc is een pentium 4 2.6ghz 512mb 112gb, maar de grafische kaart is een intel xtreme grafics 2 32mb denk ik
                          toen we de pc kochten was de actie juist gedaan, anders had ik een gforce gehad
                          Draai daar rap een kaartje in van 100€ en je zult zoveel mooiere games ervaren. Althans de komende maanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                            Draai daar rap een kaartje in van 100€ en je zult zoveel mooiere games ervaren. Althans de komende maanden.
                            bwa... €130 dan heb je al een Nvidia 6600TD (ik weet wel niet of het PCI-E of AGP is natuurlijk...)
                            2015 BMW F11 520dA
                            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                              bwa... €130 dan heb je al een Nvidia 6600TD (ik weet wel niet of het PCI-E of AGP is natuurlijk...)
                              Of een second-hand 6600GT op AGP, dan zal je pas de ware graphics ervaren en zit je nog goed voor een tijdje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                Of een second-hand 6600GT op AGP, dan zal je pas de ware graphics ervaren en zit je nog goed voor een tijdje.
                                Die's nu ook niet bepaald zooo duur eh
                                Voor €180 vind je ze toch al (ligt er maar aan waar je prioriteiten liggen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                                  Die's nu ook niet bepaald zooo duur eh
                                  Voor €180 vind je ze toch al (ligt er maar aan waar je prioriteiten liggen)
                                  €170
                                  2015 BMW F11 520dA

Comment

• Whatever, wise guy
                                    Owja, ik rij met een Supra, hij's wit en de politie vindt hem niet leuk
                                    Screenshots volgen wel eens

Comment

• ik had toch beslist het niet te gaan halen? wel mss kan ik via een vriend van me er aan geraken
                                      2015 BMW F11 520dA

Comment

• ja, ik kreeg zomaar eventjes een Porsche Cayman S

hier een screentje

Comment

• Is dat die van die kerel op plek 10 van the blacklist?

Comment

Working...
                                          X