Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need For Speed - Most Wanted

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
    Of een second-hand 6600GT op AGP, dan zal je pas de ware graphics ervaren en zit je nog goed voor een tijdje.
    Doet me eraan denken.

Verleden week was er een hardware-avond op school, en de MSI-mannen waren er.

Hoofdprijs van de avond een Nvidia GF 7800 GTX alsek het juist voor heb

en dan vertelden ze ook iets van een Ati radeon X850 GTO die maar 8 pipelines had ( en 8 uitgeschakeld ), maar je kon die gemakkelijk softwarematig upgraden tot 16 zoals het topmodel, wat 200 € in prijs scheelde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
      Doet me eraan denken.

Verleden week was er een hardware-avond op school, en de MSI-mannen waren er.

Hoofdprijs van de avond een Nvidia GF 7800 GTX alsek het juist voor heb

en dan vertelden ze ook iets van een Ati radeon X850 GTO die maar 8 pipelines had ( en 8 uitgeschakeld ), maar je kon die gemakkelijk softwarematig upgraden tot 16 zoals het topmodel, wat 200 € in prijs scheelde.
      Tof tof. MSI is de laatste jaren een échte topfabrikant geworden.

En ja, dat van die pipes is langer geweten hoor
      Zo heb ik van mijn oude X800Pro VIVO een perfect draaiende X800XT PE gemaakt. Scheelt +/- 100 euro in prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
        Tof tof. MSI is de laatste jaren een échte topfabrikant geworden.

En ja, dat van die pipes is langer geweten hoor
        Zo heb ik van mijn oude X800Pro VIVO een perfect draaiende X800XT PE gemaakt. Scheelt +/- 100 euro in prijs.
        Kging wel gefrustreerd zijn had ik die prijs gewonnen Heb namelijk nog een agp-mobo

En ja MSI heeft veel interessants in zijn gamma Bvb een MP3 speler met bleutooth oortjes, een Hifi-pc in 1, een pc die concurrent kon zijn voor die Cube van Apple...

Comment

Draai daar rap een kaartje in van 100€ en je zult zoveel mooiere games ervaren. Althans de komende maanden.
          rap even 100€ zoeken die ik niet vind, 100€ is wel veel en die kan ik beter in games op ps2 stoppen, omdat ik geen zin heb om het jaar 500€ aan een kaartje uit te geven om games te spelen (zoals een maat van me)
          en ik speel liever met een controller dan met pijltjes.

Comment

• Euhm die graka's van MSI zijn toch van Ati of NVIDIA, wat heeft MSI daar eigenlijk mee te maken ?

Comment

• je kan natuurlijk ook altijd een controller kopen voor de pc . Maar ik speel racespellen ook liever op de ps2, vooral dan omdat de pc niet veel kan verdragen (pentium 4, nvidia gf mx440) en omdat ik hem moet delen met mijn broer, 2 zussen en mijn moeder.
              BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                Euhm die graka's van MSI zijn toch van Ati of NVIDIA, wat heeft MSI daar eigenlijk mee te maken ?
                ATi en nVidia komen op met het model, houden dan een conferentie voor alle fabrikanten om hun kaarten te kunnen verkopen.

Merken zoals ASUS, MSI, Sapphire, Leadtek, BFG Tech,... maken op basis van het oorspronkelijk nVidia of ATi-ontwerp hun eigen versie. Zo kan vb de koeler, de pcb, het geheugen, de bios, de kloksnelheden,... verschillen.
                Last edited by ; 23/11/2005, 00:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                  Bevalt dat MOMO stuurtje je ???

Ik weet niet goed wat kopen, die MOMO is tenslotte al bijna 3 jaar oud en kost meer dan het laatste nieuw stuurtje van Logitech.

Het heeft wel meer een wow factor met dat pookje, ik weet echt niet wat kiezen.
                  Heb ook zo een stuurtje, en ben er ook zeer tevreden van. Verslavend. Rijden met toetsen wil je niet meer. KAn je niet meer.

Wel opletten: de nieuwste kunnen van nok tot nok enkele keren draaien, nog realistischer. De vorige draaien ong 1 volledige toer denk ik.

Wil wel 't mijne verkopen (4 maand oud en in perfecte staat) en als ik er een deftige prijs voor krijg, zou ik dan het nieuwe kopen

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Heb sinds gisteren ook NFS MW

Supercool spel!!!! Momenteel al een Punto, Supra en RX8 in de garage box

Comment

• Heb het ook geprobeerd, de demo, maar ben niet overtuigd. Geef mij ook maar een sim. (Live for speed leren kennen dankzij lotuzzz, is wel leuk door zijn realisme).
                      Vind het te arcade-achtig, niet echt genoeg qua reacties ed.
                      Ook had mijn stuur heel wat vertraging, maar dat kan liggen aan het feit dat het een demo is.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
                        Ook had mijn stuur heel wat vertraging, maar dat kan liggen aan het feit dat het een demo is.
                        Heb er met mijn controller ook precies last van, denk dat het spel gewoon zo is.
                        Gelukkig kan je de stuursnelheid aanpassen zodra je kar getuned is

Comment

• OK, ik geef het maar vast toe: hij is té. Maar kom op .

Tijdens het rijden valt hij iets blauwer uit.

Comment

• Is er iemand die én de demo én het volledige spel al gespeeld heeft?
                            Reden: Als ik demo NFS.MW vergelijk met NFS.underground, vind ik qua rijden de underground stukken beter, wat me onlogisch lijkt. En ergens hoop ik dat de demo veel scheelt met het volledige spel, en dan zou ik het volledige spel nog eens willen proberen. Afgaande op de demo: njet.
                            Jullie reacties kunnen me misschien toch nog overtuigen

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Jammerjammer, ik heb alles NFS-spellen totnutoe, maar dit zal de eerste zijn die ik niet kan spelen op onze PC.

Comment

• Kweetetnie... Een "kleine" investering in de grafische kaart, is dat geen mogelijkheid? Voor een 200€ (ik weet wel, da's al niet min, maar da's nog geen nieuwe pc) heb je al een kaart die misschien wél nog in je pc past en toch de nieuwe NFS aankan?
                                Geef anders de specs eens door van je pc indien dit een optie is?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ik momenteel een gallardo full tuned Rijdt zot snel, wel een crappy sound.

Daarnaast speel ik het liefst met de CLK 500.

Maar het game steekt me nu tegen

Comment

Ik momenteel een gallardo full tuned Rijdt zot snel, wel een crappy sound.

voila, daar vreesde ik dus ook voor en heb het me daarom niet gekocht

btw: nu kan je in de gamemania een gratis poster krijgen (als je het bonnetje hebt van hun reclameblaadje)
                                    2015 BMW F11 520dA
                                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
                                      Kweetetnie... Een "kleine" investering in de grafische kaart, is dat geen mogelijkheid? Voor een 200€ (ik weet wel, da's al niet min, maar da's nog geen nieuwe pc) heb je al een kaart die misschien wél nog in je pc past en toch de nieuwe NFS aankan?
                                      Geef anders de specs eens door van je pc indien dit een optie is?
                                      Op deze PC steekt nog Windows '98, anders had het wel gekund.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                        voila, daar vreesde ik dus ook voor en heb het me daarom niet gekocht

btw: nu kan je in de gamemania een gratis poster krijgen (als je het bonnetje hebt van hun reclameblaadje)
                                        ik heb de poster ook al hangen.
                                        Kzit nu in het spel 86 % ver.
                                        Iedereen verslagen op de blacklist.
                                        Het liefst rij ik met de Clio V6, Porsche Carrera GT en natuurlijk de SLR.
                                        Ze rijden alle drie supersnel.
                                        Pieken van 370 is haalbaar .

Is wel een tof spel!

Comment

Ik momenteel een gallardo full tuned Rijdt zot snel, wel een crappy sound.

Je mag het niet te lang na elkaar spelen anders word je het te snel beu.

Ben ik blij dat ik daaraan geen 50 euro gehangen heb

Comment

Working...
                                          X