Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need For Speed - Most Wanted

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
    Je mag het niet te lang na elkaar spelen anders word je het te snel beu.

Ben ik blij dat ik daaraan geen 50 euro gehangen heb
    Inderdaad!

Ik heb een superdeluxe verslaving gehad voor even Zaterdag en zondag, en maandag was het van pfff stom spel

Ik zweer nog altijd bij wat realisme:genre toca race driver 2 (laptop). Ik beleef daar bakken fun aan, om nog maar te zwijgen van gran turismo 4

Comment

• Ik wil het beste

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
      Inderdaad!

Ik heb een superdeluxe verslaving gehad voor even Zaterdag en zondag, en maandag was het van pfff stom spel

Ik zweer nog altijd bij wat realisme:genre toca race driver 2 (laptop). Ik beleef daar bakken fun aan, om nog maar te zwijgen van gran turismo 4
      Ik was van plan om Need for speed M.W. te kopen maar nu ik dit hier allemaal lees
      ben ik aan het twijfelen.

Gran turismo 4 is een topper. Een min puntje geen schade aan de wagens bij botsen

Welk is het beste racespel van het moment ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thompson
        Ik was van plan om Need for speed M.W. te kopen maar nu ik dit hier allemaal lees

Gran turismo 4 is een topper. Een min puntje geen schade aan de wagens bij botsen

Da's allemaal te zien he, da's persoonlijk.

Deels gezien de omstandigheden , deels door de aard van 't spel vind ik Richard Burns Rally de top, maar dan moet je voor een sim zijn.

Arcade-achtig, en musclecar-v8'en -> Flatout.

Gewoon wat racefun zonder meer voor de snelheid: NFS.underground.

Maar ieder zal zo wel zijn lijstje hebben he. Ik ben wel van plan nog enkele eerder aangehaalde spelletjes te proberen, zoals Gran Turismo 4. 't Kan zijn dat ik nadien mijn lijstje moet aanpassen

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thompson

Op pc?

GTR
          Toca race driver 2

PS2?

GT4

XBOX?

Forza motorsport

XBOX360?

Project gotham 3

Comment

• Zou dit werken op mijn pc?
            Athlon XP 1800+
            GF4 Ti4200 64 MB
            512 MB RAM
            Ik had er aan gedacht om een 9800 Pro of XT aan te schaffen op Ebay. Er is er net een Pro verkocht voor maar 64 Eurokes...

Comment

• ik heb het spel nu 3 dagen en kheb heb niet het "wow" gevoel dat ik bij gt4 en gta sa had
              het komt me bekend voor, het lijkt gewoon te veel op nfsu2 en de grafics kunnen beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                ik heb het spel nu 3 dagen en kheb heb niet het "wow" gevoel dat ik bij gt4 en gta sa had
                het komt me bekend voor, het lijkt gewoon te veel op nfsu2 en de grafics kunnen beter
                Ben ik blij dat ik hem nie gekocht heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                  ik heb het spel nu 3 dagen en kheb heb niet het "wow" gevoel dat ik bij gt4 en gta sa had
                  De graphics krijgen van veel kanten lof, maar het geraakt inderdaad afgezaagd..

Been there, done that

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                    Zou dit werken op mijn pc?
                    Athlon XP 1800+
                    GF4 Ti4200 64 MB
                    512 MB RAM
                    Ik had er aan gedacht om een 9800 Pro of XT aan te schaffen op Ebay. Er is er net een Pro verkocht voor maar 64 Eurokes...
                    Ik denk vanwel, heb trouwens ongeveer dezelfde specificaties enkel de processor is een 2.2 GHz.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lord Speedy
                      Ik denk vanwel, heb trouwens ongeveer dezelfde specificaties enkel de processor is een 2.2 GHz.
                      Processor doet bij een game er niet zoveel toe, en zal enkel resulteren in een sneller of trager laden van de game.

Ik draai bepaalde games return to castle wolfenstein e.d. op mijn 450mhz

Comment

Athlon XP 1800+
                        GF4 Ti4200 64 MB
                        512 MB RAM
                        Koop dan zeker geen Sapphire 9800Pro, of toch zeker niet de 256MB-versie met 2.8Ns geheugen.

Geheugen kapot na +/- 5 maand, zonder garantie!

Comment

• [quote=NineEleven]ik heb het spel nu 3 dagen en kheb heb niet het "wow" gevoel dat ik bij gt4 en gta sa had

Waneer Komt Gran turismo 5 uit ?? of is die 4 vrij nieuw.

Comment

• Gt5 is voor de PS3 dus zorg maar dat je wat centjes hebt tegen dan want goeikoop wordt hij zeker niet.
                            De Xbox 360 daarentegen...iemand die hem al heeft of van plan is om hem te kopen?

grtz
                            Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                              Koop dan zeker geen Sapphire 9800Pro, of toch zeker niet de 256MB-versie met 2.8Ns geheugen.

Geheugen kapot na +/- 5 maand, zonder garantie!
                              hoezo??Hoe kan da??
                              Ik sta net op het punt om een sapphire 9800pro te kopen voor maar 70eurokes en ik heb ongeveer dezelfdeconfig als hem. Enkel dat ik een amd xp2000+ heb, voor de rest hetzelfde.

Comment

• Och ,'t is niet omdat 1 kaart kapot gaat dat ze allemaal kapot gaan he simon, wat voor een zever is dat nu

Koop gerust die 9800Pro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
                                  Och ,'t is niet omdat 1 kaart kapot gaat dat ze allemaal kapot gaan he simon, wat voor een zever is dat nu

Koop gerust die 9800Pro.
                                  het kan een fout zijn in het productieproces hé kzal ff googlen...
                                  2015 BMW F11 520dA
                                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• rap ff gegoogled en een review van tweakers.net gekopieerd (is niet de sapphire maar kom)

ATi Radeon 9800 Pro 256MB review
                                    Door Hielko van der Hoorn - donderdag 12 juni 2003 - 16:14 - Views: 54.896
                                    Conclusie

Zoals de benchmarks laten zien is het snelheidsvoordeel van de Radeon 9800 Pro 256MB boven de normale Radeon 9800 Pro in de meeste gevallen bijzonder klein. Alleen in 3DMark03 is er een groot verschil tussen de kaarten op 1600x1200, maar in de praktijk zul je daar weinig aan hebben. Sneller dan zijn kleine broertje wil nog niet betekenen dat het een goed speelbare snelheid is waardoor je gedwongen zult zijn om de kaart te gebruiken met lagere instelling waardoor het nut van de 256MB snel afneemt.

Gelukkig is het prijsverschil tussen de 128MB- en de 256MB-versie niet bijzonder groot. Voor de Radeon 9800 Pro moet, afhankelijk van het merk, circa € 460,- neergeteld worden terwijl de Radeon 9800 Pro 256MB € 540,- moet opbrengen. Hoewel het prijsverschil niet groot is, is het prestatieverschil tussen de kaarten in de meeste gevallen minder. Wellicht dat het extra geheugen in de toekomst bruikbaarder wordt, maar de kans daarop is beperkt. Het is namelijk erg onwaarschijnlijk dat de kaart snel genoeg is om toekomstige games goed te draaien op 1600x1200 met 4x FSAA en 8x AF. De meeste mensen kunnen dus beter kiezen voor de goedkopere 128MB-variant, maar als je persé het snelste van het snelste wilt hebben zit je goed bij de Radeon 9800 Pro 256MB.
                                    2015 BMW F11 520dA
                                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Athlon XP 1800+
                                      GF4 Ti4200 64 MB
                                      512 MB RAM
                                      Ik heb dus krak dezelfde pc maar ook een veel te zwakke grafische kaart. Zou dat dan zoveel verschillen met een 9800pro of xt??

Grtz
                                      fre
                                      Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
                                        Och ,'t is niet omdat 1 kaart kapot gaat dat ze allemaal kapot gaan he simon, wat voor een zever is dat nu

Koop gerust die 9800Pro.
                                        Kerel, ik spreek uit persoonlijke ervaring én ervaringen van anderen.

Maar je hebt wel een punt, ze zijn niet allemaal slecht, vb de 128MB-versie met 2.5ns was een goede kaart.

Ik heb het over de 256MB-versie.

Comment

• Ik ga mij waarschijnlijk de MSI 6600 GT aanschaffen..
                                          (I love Nvidea products..)

Heel mooie prijs voor een toch wel deftig AGP kaartje..

Comment

Working...
                                          X