Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need For Speed - Most Wanted

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
    Kerel, ik spreek uit persoonlijke ervaring én ervaringen van anderen.

Maar je hebt wel een punt, ze zijn niet allemaal slecht, vb de 128MB-versie met 2.5ns was een goede kaart.

Ik heb het over de 256MB-versie.
    'Kerel'... , ik was al met graka's bezig toen jij nog naar de Power Rangers keek.

Vertel mij dus niks over 'persoonlijke ervaring'. Ik installeerde al graka's, toen graka's nog geen graka's waren en een 33 Mhz processor top-of-the-line was.

Ik ga heus geen zever verkopen als ik niet wist waarover ik het had.

Maar bon, dat iedereen koopt wat hij zelf wil !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panterken
      Ik ga mij waarschijnlijk de MSI 6600 GT aanschaffen..
      (I love Nvidea products..)

Heel mooie prijs voor een toch wel deftig AGP kaartje..

goeie koop, uitstekende prijs/prestatie-verhouding
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
        'Kerel'... , ik was al met graka's bezig toen jij nog naar de Power Rangers keek.

Vertel mij dus niks over 'persoonlijke ervaring'. Ik installeerde al graka's, toen graka's nog geen graka's waren en een 33 Mhz processor top-of-the-line was.

Ik ga heus geen zever verkopen als ik niet wist waarover ik het had.

Maar bon, dat iedereen koopt wat hij zelf wil !
        Dat zeg ik toch niet.

Ik heb het hier louter over die ene VGA. Over mijn persoonlijke ervaringen ermee.
        Ik deel mijn ervaringen hier. Wat de persoon in kwestie daarmee doet is zijn zaak. Daarvoor bestaat een forum toch?

Mijn mening is niet de bijbel. Maar ik weet heus wel waarover ik het heb.

n/o

Comment

• i hate to spoil the fun, maar euh zijn we hier niet off topic aant gaan?

Comment

• zal ik ff terug on-topic gaan.

Mijn spel crasht iedere keer terug naar m'n desktop als ik voor de eerste keer een auto wil kopen (dacht de Punto te kopen), maar tijdens het laden met de zwaailichten, dan crasht ie

Ik heb voor de test hem al eens herinstalled, én de het laagste van het laagste van beeldkwaliteit opgezet, maar nog altijd geen verschil!

Terwijl de races er voor, met de M3 GTR, nog mooi en soepel verliepen

Kan iemand me helpen?

Comment

• Ik ga zaterdag om Need for speed most wanted Black edition.
              Wat zijn de verschillen? ik heb gehoort een nieuwe auto en nieuwe parcours

arnev.

Comment

• De black edition kan je ook simpel verkrijgen met een patch... (8 extra auto's en een paar challenges, enkel voor arcade en standaard versie 1.2)
                Wel krijg je er een DVD met extra's zoals making of en de muziek en zo bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                  De black edition kan je ook simpel verkrijgen met een patch... (8 extra auto's en een paar challenges, enkel voor arcade en standaard versie 1.2)
                  Wel krijg je er een DVD met extra's zoals making of en de muziek en zo bij.
                  die dvd is absoluut de moeite niet, al hetgene dat daar opstaat circuleert ook op internet. :/

zitten wel paar leuke bonuswagens bij

Comment

• welke wagens zijn dit dan?
                    De black edition kan je ook simpel verkrijgen met een patch... (8 extra auto's en een paar challenges, enkel voor arcade en standaard versie 1.2) ???? versta ik niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
                      welke wagens zijn dit dan?
                      Na korte google deze features:

Special packaging

Exclusive Cars - ’67 Camaro SS, BMW M3 GTR Street

Specially-Tuned Rides - Rule the streets in modified Mercedes SL65, Porsche GT2, Corvette C6R, and more.

Exclusive Races - Redline in 3 epic races and an exclusive Black Ed. Challenge.

Bonus DVD - Go behind the scenes with Josie Maran, exclusive videos, concept art, and much more.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Proof
                        Na korte google deze features:

Special packaging

Exclusive Cars - ’67 Camaro SS, BMW M3 GTR Street

Specially-Tuned Rides - Rule the streets in modified Mercedes SL65, Porsche GT2, Corvette C6R, and more.

Exclusive Races - Redline in 3 epic races and an exclusive Black Ed. Challenge.

Bonus DVD - Go behind the scenes with Josie Maran, exclusive videos, concept art, and much more.
                        bedankt, arnev.

Comment

• Ik heb die extra wagens, maar die kan je niet eens tunen :/, of ligt dat aan mij?

Ik wil trouwens ook wel foto's zien van jullie wagens :-).

Zelf rijd ik nu rond in een rode Porsche Carrera GT.

Comment

• Ik ben gestopt met de Gallardo...lekker bakske en vliegt!

nu nie echt veel tijd meer voor te racen en eigenlijk is het wel altijd maar hetzelfde

Comment

• weet er iemand aan hoeveel % je ongeveer met de SLR kunt rijden?

Comment

• Ik weet niet op hoeveel procent, maar volgens mij nadat je blacklist member 3 hebt verslagen. Ergens in de 80% ofzo.

Comment

• op autoweek zeggen ze op 60%

iemand aan de challenges bezig, dan win je een porsch gt2 dacht ik

Comment

• hy,
                                    kheb dus vandaag om Most wanted black edition geweest. Kheb nu al 8% en rij met een VW Golf 5 GTI. Goed spel!
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                                      op autoweek zeggen ze op 60%

iemand aan de challenges bezig, dan win je een porsch gt2 dacht ik
                                      inderdaad ik heb het daar ook gevraagd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_autojohn
                                        weet er iemand aan hoeveel % je ongeveer met de SLR kunt rijden?
                                        aan een 65%, ik kan hem net kopen samen met die carrera GT

Comment

Working...
                                        X