Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need For Speed - Most Wanted

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
    hoi,

kheb de golf verkocht en een Clio gekocht.
    arnev.
    Nice

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aero
      Nice
      merci kvin em ook mooi voor het spel maar 2dagen te hebben.
      arnev.

Comment

merci kvin em ook mooi voor het spel maar 2dagen te hebben.
        arnev.
        Wacht maar af....

Comment

Wacht maar af....
          heb je het ook? zo ja hoeveel percent en welke wagen(s)?

Comment

heb je het ook? zo ja hoeveel percent en welke wagen(s)?
            Nog niet wegen het nog te "verzwaren" van men pc . Maar van de reacties van mede-forummers en recensies op game-sites weet je genoeg

Comment

Nog niet wegen het nog te "verzwaren" van men pc . Maar van de reacties van mede-forummers en recensies op game-sites weet je genoeg
              ah, begrijp het
              ik ben dan top gear gaan zien
              tot later, arnev.

Comment

• Is de black edition veel beter dan de gewone?

Comment

• ben zo van plan (na de examens) need for speed most wanted te kopen. Nu lees ik hier van die black edition. Is die ook op pc beschikbaar? en is er een meerprijs tegen over de gewone most wanted?
                  Een maat van mij heeft het spel en ik moet zeggen dat ik het heel goed vind. Zelf heb ik alleen nog maar Need for speed Underground 1 gehad, dus je begrijpt me wel. Toch vond m'n maat, die Underground 2 ook heeft, weer een heel stuk beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy
                    Is de black edition veel beter dan de gewone?
                    Volgens een maat van me is de black edition gewoon een tweede schijfje erbij, met making of, alle wagens die in het spel zitten enz...
                    1982 BMW E28 528i
                    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
                      Volgens een maat van me is de black edition gewoon een tweede schijfje erbij, met making of, alle wagens die in het spel zitten enz...
                      Je krijgt ook een paar extra auto's. Dewelke weet ik niet, daarvoor bestaat google.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy
                        Is de black edition veel beter dan de gewone?
                        Niet echt, je bent hem nog altijd even snel beu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                          Je krijgt ook een paar extra auto's. Dewelke weet ik niet, daarvoor bestaat google.
                          jah normaal gezien wel mor ik em ier den black edition op pc en khebbet vergeleken met de PS2 versie vn nfs mw en krak dezelfde auto's. Zoals idd al gezegd is krijg je een extra dvd met de making of.

Comment

• Ik heb niet zo veel game-ervaring (toch niet met recente games), maar ik ben wel van plan een PSP te kopen met een stuk of twee racegames. Need for Speed - Most Wanted lijkt mij best interessant. Of niet? En verder? Colin Mc Rae (ken ik van een paar jaar geleden op PC)? GT4? WRC? Wat vinden jullie nog interessant. Het ziet er allemaal best leuk uit, maar ik ga niet alles kopen.
                            OK, dit is niet geheel on topic, maar ik vond het ook de moeite niet hiervoor een nieuw topic te openen.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTC
                              jah normaal gezien wel mor ik em ier den black edition op pc en khebbet vergeleken met de PS2 versie vn nfs mw en krak dezelfde auto's. Zoals idd al gezegd is krijg je een extra dvd met de making of.
                              Kijk eens bij arcade, daar zitten de extra's...
                              Anders heb je gewoon geen Black Edition (en het is standaard v1.2)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                Ik heb niet zo veel game-ervaring (toch niet met recente games), maar ik ben wel van plan een PSP te kopen met een stuk of twee racegames. Need for Speed - Most Wanted lijkt mij best interessant. Of niet? En verder? Colin Mc Rae (ken ik van een paar jaar geleden op PC)? GT4? WRC? Wat vinden jullie nog interessant. Het ziet er allemaal best leuk uit, maar ik ga niet alles kopen.
                                OK, dit is niet geheel on topic, maar ik vond het ook de moeite niet hiervoor een nieuw topic te openen.
                                ik denk dat die DTM nog wel interessant is...
                                ge moet maar ne keer zien

Comment

• de racegames die jij opnoemt zijn realistisch, dan ben je bij nfs mw aan het verkeerde adres, maar het fun-gehalte ligt wel behoorlijk hoog, hoe verder je in het spel zit hoe leuker het word.

Comment

• ik heb het spel ook en kheb nu een Fiat Punto maar ik heb al wagens gezien bijvoorbeeld: Porsche cayman, porsche 911 turbo s, porsche carrera gt, murcielago, gallardo , SL, SLR, Ford gt, Corvette c6 echt allemaal prachtige wagens

Comment

• de turbo vind ik nergens, ik zie de gewone 911 en de gt2 wel de cayman ook.
                                      ford gt heb ik ook nog niet gezien denk ik.
                                      raar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                                        de turbo vind ik nergens, ik zie de gewone 911 en de gt2 wel de cayman ook.
                                        ford gt heb ik ook nog niet gezien denk ik.
                                        raar...
                                        Loop anders gewoon eens door de car lot, daar staan ze ook

Comment

• hoi,

Ik heb een probleem in 'most wanted' ik zit aan 26% en kan niet meer racen er staan geen meer, geen drag , knockout ,... Weet iemand hoe dit komt? Kan wel nog naar shos gaan en safe house en zo. Kheb die vrouw met haar RX.8 verslegen en ik krijg die auto niet klopt dit? omdat ik gehoort heb dat je die normaal dan krijgt.

alvast bedankt
                                          arnev.

Comment

Working...
                                          X