als je iemand verslagen hebt mag je 2 van zijn/haar markers kiezen, als je toevallig die kiest waar de wagen achter schuilt dan krijg je die idd. Kies je die niet dan krijg je hem niet (logisch he) normaal kom je in het scherm waar je de markers kiest meteen nadat je de persoon versloeg. ga anders eens kijken in de safe house bij blacklist 15, mss kun je daar nog wel races doen. Ofwel heb je alle races al gedaan maar heb je nog niet alle milestones gedaan of nog niet genoeg bounty verzameld? (zoals je wss al door hebt speel ik het spel in het engels, voor de nederlandse namen zal je naar iemand anders moeten gaan.)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Need For Speed - Most Wanted
Collapse
X
-
hoi,
kheb nu een Porsche Cayman S gekregen van den nr.10 en kheb em wa aangepast kzit nu aan 29%.
arnev.
Comment
-
Comment
-
Ik vind het vooral spijtig dat er minder tuningmogelijkheden zijn tov nfsu2 en dat de wagens altijd maar dan ook ALTIJD een burnout doen bij het vertrekken en dat de handrem niet echt goed werkt, zo ben er nog altijd niet uit hoe je dat laatste stukje uit de trailer kan doen waar de BMW 180° ronddraait en stil blijft staan. En ik heb ook een probleem: soms als ik stop en dan terug uit stilstand vertrek gaat de wagen wel in toeren en spinnen de wielen wel maar wil hij niet vertrekken. Als ik dan evenachteruitrijd, de wagen omdraai en vooruitrijd wil het dan weer wel lukken. Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Ik heb enkel nog maar met de Cayman en met de Mustang gereden sinds ik dat heb, ik heb het bij allebei de wagens en ik gebruik de handrem niet dus ik snap niet wrm de wagens het doen. Ik weet niet of het aan de controller ligt maar ik heb het spel al eens gespeeld met een andere controller en toen had ik soms voor dat wanneer ik de X-knop indrukte en meteen losliet de wagen bleef gas geven terwijl hij normaal moest stoppen. Als ik dan even achteruitreed was het weer gedaan en kon ik weer gewoon spelen. Beide controllers zijn officiële Sony controllers de ene (een donker blauwe net als de console) kreeg ik erbij en de andere (een grijze) is mijn broer recent nog gaan halen in de carrefour. Ik heb nog een 'oude' PS2-console, de grote dus.BMW = Freude Am Fahren
Comment
-
Zaterdag ga ik een PSP kopen. Wss met NFS MW en Colin Mc Rae 2005 erbij. Of zou Burnout Revenge toch nog beter zijn dan NFS? Getunede auto's interesseren me helemaal niet, maar het spel zelf (NFS) lijkt mij wel leuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woutebde damage in burnout zal allessinds wel beter zijn dan in nfs, maar voor de races zou ik nfs kopen. burnout is meer voor crashes.
I know. Vroeger hield ik nogal van Carmageddon, maar ik weet niet of daar nog versies van gemaakt worden. Voor PSP heb ik er in ieder geval nog geen gevonden. Er moet fun in spelletjes zitten. Enkel en alleen elke bocht zo perfect mogelijk nemen, vind ik wat saai en stressy. Lang geleden hield ik mij er mee bezig, maar ik wil er niet constant mee bezig zijn.
Hoe is de besturing van de wagens eigenlijk in NFS? In een winkel heb ik een keertje op een PSP gespeeld waar een racespel in zat met een erg leuke besturing (Ridge Racer mss?): het slippen was makkelijk te controleren. Bij GT2 heb ik daar een tikkeltje meer moeite mee, hoewel het een kwestie van gewenning is natuurlijk.
Comment
Comment