Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need For Speed - Most Wanted

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor pure fun: Burnout

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
      Voor pure fun: Burnout

OK. Mss dat ik NFS op mijn verlanglijstje zet voor de kerstcadeaus. Ik heb toch niets anders nodig momenteel.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik zou NFS gewoon laten vallen en naderhand Gran Turismo kopen...

Comment

Ik zou NFS gewoon laten vallen en naderhand Gran Turismo kopen...
          Kan ook. Damn, ik zie nog wel. Ik heb enkel een beetje ervaring met GT2 (een uurtje of zo) en GT4 (een kwartiertje).
          Sinds mijn studententijd heb ik niet veel gegamed en vroeger was het steeds op PC.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• GTA is ook wel fun en heeft ook wat carmageddon aspecten erin...

Comment

GTA is ook wel fun en heeft ook wat carmageddon aspecten erin...

Ahja? Dat is toch gewoon auto's stelen en opdrachtjes vervullen. Een jaar of vijf, zes geleden heb ik het even gespeeld. Voetgangers en andere auto's van de weg maaien was daar toch niet bij, dacht ik.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oh jawel, tis niet zo goor als in carmageddon, maar voetgangers moeten er wel degelijk aangeloven
                Google is your friend btw

Comment

Oh jawel, tis niet zo goor als in carmageddon, maar voetgangers moeten er wel degelijk aangeloven
                  Google is your friend btw

Het is waar. Ik heb al wel wat info opgezocht hoor, maar we waren er nu toch net over bezig.
                  Dus weer een interessant spel om aan het lijstje toe te voegen. Zaterdag in de winkel een voorlopige selectie maken, want ik koop uiteraard geen vijf spelletjes in één keer.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• als je voor realistisch rijgedrag kiest, ben je 't best af met GT4. Als je graag burnouts doet, kies best voor nfs.
                    BMW = Freude Am Fahren

Comment

• 12345
                      Last edited by ; 21/09/2006, 18:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                        Ahja? Dat is toch gewoon auto's stelen en opdrachtjes vervullen. Een jaar of vijf, zes geleden heb ik het even gespeeld. Voetgangers en andere auto's van de weg maaien was daar toch niet bij, dacht ik.
                        GTA nu is niet zoals gta 2 en 1, gta is ondertussen al 3d en de versie op psp heeft 92% dacht ik.3 zeer goed spel!
                        ik zou toch nfs kopen, burnout heeft fictieve auto's dacht ik

Comment

GTA is ook wel fun en heeft ook wat carmageddon aspecten erin...
                          GTA is werkelijk geniaal.

De versie op de PSP sluit mooi aan bij het verhaal van de vorige GTA's.

En wie GTA III gespeeld heeft zal ongetwijfeld veel herkennen in LCS.

Hét grote voordeel is de draadloze multiplayer, zelfs met 2 man is het al hilarisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                            GTA nu is niet zoals gta 2 en 1, gta is ondertussen al 3d en de versie op psp heeft 92% dacht ik.3 zeer goed spel!
                            ik zou toch nfs kopen, burnout heeft fictieve auto's dacht ik

Jullie maken het me moeilijk hoor. Anyway, ik zie zaterdag wel en ik zal in dit topic wel laten weten wat het geworden is.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• hy,

heeft er al iemand codes voor op PS2??

alvast bedankt.
                              arnev.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
                                als je voor realistisch rijgedrag kiest, ben je 't best af met GT4. Als je graag burnouts doet, kies best voor nfs.
                                Realistisch: GTR en GTl

Comment

• Kan iemand mij exact zeggen wat ik van directx 9.0c moet downloaden ? Ik heb al iets van directx 9.0c gedownload en geïnstalleerd maar de demo zei dat het niet geïnstaleerd was.

Comment

• Drivers updaten

Comment

• Dus die van nvidea zelf ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lord Speedy
                                        Dus die van nvidea zelf ?
                                        Ja,dan lukt dat normaal wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tazz
                                          kheb het spel sinds gisteren uitgespeeld.. of alleszins toch Razor verslagen en mijn M3'tje terug gekregen
                                          nu nog de andere races en t'is 'echt' uitgespeeld
                                          Krijg je hem zowieso terug of moet je weer van die kaarten uitkiezen?

Comment

Working...
                                          X