Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou NFS gewoon laten vallen en naderhand Gran Turismo kopen...
Kan ook. Damn, ik zie nog wel. Ik heb enkel een beetje ervaring met GT2 (een uurtje of zo) en GT4 (een kwartiertje).
Sinds mijn studententijd heb ik niet veel gegamed en vroeger was het steeds op PC.
GTA is ook wel fun en heeft ook wat carmageddon aspecten erin...
Ahja? Dat is toch gewoon auto's stelen en opdrachtjes vervullen. Een jaar of vijf, zes geleden heb ik het even gespeeld. Voetgangers en andere auto's van de weg maaien was daar toch niet bij, dacht ik.
Ahja? Dat is toch gewoon auto's stelen en opdrachtjes vervullen. Een jaar of vijf, zes geleden heb ik het even gespeeld. Voetgangers en andere auto's van de weg maaien was daar toch niet bij, dacht ik.
GTA nu is niet zoals gta 2 en 1, gta is ondertussen al 3d en de versie op psp heeft 92% dacht ik.3 zeer goed spel!
ik zou toch nfs kopen, burnout heeft fictieve auto's dacht ik
GTA nu is niet zoals gta 2 en 1, gta is ondertussen al 3d en de versie op psp heeft 92% dacht ik.3 zeer goed spel!
ik zou toch nfs kopen, burnout heeft fictieve auto's dacht ik
Jullie maken het me moeilijk hoor. Anyway, ik zie zaterdag wel en ik zal in dit topic wel laten weten wat het geworden is.
Kan iemand mij exact zeggen wat ik van directx 9.0c moet downloaden ? Ik heb al iets van directx 9.0c gedownload en geïnstalleerd maar de demo zei dat het niet geïnstaleerd was.
kheb het spel sinds gisteren uitgespeeld.. of alleszins toch Razor verslagen en mijn M3'tje terug gekregen
nu nog de andere races en t'is 'echt' uitgespeeld
Krijg je hem zowieso terug of moet je weer van die kaarten uitkiezen?
Comment