Voor pure fun: Burnout
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Need For Speed - Most Wanted
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeVoor pure fun: Burnout
OK. Mss dat ik NFS op mijn verlanglijstje zet voor de kerstcadeaus. Ik heb toch niets anders nodig momenteel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeIk zou NFS gewoon laten vallen en naderhand Gran Turismo kopen...
Sinds mijn studententijd heb ik niet veel gegamed en vroeger was het steeds op PC.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeGTA is ook wel fun en heeft ook wat carmageddon aspecten erin...
Ahja? Dat is toch gewoon auto's stelen en opdrachtjes vervullen. Een jaar of vijf, zes geleden heb ik het even gespeeld. Voetgangers en andere auto's van de weg maaien was daar toch niet bij, dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeOh jawel, tis niet zo goor als in carmageddon, maar voetgangers moeten er wel degelijk aangeloven
Google is your friend btw
Het is waar. Ik heb al wel wat info opgezocht hoor, maar we waren er nu toch net over bezig.
Dus weer een interessant spel om aan het lijstje toe te voegen. Zaterdag in de winkel een voorlopige selectie maken, want ik koop uiteraard geen vijf spelletjes in één keer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakAhja? Dat is toch gewoon auto's stelen en opdrachtjes vervullen. Een jaar of vijf, zes geleden heb ik het even gespeeld. Voetgangers en andere auto's van de weg maaien was daar toch niet bij, dacht ik.
ik zou toch nfs kopen, burnout heeft fictieve auto's dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReynaerdeGTA is ook wel fun en heeft ook wat carmageddon aspecten erin...
De versie op de PSP sluit mooi aan bij het verhaal van de vorige GTA's.
En wie GTA III gespeeld heeft zal ongetwijfeld veel herkennen in LCS.
Hét grote voordeel is de draadloze multiplayer, zelfs met 2 man is het al hilarisch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineElevenGTA nu is niet zoals gta 2 en 1, gta is ondertussen al 3d en de versie op psp heeft 92% dacht ik.3 zeer goed spel!
ik zou toch nfs kopen, burnout heeft fictieve auto's dacht ik
Jullie maken het me moeilijk hoor. Anyway, ik zie zaterdag wel en ik zal in dit topic wel laten weten wat het geworden is.
Comment
Comment