heb je al in je safehouse en de hoe heet dat ook weer waar je auto's koopt? gekeken?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Need For Speed - Most Wanted
Collapse
X
-
Kent iemand nog technieken om de politiewagens te laten crashen? Ik doe het door ze te rammen en door dicht langs andere auto's en obstakels te rijden, maar meestal helpt het niet echt. En voor de rest: zo snel mogelijk rijden en nergens tegen aan slepen of tegen aan botsen natuurlijk.
En die slow motion-funtie, gebruiken jullie die eigenlijk veel? Ik erg zelden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lexus is200Kunnen andere mensen me mss helpen?
alle hulp welkom
Als hij beschikbaar is, kan je die toch gewoon kopen? Je gebruikt de L-toets (bij PSP is het zo, dus wellicht ook bij PS2) om naar de Safehouse te gaan. Dan kies je de gewenste wagen en betaal je hem. Als je niet genoeg geld hebt, moet je daar natuurlijk eerst verandering in brengen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakKent iemand nog technieken om de politiewagens te laten crashen? Ik doe het door ze te rammen en door dicht langs andere auto's en obstakels te rijden, maar meestal helpt het niet echt. En voor de rest: zo snel mogelijk rijden en nergens tegen aan slepen of tegen aan botsen natuurlijk.
En die slow motion-funtie, gebruiken jullie die eigenlijk veel? Ik erg zelden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeltovicGewoon rijden tegen het achterwiel en dan sturen naar links of rechts.(als je me begrijpt)
Yep, ik snap het. Om die politiewagens te laten draaien. Thx.
Ik had al zoiets gedaan, maar alleen als ik die flikken kon rammen. Moeilijk als ze naast je rijden uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeltovicHoeveelste sta je op de blacklist?
Ik op nr. 3
Ik op 12. Ik heb het spel nog maar een maand en het was jaren geleden dat ik nog gegamed had. Eigenlijk van de periode dat ik op kot zat. Toen gebruikte ik alleen een PC. Een maand geleden heb ik mij een PSP aangeschaft. Tot nog toe heb ik dus NFS - MW, Colin McRae 2005 en Burnout Legends.
GTA en SSX On Tour lijken mij ook best leuk.
Wat NFS betreft: er zitten wel leukers online. Ik heb al een paar racejes via het web gedaan met de PSP en ik gebruik dan de Golf GTI die tot het uiterste getuned is wat prestaties betreft. Komen mijn tegenstanders op de proppen met hun Porsche Carrera, Lambo Gallardo, ja zelfs BMW M3 GTR. Zo is het niet moeilijk om te winnen natuurlijk.
Momenteel heb ik nog een Mazda RX7 ook, maar die is te weinig getuned om met de Golf mee te kunnen.Last edited by Beta; 24/01/2006, 19:47.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aeroMe wants to have M3 GTR the whole game , das stom dat da ding direct weg is
Heb je er dan mee kunnen rijden? Ik dacht dat die alleen in de intro voorkwam? Op mijn PSP heb ik hem alvast niet gehad.
Die Mustang vind ik wel klote als je hem niet gewoon bent. Door zijn achterwielaandrijving heb je nogal veel last van overstuur. Gelukkig ben ik hem intussen al wat meer gewoon (Quick Race), maar het kan nog beter.
Comment
-
Bon, ik sta intussen op plaats 9, maar ik heb nog maar een paar wedstrijden tegen mijn huidige tegenstander gehaald nu.
In die twee moeilijkste Heat Challenges zijn de flikken telkens te ver geparkeerd om te slagen en in de Time Trials zijn de flikken te agressief en is de tijd te nipt om op tijd binnen te zijn met mijn Subaru Impreza.
Tips altijd welkom.
De nadelen van de PSP komen eigenlijk wel naar boven eens het niveau hoger ligt. Soms zie je de tegenliggers niet snel genoeg aankomen. De factor 'geluk met de rijlijn' speelt dus wel mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakHeb je er dan mee kunnen rijden? Ik dacht dat die alleen in de intro voorkwam? Op mijn PSP heb ik hem alvast niet gehad.
Die Mustang vind ik wel klote als je hem niet gewoon bent. Door zijn achterwielaandrijving heb je nogal veel last van overstuur. Gelukkig ben ik hem intussen al wat meer gewoon (Quick Race), maar het kan nog beter.
Comment
-
ik sta op de 3de plaats
ma ik wou gaaan zien vo een murcielago
tot ik de prijs zag
dan heb ik toch maar een gallardo gekocht
heb nu ong. 7.459.660 premie
en 18.00geld
en men garage:
-aston martin db9
-porsche turbo S
-dodge viper srt-10
-lamborghini gallardo2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakIk op 12. Ik heb het spel nog maar een maand en het was jaren geleden dat ik nog gegamed had. Eigenlijk van de periode dat ik op kot zat. Toen gebruikte ik alleen een PC. Een maand geleden heb ik mij een PSP aangeschaft. Tot nog toe heb ik dus NFS - MW, Colin McRae 2005 en Burnout Legends.
GTA en SSX On Tour lijken mij ook best leuk.
Wat NFS betreft: er zitten wel leukers online. Ik heb al een paar racejes via het web gedaan met de PSP en ik gebruik dan de Golf GTI die tot het uiterste getuned is wat prestaties betreft. Komen mijn tegenstanders op de proppen met hun Porsche Carrera, Lambo Gallardo, ja zelfs BMW M3 GTR. Zo is het niet moeilijk om te winnen natuurlijk.
Momenteel heb ik nog een Mazda RX7 ook, maar die is te weinig getuned om met de Golf mee te kunnen.
Comment
-
Ik heb een vraagje ivm met NFSMW. Ik weet het, tis nogal laat, maar ik ben van 't principe dak geen ander spel koop zolang het vorige ni is uitgespeeld. Iemand tips om zoveel mogelijk kosten voor de overheid te maken? Is me ni echt duidelijk. Het lukt me wel om kosten te maken, maar de bedragen zijn klein en dan duurt da keilang voor ik zo'n mijlpaal ding heb voltooid!
Alvast bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fillezo veel mogelijk palen omver rijden, politiezone's vernielen en politiewagens rammen, tot ze kapot zijn!!!!
Mja, da deed ik eigelijk al... Ik wist wel ni dat het een verschil maakt of je de flikkekarren volledig kapot rijdt. Ik heb ook gemerkt dat je redelijk wa kosten maakt als je bvb die donut laat vallen, of door 't naftstation knalt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevyIk heb een vraagje ivm met NFSMW. Ik weet het, tis nogal laat, maar ik ben van 't principe dak geen ander spel koop zolang het vorige ni is uitgespeeld. Iemand tips om zoveel mogelijk kosten voor de overheid te maken? Is me ni echt duidelijk. Het lukt me wel om kosten te maken, maar de bedragen zijn klein en dan duurt da keilang voor ik zo'n mijlpaal ding heb voltooid!
Alvast bedankt!
Als je de kans hebt moet je altijd terugdraaien om de rest van de versperring ook overhoop te rijden.
Heb je meteen een hele hoop cost-to-state
Comment
-
Wat ik raar vind, als er zo een rij SUV's naast elkaar staan en je vlamt erin heb je totaal geen last om erdoor te geraken, staan daar van die klein witte sportwagentjes is het presies of je rijd tegen een muur, als ze voor je staan kan je ze zelf niet voortduwen, wat met die SUV's wel lukt.
Tip om snel door wegversperringen te geraken, nog voor je de wegversperring inrijd boost gebruiken en dan vooraan of achteraan raken, in de flank bestaat de kans erin dat de auto voor je blijft staan en je niet weggeraakt.
Comment
-
Kosten voor de overheid? Is dat alleen op PS2 en/of PC, of heb ik het gewoon nog niet opgemerkt op mijn PSP?
Comment
Comment