Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need For Speed - Most Wanted

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• black edition heeft meer auto's dan de gewone,waaronder een SL65AMG en nog paar andere die ik niet vanbuiten ken

Comment

• sta op 2e plaats op de blacklist maar nu wordt het echt wel moeilijk. Races lukt wel maar de politie-achtervolgingen

carlist:

aston DB9
      mercedes CLK 500
      mitsubishi lancer evo (my favorit!)
      lexus is
      chevrolet corvette
      ford mustang
      mercedes slr
      porsche carrera gt

Comment

• Wat ik me afvraag: als je met een PSP online NFS speelt, speel je dan enkel tegen mensen met een PSP, of is het ook mogelijk dat je tegenstander op een ander platform bezig is? Het eerste klinkt het meest aannemelijk, maar ik weet het niet zeker.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Enkel met PSP dacht ik ergens gehoord te hebben.

Comment

• //dubbel post...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuscan
              sta op 2e plaats op de blacklist maar nu wordt het echt wel moeilijk. Races lukt wel maar de politie-achtervolgingen
              ik heb het spel al een stuk of 4x uitgespeeld, en telkens heb ik zware problemen met blacklist nr. 2.
              al de rest gaat vlotjes, zelfs nr1 verslaan gaat heel vlot.

Maar #2 is altijd heel zwaar vind ik persoonlijk...
              ik heb meestal maar 4 à 5 auto's in de garage staan, waarvan allemaal zwaar getuned en uitgebouwd,
              en eentje compleet basis-look vanbuiten, maar een monsterlijke motorblok

anyway, vind het nog steeds een prachtig spel!

PS: de beste plek om je bounty/cost to state te halen is in het busstation. als je bovenop de bussen staat rijden de politiewagens zichzelf in de prak.
              en als Cross (superflik) achter je aanzit op de snelweg, komt er soms een heli naast je hangen, ram die dan gewoon, dan krijg je een enorme bounty

Comment

• ik heb de game nu 2 dagen en heb een bounty van 900.000, sta 9e op blacklist,, is dat een beetje goed ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Airstriker
                  ik heb de game nu 2 dagen en heb een bounty van 900.000, sta 9e op blacklist,, is dat een beetje goed ?
                  is niet slecht, maar je bent goed als je eerste bent

Comment

• Bon, 'k heb dus Need For Speed Most Wanted gekregen voor Kerstmis, aangezien ik €50 voor een game te duur vind.
                    Nu, 'k heb een vraagje: ik heb de nummer 3 op de Black List verslagen en dan krijg ik een bericht van die Mia dat ik naar een zeker plaats onder de oude brug moet en dat ik daar een sprong moet maken en dat agent Cross m'n schuilplaatsen zou weten te vinden.Wat is daar van waar en waar is die oude brug precies ?

Comment

• is deze game nog te koop?
                      kzou het graag hebben, kheb er een demo van gedownload en de graphics zijn wel goed
                      wat zijn de vereisten voor pc?
                      porsche 4ever
                      '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenigsegg ccxr Bekijk Berichten
                        is deze game nog te koop?
                        kzou het graag hebben, kheb er een demo van gedownload en de graphics zijn wel goed
                        wat zijn de vereisten voor pc?
                        Game is nog verkrijgbaar. Ik denk dat je hem in een gewone winkel zelfs al voor 5 euro mee kan nemen. Vereisten zijn niet zoveel.

Comment

• En anders gewoon bestellen. Vraag het anders eens na bij Game Mania.
                          Een jaar of zo geleden heb ik daar eens een spel gekocht (op bestelling) dat toch al zes jaar vijf oud was. Nadeel was in feite wel dat ze er nog relatief veel geld voor vroegen: 15 €.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                          X