Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik speel niet online oveRRide ... alles ligt wel klaar (kabels ed) maar ik probeer daar zolang mogelijk af te blijven want dan is het hek helemaal van de dam
Ik speel niet online oveRRide ... alles ligt wel klaar (kabels ed) maar ik probeer daar zolang mogelijk af te blijven want dan is het hek helemaal van de dam
Hehe ... I know the feeling.
Ben momenteel ook veel "offline" bezig in career mode. Zit aan driver level 28 nu.
Ook aan de timed races ben ik begonnen ... daar zit ik aan een 60%.
ik heb het spel ook sinds het uit wasgekocht
en mijn nieuwe aanwinst sinds gisteren is de nieuwe gt3 heb gistere ook heel mijn carrera rs getuned
ohja en ik ben begonnen met een cooper S die nu inmiddels volledig getuned is heb voor de rest ook nog vele andere wagens
mijn level is bijna 24 dacht ik
hmm, gisteren eens online gespeeld (voorlaatste, maar kom) en tijdens de race viel m'n beeld weg (zwart scherm) voor enkele seconden (ben dan ook in grindbak beland) en een tijdje later viel het nog eens weg, maar dan kwam het ook niet meer terug. ik hoop niet dat dit een voorbode is. console is nog maar een goeie week in m'n bezit
er zijn al meerdere gevallen bekend waarbij de xbox360opeens niet meer werkte tijdens het spelen van forza2, ook van gevallen waarbij de lezer van de 360 krassen maakt in de cd van forza2
dat is niet alleen bij forza 2, naar het schijnt is er iets mis met 1 van de 3 Xbox'en
Windows is bekend met het probleem, en heeft de garantie op nieuwe Xdozen verhoogt naar 3 jaar, maar of ze de kapotte dics vergoeden weet ik niet..
Comment