Oorspronkelijk geplaatst door Airstriker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Forza Motorsport 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenVoila 100 % uitgespeeld.
Comment
-
WAT EEN ZALIG SPEL
De vriend van mijn zus heeft net zijn xbox 360 komen afleveren met enkele spelletjes, onder andere Forza 2. Ik kende het niet, dus zetten we het maar eens op...
Even kijken welke auto's
'95 GT2, 930 Turbo, M3, 997 GT3, 996 GT3, Enzo, GT, Astons, µLambo's..... ALLES
Even kijken welke tracks
Muggelo, enkele coole testtracks, FAAAAAAAAAAK The Nurburgring
*selecteert M3*
*selecteert Nurburgring*
Tot morgen folks!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenWAT EEN ZALIG SPELOorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
De vriend van mijn zus heeft net zijn xbox 360 komen afleveren met enkele spelletjes, onder andere Forza 2. Ik kende het niet, dus zetten we het maar eens op...
Even kijken welke auto's
'95 GT2, 930 Turbo, M3, 997 GT3, 996 GT3, Enzo, GT, Astons, µLambo's..... ALLES
Even kijken welke tracks
Muggelo, enkele coole testtracks, FAAAAAAAAAAK The Nurburgring
*selecteert M3*
*selecteert Nurburgring*
Tot morgen folks!
Inderdaad bangelijk game
100 % uitgespeeld
301 auto's
96 uren gespeeld
en het verveeld nog niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenMeer foto's . Is dit spel ook verkrijgbaar voor de pc?
ik heb het spel zo een 74% completed en nu ben ik de single player beu aan het worden, maar er is dan ook nog online he :p
Comment
-
Ik heb het spel gekocht op de release datum.
Tot nog toe vooral single player gespeeld: zit aan level 30 en heb 30% voltooid.
Bangelijk spel indeed: sinds kort rij ik zonder driving aids en ben ik aan het experimenteren met het afstellen van de wagen. Stilaan begin ik het een beetje onder de knie te krijgen.
Echt dit is een spel dat nooit gaat vervelen denk ik. En dan heb ik nog niet eens de online spielerij begonnen.
Comment
-
Ik rij niet graag met de 997 Turbo, je voelt heel hard dat alle kracht naar de voorwielen gaat en heel veel onderstuur. GT3 is veel beter en met intake en uitlaat klinkt ie hemels !
Gallardo klinkt ook hemels maar voelt heel tam aan onderin, spijtig dat ze niet het 2006 exemplaar hebben genomen want die is merkbaar beter.
Oh en de TVR Sagaris is een machtige kar, kan je heel goed mee driften en dat geluid.
120 in 1ste alsof het niks is en blijft gewoon doortrekken zonder een dipje.
Comment
Comment