Mededeling

Collapse
No announcement yet.

R/C NITRO cARS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• R/C NITRO cARS

Halllo, heb net een nieuwe hobby.
    Heb van mijn collega twee rc's gekocht.
    - kyosho inferno GT 1/8 Subaru impreza WRC
    - HPI savage X 1/10
    Alle twee in nieuw staat met alles erbij voor de schandalige prijs van 550 EURO( voor de twee), zijn nu binnen bij AITEC in Heverlee voor af te stellen (12.50E het stuk) als ze terug zijn zal ik fotos posten.Hopelijk heb ik nie te veel betaalt en kan ik er veel plezier mee beleven.

Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
    Halllo, heb net een nieuwe hobby.
    Heb van mijn collega twee rc's gekocht.
    - kyosho inferno GT 1/8 Subaru impreza WRC
    - HPI savage X 1/10
    Alle twee in nieuw staat met alles erbij voor de schandalige prijs van 550 EURO( voor de twee), zijn nu binnen bij AITEC in Heverlee voor af te stellen (12.50E het stuk) als ze terug zijn zal ik fotos posten.Hopelijk heb ik nie te veel betaalt en kan ik er veel plezier mee beleven.
    Proficiat met de aankoop! Echt wel goeie deal gesloten met de mannen van AITEC. :o
    Wanneer mag ik eens komen kijken?

Comment

Geen slecht prijsje, wat was er allemaal bij?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
        Geen slecht prijsje, wat was er allemaal bij?
        buske "naft " van 3liter, rotostarter en nog een paar wissestukken voor de savage, uitlaat enzo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
          Proficiat met de aankoop! Echt wel goeie deal gesloten met de mannen van AITEC. :o
          Wanneer mag ik eens komen kijken?
          Als ik ze terug heb, deze week, zal ik iets weten te zeggen of te mailen via PM, als da goed is voor u?
          Ik heb nog nie veel ervaring met nitro rc, misschien kunt gij mij dan een beetje wegwijs maken in zoiets?

Comment

buske "naft " van 3liter, rotostarter en nog een paar wissestukken voor de savage, uitlaat enzo.
            Zender, ontvanger, batterijen en laders en de hele rimram ook neem ik aan?

Ik hoop trouwens dat je al een gedacht hebt van wat je dit allemaal gaat blijven kosten, anders kom je nog voor een verrassing te staan

Comment

Ik hoop trouwens dat je al een gedacht hebt van wat je dit allemaal gaat blijven kosten, anders kom je nog voor een verrassing te staan
              dat is een feit,
              mijn FG competition is de deur uit sinds vorige week
              BMW E10 1600ti 1967
              BMW E10 2002tii 1973
              BMW E30 325i sedan 1986
              BMW E36 318is cabrio 1995
              BMW E36 320i cabrio 1994
              BMW E91 318d touring 2006
              MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

Zender, ontvanger, batterijen en laders en de hele rimram ook neem ik aan?

natuurlijk is de hele rimram erbij, en idd ik heb over alles nagedacht, heb hier en daar informatie ingewonnen, en ben op de hoogte van de mogelijke kosten.
                Als ge ne echte auto koopt, denkt ge toch ook eerst aan wat het gaat kosten voor da ge de aankoop doet? Het is dus geen impulsieve aankoop maar een aankoop waar ik toch en tijdje over nagedacht heb

Comment

Dan is't goed
                  Veel (sleutel)plezier er mee, en wie weet wil je binnekort een FG of iets dergerlijks met benzinemotor
                  Hoeveel uren hebben de motoren trouwens gelopen?

Comment

toffe hobby!

Ik hoop wel dat je over stalen zenuwen beschikt want de frustratie die die dingen kunne opwekken is niet te onderschatten.
                    Kheb hier thuis een inferno mp777 staan die al meer dan een half jaar stilstaat

Comment

en wie weet wil je binnekort een FG of iets dergerlijks met benzinemotor
                      don't count on it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
                        don't count on it
                        Why not?
                        Dat is pakken betrouwbaarder

Comment

voor af te stellen (12.50E het stuk)
                          Dat is wel leuk en zo, want dan heb je een betrouwbare basis, maar de kans dat 'ie niet wilt starten of fatsoenlijk rijdt zodra jij wilt rijden is wel behoorlijk groot, hou daar rekening mee
                          Een nitro moet je élke keer dat je rijdt opnieuw afstellen, soms is dat een klein beetje verdraaien, soms volledig anders

Comment

Dan is't goed
                            Veel (sleutel)plezier er mee, en wie weet wil je binnekort een FG of iets dergerlijks met benzinemotor
                            Hoeveel uren hebben de motoren trouwens gelopen?
                            savage stond al drie maanden stil, heeft ongveer 10 uur gelopen
                            kyosho inferno heeft nog maar 4 bakjes leeggereden en stond 6 maand stil

Comment

dat laten afstellen is maar zever bij nitro's

dat moet je door trial and error zelf ondervinden

Comment

savage stond al drie maanden stil, heeft ongveer 10 uur gelopen
                                kyosho inferno heeft nog maar 4 bakjes leeggereden en stond 6 maand stil
                                Met die kyosho zou ik dan niet teveel problemen durven verwachten, het stilstaan zal normaal gezien niet zo veel kwaad kunnen (als hij niet vochtig stond)

Voor de Savage zou ik al meer oppassen, de gemiddelde levensduur van een nitro motor is rond de 8-10u...

Nu, ligt er ook aan hoe er mee gereden is natuurlijk, mijn nitrootje heeft al meer dan 12 liter denk ik en rijdt nog altijd
                                Een maat van me heeft eentje gehad die het meer dan 20 liter heeft volgehouden, maar dat zijn over het algemeen wel tammere motortjes uiteraard.

Comment

dat laten afstellen is maar zever bij nitro's

dat moet je door trial and error zelf ondervinden
                                  Awel ja, dat bedoel ik ook
                                  Dat leer je vanzelf, zij het wel op een enorm frustrerende manier

Comment

toffe hobby!

Ik hoop wel dat je over stalen zenuwen beschikt want de frustratie die die dingen kunne opwekken is niet te onderschatten.
                                    Kheb hier thuis een inferno mp777 staan die al meer dan een half jaar stilstaat
                                    hoezo frustraties? mijn geburen kunnen daar hopelijk tegen en anders ga ik in Heverlee aan de IMEC wel een beetje rijden, daar is in het weekend toch niemand

Comment

hoezo frustraties? mijn geburen kunnen daar hopelijk tegen en anders ga ik in Heverlee aan de IMEC wel een beetje rijden, daar is in het weekend toch niemand
                                      niet alleen voor de geburen ook voor uzelf als hij niet start

Comment

niet alleen voor de geburen ook voor uzelf als hij niet start
                                        da is idd niet tof dan voor mij en voor de zoon, want die gaat met de savage vlammen

Comment

Working...
                                        X